Zwanger worden na een miskraam

Hoihoi,
ik ben ook weer terug van departij,kindjes weer op bed, hopelijk geen gespuug vannacht :s
Elena:al zou die narcose niet de oorzaak zijn wil het nog niet zeggen dat er iets fout is met jou of je vriend hoor,kan een aanleggingsfoutje zijn of iets, je hoeft je in principe niet gelijk zorgen te gaan maken (...zei de stresskip herself :s)

Leuk idee om over een jaar eens samen tekomen,ik ben er wel over teporren al vraag ik me af ofhet er ooit echt van zou komen hoor ;)

Ik heb iets raars he. Zoals inmiddels bekend hier schrijf ik op nog een forum, een belgische (woon tenslotte in belgenland he :) )
nu is er nog eentje van dat forum zwanger,was vandaag bekend, we zijn nu met 4 zwangeren en 6 niet zwangerendaar. Weet je wat nu zo raar is, dat ik een gevoel van JALOESIE krijg als ik dat lees ?! Ik ben verdorie zelf zwanger,raar he!
Ik denk zelf dat hetis omdat het voor hun een onbezorgde zwangerschap is, ik ben daar de enige met kids en een mk en zoals jullie WEL begrijpen voelt het dan anders aan,angstig en onzeker. Ik denk dat ik daarom zoiets heb van shit, ik wou dat ik weer zo onbezorgd in de zwangerschap kon staan.
En ikvoel me ookeen beetje depri op het moment,weetniet precies waarom. Ja misschien.., kindjes zijn nogsteeds een beetje ziek en ik vind dat mijn vriend daarwel ietsie meer rekening mee mag houden.Wij zijn vrij streng met bord leeg eten e.d maar als ze net toch twee dagen gekotst hebben ennog niet lekker in hun velletje zitten...?! Maar goed, verder zitten we aardig opeen lijn dus komt wel goed, maar ik vind het dan een beetje zielig he,als datmeisje met slapige oogjes haar best doet haar eten op te eten voor een toetje,en dan nog nietskrijgt omdathet niet gelukt is...(ik heb uiteindelijk wel gegeven hoor, maar toen wilde ze het niet eens...) Hij kan gewoon soms best hard zijn tijdens het eten.
ach, zwangerschapshormonen misschien,word je emo vanhe :s
xx as

Hoihoi,
ik ben ook weer terug van departij,kindjes weer op bed, hopelijk geen gespuug vannacht :s
Elena:al zou die narcose niet de oorzaak zijn wil het nog niet zeggen dat er iets fout is met jou of je vriend hoor,kan een aanleggingsfoutje zijn of iets, je hoeft je in principe niet gelijk zorgen te gaan maken (...zei de stresskip herself :s)

Leuk idee om over een jaar eens samen tekomen,ik ben er wel over teporren al vraag ik me af ofhet er ooit echt van zou komen hoor ;)

Ik heb iets raars he. Zoals inmiddels bekend hier schrijf ik op nog een forum, een belgische (woon tenslotte in belgenland he :) )
nu is er nog eentje van dat forum zwanger,was vandaag bekend, we zijn nu met 4 zwangeren en 6 niet zwangerendaar. Weet je wat nu zo raar is, dat ik een gevoel van JALOESIE krijg als ik dat lees ?! Ik ben verdorie zelf zwanger,raar he!
Ik denk zelf dat hetis omdat het voor hun een onbezorgde zwangerschap is, ik ben daar de enige met kids en een mk en zoals jullie WEL begrijpen voelt het dan anders aan,angstig en onzeker. Ik denk dat ik daarom zoiets heb van shit, ik wou dat ik weer zo onbezorgd in de zwangerschap kon staan.
En ikvoel me ookeen beetje depri op het moment,weetniet precies waarom. Ja misschien.., kindjes zijn nogsteeds een beetje ziek en ik vind dat mijn vriend daarwel ietsie meer rekening mee mag houden.Wij zijn vrij streng met bord leeg eten e.d maar als ze net toch twee dagen gekotst hebben ennog niet lekker in hun velletje zitten...?! Maar goed, verder zitten we aardig opeen lijn dus komt wel goed, maar ik vind het dan een beetje zielig he,als datmeisje met slapige oogjes haar best doet haar eten op te eten voor een toetje,en dan nog nietskrijgt omdathet niet gelukt is...(ik heb uiteindelijk wel gegeven hoor, maar toen wilde ze het niet eens...) Hij kan gewoon soms best hard zijn tijdens het eten.
ach, zwangerschapshormonen misschien,word je emo vanhe :s
xx as

ehe... weer ongeduldig geweest...
nog even iets dames,
ikheb de papieren van de bloedresultaten inmijnhanden (waaromdoenzedatookin dat stomme land, dat is toch alleen mar stes verhogend!!!!)
en er staat bij glucocides-glucose dus dat het tussen de70-100 moet zijn en mijne is106, wat houd dat in,is dat heelslecht??? Er staat bij dat er op gelet moet worden :s
En trouwens,vorige week was mijn HCG al 473 ipv433,die vent kan kennelijk ook al geen goed engels praten,grompf...
xx

hallo dames!

Wat een berichtjes weer!leuk hoor!Dat is toch wel iets om naar uit te kijken als ik 's avonds van mn werk thuis kom. kweetnie maar je bent zelf toch zo bezig met zwanger worden en je kunt het daar moeilijk met andere over hebben..tenminste eventjes zijn ze wel geïnteresseerd maar dat zwakt toch al snel af (snap ik ook wel hoor)... Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik het erg fijn vind dat ik het hier met jullie over kan hebben. Sanks :))

@marjoleine. mijn nod is als het goed is aankomend weekend. Dan is mn mk 4 weken terug. Maarja mijn cyclus kan natuurlijk in de war zijn. Die weet ik zelfs niet helemaal (was onverwacht zwanger en gwn nog aan de pil) Wat betreft testen weet ik het dus ook nog niet helemaal..Ik heb er nog niet echt een gevoel over al had ik gister en eergisteren wel last van krampen, veel plassen en maagzuur. Ook heb ik al een paar dagen last van obstipatie (had ik vorige keer ook) maarja misschien let ik er nu ook wel extra op ofzo en heb ik het normaal ook wel eens maar schenk er dan geen aandacht aan oid. Daarbij heb ik ook geen gevoelige borsten of ben ik misselijk ofzo..tjah ik weet het niet. Denk dat ik pas ga testen als ik nog een week verder ben. Maargoed misschien kan ik het ook niet laten hoor :)) tis wel spannend!
Ben jij al een klein beetje over je teleurstelling heen? En heb je alweer een beetje hoop? Wat duurt het lang heh. En het vervelendste vind ik dat je totaal geen controle hebt. Dat je gewoon moet wachten en de natuur zn gang moet laten gaan...zucht...

@astid. Wat stom dat ze dat op die papieren zetten. Geven ze daar geen uitleg bij?Hier ga je voor de bloedtest en als je niets hoort is het goed, zo niet dan hoor je dat van je vk. Vind ik wel een goede methode anders ga je je alleen maar zorgen maken. Maar wel goed dat je Hcg nog hoger was toch?! :)
kan me trouwens voorstellen dat het nu moeilijk is om blij te zijn. Ondanks dat het geweldig is dat je zwanger bent lijkt het me ook zo'n onzeker gevoel geven!Dat is ook logisch denk ik hoor...ook een stukje zelfbescherming..al zou je graag blij willen zijn (logisch dat je dan een beetje depri gevoelens krijgt+de hormonen natuurlijk)kop op meid!
Ik hoop echt voor je dat alles goed is! Zal voor je duimen!

liefs jolie

Hai Dametje,

Ja ik voelde me best klote maar ben het er nu wel weer oberheen. No control.. Ik ben een controlfreak maar hier is geen controle dus kan ik die ook niet naar me toe trekken. Ik ga dus met goede moed de volgende ronde in! Ms loopt op zijn einde en 8 augustus pas mijn ei.. Ga er nu maar gewoon van genieten. Het word druk en erg stressvol deze maand. Ik heb de afgelopen 2 maanden al geen goeie omstandigheden gehad en nu weer veel stress dus wil niet zeggen dat het gaat lukken. Ik heb zo'n hekel gekregen aan dit zinnetje maar helaas moet ik even afwachten..

Jouw NOD dit weekend.. Spannend. Nog even over die symptonen. Je hoeft geen symptonen te hebben en helemaal niet voor je ms. Alles kan nog.. Een regelmatige cyclus, een onregelmatige cyclus, zwanger of niet zwanger.. Alles staat nog open voor je. Spannende tijden.. Ik ga weer duimen!

@Astrid.. Het eerste wat ik dacht toen ik je verhaal las.. Owwhhh domme belgen... Nu zit je nog verder in onzekerheid.. Mijn gevoel zegt dat als de waarden hoger zijn, je wel goed zit.. Als ze lager zijn, zal ik me eerder zorgen maken. Probeer je rustig te houden en gewoon de echo af te wachten.
Makkelijker gezegd dan gedaan.. begrijp het..

Ook dat met die jaloezie.. Gek maar zeker begrijpelijk. Je zal veel eerder in de stress schieten als je iets geks voelt of dan zij.. Logisch.. Ik wou dat ik de goeie woorden kon vinden om je hierin te steunen.. maar denk dat het puur een gevoelskwestie is.. Cheer up!

Liefs,

Hoi elena,

Het kan de reden zijn die narcose, maar zoiezo hoeft er niks mis te zijn met jou of de zwemmertjes van je man als je een miskraam krijgt, 10%van de zwangerschappen eindigen in een miskraam. En dat is maar goed ook, dat is de natuur die ingrijpt als er iets niet goed ontwikkeld en dat gebeurt nou eenmaal vaak bij zo'n complex ontwerp als een mensen lichaam.

@astrid, kan die glucose met suikerziekte te maken hebben?? Wie weet had je net een hoop suikers op, wel stom zeg dat ze dr niks bijzetten dan wat het zou kunnen zijn.

Ik heb hier trouwens inene allemaal kwaaltjes, misselijk, last van zere borsten, last van een heleboel speeksel. Wie weet, hoop zo dan mn lijf me niet voor de gek houd.
Ik heb vandaag 6 zwangerschaps testen bij sensitest besteld, die komen morgen als het goed is binnen, dus zaterdag ochtend gaat er een test tegenaan, als ik mezelf zolang kan inhouden, als ie dan negatief is kan ik de maandag weer testen.

Tenzij de ongi komt natuurlijk!

@ jolie, hebben ze jou het advies niet gegeven om iedere week een test te doen om te kijken of ie negatief is?? Wat je kan doen is twee testen kopen. Is de test positief, dan doe je dr 4 dagen later weer 1 is de teststreep op de tweede test donkerder dan ben je weer zwanger, is ie lichter dan was het oud hormoon.
Als hij negatief is hoeft dat niet te betekenen dat deze maand verloren is gegaan, bij mij kwam mn ei na de eerst mk pas na 4,5 week, dus pas 6 weken na mn miskraam weer een positieve test en ook echt weer opnieuw zwanger.

@shari, ben hard aan het duimen voor je, voor jullie allemaal hoor trouwens ;)

Shari -NOD 31/07- ronde 2 na mk - kind 1
Jen- NOD 31/07 - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Marjoleine-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Astrid -Zwanger! - kind 3
Elena- NOD 10/08- ronde 1 na MK- kind 1

Het het lijstje weer even naar boven gehaald.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan