Jeetje mineetje! Ik ben indd een dagje weg en 3 pagina's zijn er bij!!! Mijn vriend wordt gek onderhand denk ik nu ik jullie ben tegen gekomen hahahaha
Mijn NOD duurt indd nog wat langer, maar ik let wel op wat ik eet. Ook de alcohol laat ik staan, alleen morgen drink ik een of twee wijntjes (we hebben kermis hier, vandaar) Maar van god los ga ik niet meer. Het enige slechte wat ik nog doe is roken...
Ik zat te denken he, ik ben in week 4 van mijn zwangerschap onder narcose geweest (ik wist niet dat ik zwanger was, was een dag voor mijn ongi) zal dat de reden zijn dat ik een mk heb gehad?
Ik hoop het zo, want dan is er niks mis mij of de zwemmers van vriendlief....
We gaan dan maar om de dag klussen denk ik, ik zelf ben er niet vies van maar me vriend keek me vanmiddag al smekend aan om een dagje over te slaan hahahaha Ik wil gewoon echt geen ene kans laten gaan!!!
Ik wil wel even kwijt hoeveel steun ik zo aan jullie heb joh! Lekker samen teuten tot de volgende zwangerschap, net zolang tot iedereen zwanger is! Misschien leuk om over een jaar eens samen te komen met zijn allen... (Ik kijk altijd heeeeeeeeeeel ver vooruit hihihihi)
Ik ga aandacht besteden aan vriendlief, ben de hele dag op verjaardag geweest in Gelderland en woon zelf in Noord-Holland... Heb lang genoeg gezeten!!
Tot morgen allemaal!!
Liefs, Elena