Zwanger worden na een miskraam

Hey Astrid,

Kan het me voorstellen, zeker na de ervaringen van edith en van mij.
Ik weet niet ik ben hoe ik me moet voelen, ben een beetje misselijk, echt een hoop speeksel in mn mond iedere keer. Hoop niet dat mn lijf me voor de gek houd, maar heb ook een beetje last van gezwollen borsten.
Als het goed is komen morgen mn testen binnen van sensitest, denk dat ik zaterdagochtend al ga testen.
Ben echt gespannen! Vandaag 5 weken na mn curretage. Zou echt te mooi zijn als het nu weer in 1 keer raak zou zijn!

Liefs Jen

Jeetje wat een geweldig actief forum is dit. Ik doe even boodschappen en er staat alweer een pagina vol op..

@Shari, Hopelijk werkt de zalf.. maar wel een lullige opmerking van je dokter zeg.. Ik had er wel wat van gezegd.

@Astrid, Probeer positief te blijven.. Dat is het beste voor jou en je baby.
Ik vind het ook helemaal niet erg hoor.. Als dat zo is, zal ik het heus wel zeggen! ;-)

@Jen.. Spannende tijden.. Ik hoop het zo voor je.. 2x is scheepsrecht!

Toch bij mij ook nog wel vreemd. Ongi bijna over maar toch nog steeds last van mijn borsten.. Misschien gewoon geluk en groeien ze weer.. (ben bijna 2 cupmaten kleiner na de borstvoeding...)

@Jolie, Wanneer is jouw NOD nou?? Ook dit weekend toch? Ga je ook direct testen??

@Elena, We zijn de enige waar de cyclus nog een eind weg is.. Maar hopen dat we een goeie (vruchtbare) maand te gemoet gaan

@Edith, Hoe is het met jou?? Is het HCG al uit je lichaam?

Liefs, Marjoleine

hoi hoi,

heel vreemd.. k had mijn moeder aan de lijn vanmiddag over die pigment vlekken.. zegt ze: tis gewoon zwangerschapsmasker (kad r nie gezegd dat de dok t erover had gehad) k was namelijk de vorige keer erg kort ongi.. k nam aan dat t door de miskraam kwam.. ma mijn moeder zegt: toen k je laatst zag wist ik zeker dat je zwanger was..

dus nu zit ik hier :O ten eerste omdat mijn moeder dit zegt.. (echt een wonder) en ten tweede omdat de verwarring nu helemaal compleet is..

mja nog eeeeeeven wachten

liefs shari

Wanneer was je NOD ook weer sjari (ik heb ff geen zin om terug te kijken naar het tabelletje ;) ) volgende week of zo???
Zou mooi zijn als het weer raak is, had je de vorige keer (ook) zo snel al een zwangerschapsmasker dan, tzou wel vlot zijn toch?
Ik moet eten maken,heb helemaal geen zin, ik voel me zo opgeblazen dat ik de hele dag door geen honger heb :s
Maar ja, we hebben een gezinnetje en eten moet, dus daar gaan we weer.
xx

@Jen, Ja zo bedoelde ik h'm! Zal wel super zijn hoor!

@Shari, Ik heb ook zo'n moeder met dat soort vreemde opmerkingen.. Bij mij kloppen ze vaak wel!

Zal echt super zijn!

Jeetje mineetje! Ik ben indd een dagje weg en 3 pagina's zijn er bij!!! Mijn vriend wordt gek onderhand denk ik nu ik jullie ben tegen gekomen hahahaha

Mijn NOD duurt indd nog wat langer, maar ik let wel op wat ik eet. Ook de alcohol laat ik staan, alleen morgen drink ik een of twee wijntjes (we hebben kermis hier, vandaar) Maar van god los ga ik niet meer. Het enige slechte wat ik nog doe is roken... :(:(

Ik zat te denken he, ik ben in week 4 van mijn zwangerschap onder narcose geweest (ik wist niet dat ik zwanger was, was een dag voor mijn ongi) zal dat de reden zijn dat ik een mk heb gehad?

Ik hoop het zo, want dan is er niks mis mij of de zwemmers van vriendlief....

We gaan dan maar om de dag klussen denk ik, ik zelf ben er niet vies van maar me vriend keek me vanmiddag al smekend aan om een dagje over te slaan hahahaha Ik wil gewoon echt geen ene kans laten gaan!!!

Ik wil wel even kwijt hoeveel steun ik zo aan jullie heb joh! Lekker samen teuten tot de volgende zwangerschap, net zolang tot iedereen zwanger is! Misschien leuk om over een jaar eens samen te komen met zijn allen... (Ik kijk altijd heeeeeeeeeeel ver vooruit hihihihi)

Ik ga aandacht besteden aan vriendlief, ben de hele dag op verjaardag geweest in Gelderland en woon zelf in Noord-Holland... Heb lang genoeg gezeten!!

Tot morgen allemaal!!

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan