Zwanger worden na een miskraam

Heeee...
kom toch ff kijken, tis hier zo gezellig maar ik ben ziiiieeeekkk :s Ik zou vandaag de kindjes naar hun pa brengen maarja,ik ganiet kotsend in een auto zitten.
Vannacht heeft Dionne haar bed onder gespuugd en daarna haar nieuwe schone bed ondergepoepd... pfff... ik heb alles nu in het bad gemikt, want na het verschonen van haar ben ik zelf dus begonnen, ik heb geen puf voor de was nu. Als mama kan je gewoon niet ziek zijn.
Tis wel gezellig aan de andere kantwant jut en jul komen bij mij op de bank liggen, tvkijken... Ben nu beziig een bakkie bouillon te drinken, mmaar het zweet breekt meuit.

Over dat bloed van mij,het is niet veel verhoogd maar toch te hoog, ik kan idd net iets zoets gegeten hebben, maar dat kan ik meniet heugen. Wat ikk me WEL kan heugen is dat ik een aantal maanden in mijn vinger ben geprikt voor suiker (voor de lol eigelijk) en dat het toen ook aan de hoge kant was. Er staat bij "in de gaten houden" als het echt erg was had ie het wel gezegd, ik zal het wel navragen bij de assistent volgende week.
Ik ga even niet reageren op jullie, ik kruip terug de bank op,ik duim wel voorjullie en voor mezelf nogsteeds.
Bij deze de uitgerekende datum bij het lijstje:

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3- voor 28-03-2010

NOD's:

Shari -NOD 31/07- ronde 2 na mk - kind 1
Jen- NOD 31/07 - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Dametje-NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 10/08- ronde 1 na MK- kind 1
Marjoleine-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

xx

"Griep is een ziekte die veroorzaakt wordt door het influenzavirus. Tijdens de zwangerschap wordt het immuunsysteem van de vrouw gewijzigd. Ook het hartminuutvolume en het zuurstofverbruik van de moeder ondergaan veranderingen. Zo blijkt uit grootschalige onderzoeken in de Verenigde Staten dat pneumonie door griep meer voorkomt bij zwangere vrouwen dan bij andere vrouwen. Ook embryo's en baby's lopen dat risico. Aanvankelijk gaat de griep gepaard met vaak hoge koorts, wat risico's inhoudt voor een spontane abortus, vroeggeboorte en misschien zelfs misvormingen. Dat het virus zelf een misvormend effect zou hebben, is evenwel nog niet bewezen"

en nu???? Moet ik me zorgen gaan maken? Ja,doe ik al, ben helemaal in paniek, heb mijn vriend gebeld,die komt van zijn werk terug en we gaan naar de huisarts... God,niemand heeftmij ooit verteld dat dat gevaarlijk kan zijn,een onschuldige griep...

hoi hoi..

@astrid: k zou me nie heel erg druk maken.. hoe laat moet je na de dok? had je ook koorts enzo dan? k zelf denk dat t niet heel erg veel kwaad kan.. mja wel goed dat je ff na de dok gaat.
laat je even weten hoe het gegaan is?

k zit nu echt te wachten op de postbode.. ben bang dat ze vandaag niet komt..(komt altijd rond deze tijd.. ma aangezien k dr nog eens heb zien lopen..) dus dat word wachten met testen tot maandag!(of dinsdag)

alles wat los zit is geverfd..(raampjes/deuren)k hoop dat k t straks nog een keer kan doen.. en anders morgen..

liefs shari

hoi dames,

de postbode is geweest.. en k moest net plassen.. dus meteen ma gedaan.. k denk alleen dat ie negatief is.. k zie heel in de verte een streepje.. ma alleen als ik erop let.. dus k denk dat k weer een maand door moet klusse..mja kijk over n paar dagen wel weer.

liefs shari

okeeej.. k word gek nu.. pak net de test op om m weg te gooie.. staat er nu wel een streepje.. nog nie heeeel erg duidelijk.. ma hij staat er nu wel zonder er goed na te kijke.. ben ik nu gek aant worde?

Hai Shari,

Even een korte reactie van kantoor af.. een streep is een streep, hoe licht dan ook.. je weet wat dit betekent! Je bent zwanger! Van harte gefeliciteerd!!

Doe over een aantal dagen nog eens de test. Dan zal je zien dat het HCG hoger is en dat de streep donkerder word!!

Super nieuws meid!

Liefs, Marjoleine

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Weer iemand zwanger!!! Als je het voor jezelf zeker wilt weten Shari, moet een digitale test doen van clearblue... Heb ik ook gedaan toen ik laatst zwanger was en bang was dat ik de enige was die een roze streep dacht te zien... Bij die digitale testen valt er niks verkeerds te interpreteren... Er staat gewoon dat je zwanger bent!

Van harte gefeliciteerd meid!

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan