Hallo Dames,
Ik heb geprobeerd jullie te volgen vanaf kantoor maar er werd zo veel geschreven dat ik het niet meer bij hield.
@Elena,Shari Wat maakt het uit dat hij ouder is dan jou. Als je van elkaar houden en altijd voor elkaar klaar staan, wat maakt het leeftijdsverschil dan uit? Niks toch?
Over dat eiwit weet ik niet maar als je het heel zeker wilt weten kan je het even google-en. Lijkt me van niet. Jullie zijn immers beide eerder zwanger geraakt. Bij Shari weten ze wat de oorzaak is en dat is niet een te hoog eiwitniveau. Ik zal je daar niet te veel zorgen om maken.
Ook ik begrijp dat je iets de schuld wilt geven. De narcose kan maar net zoals iemand anders hier ook al weer zei (Jen??) komen miskramen heel vaak voor. Ik heb laats gelezen/gehoord dat 1 op de 5 zwangerschappen eindigd in een MK. Het schijnt dan bij de bevruchting al niet helemaal goed is gegaan. Wel kan dat later gebeuren. Toch stoot je lichaam het dan af.. Waarom weet niemand..
En over die trip.. Laten we heel hard duimen dat we allemaal zwanger zijn in December.. Dan heb je de trip niet voor niets gecancelled!
@Astrid, Wat is het ineens angstvallig stil aan jouw kant? Ben je bij de dokter geweest? Wat zei hij?
Misschien geruststellend, Heel veel vrouwen worden ziek tijdens de zwangerschap alleen niet alle zwangere vrouwen gaan kijken wat er kan gebeuren. Ik hoop echt dat alles oke is en dat de echo goed is,
@Jen, Ook voor jou spannende dagen! Morgen waarschijnlijk de test binnen.. Kan je h'm dicht laten tot zondag of ga deze morgen al doen?
@Jolie, Wanneer jou jij eventueel gaan testen?? Zondag NOD?? Wel eerst afwachten hoor!! Ik was ook zo onverstandig om het 2 dagen voor mijn NOD te doen en de test was toen negatief.. Logisch want op mijn NOD werd ik ook daadwerkelijk ongesteld.
Liefs, Marjoleine