Zwanger worden na een miskraam

waar is iedereen? heb mn vriend de test laten zien en die zei ook positief (was wel na dat half uur dat je mag kijke.. mja)over n paar dagen nog maar een test doen.. kan mezelf nog niet helemaal overtuigen..

astrid.. weet je al wat meer? maak me nu wel een beetje zorgen om je..

@jen: balen dat de testen morgen pas komen.. laat je wel even weten wat de uitslag is?

@elena: hoe lang ist nu geleden? (t was een zaterdag.. ma 1 week of 2 weken geleden?) wel goed dat je even test.. dan weet je het in ieder geval zeker,

liefs shari

Hallo Dames,

Ik heb geprobeerd jullie te volgen vanaf kantoor maar er werd zo veel geschreven dat ik het niet meer bij hield.

@Elena,Shari Wat maakt het uit dat hij ouder is dan jou. Als je van elkaar houden en altijd voor elkaar klaar staan, wat maakt het leeftijdsverschil dan uit? Niks toch?
Over dat eiwit weet ik niet maar als je het heel zeker wilt weten kan je het even google-en. Lijkt me van niet. Jullie zijn immers beide eerder zwanger geraakt. Bij Shari weten ze wat de oorzaak is en dat is niet een te hoog eiwitniveau. Ik zal je daar niet te veel zorgen om maken.
Ook ik begrijp dat je iets de schuld wilt geven. De narcose kan maar net zoals iemand anders hier ook al weer zei (Jen??) komen miskramen heel vaak voor. Ik heb laats gelezen/gehoord dat 1 op de 5 zwangerschappen eindigd in een MK. Het schijnt dan bij de bevruchting al niet helemaal goed is gegaan. Wel kan dat later gebeuren. Toch stoot je lichaam het dan af.. Waarom weet niemand..
En over die trip.. Laten we heel hard duimen dat we allemaal zwanger zijn in December.. Dan heb je de trip niet voor niets gecancelled!

@Astrid, Wat is het ineens angstvallig stil aan jouw kant? Ben je bij de dokter geweest? Wat zei hij?
Misschien geruststellend, Heel veel vrouwen worden ziek tijdens de zwangerschap alleen niet alle zwangere vrouwen gaan kijken wat er kan gebeuren. Ik hoop echt dat alles oke is en dat de echo goed is,

@Jen, Ook voor jou spannende dagen! Morgen waarschijnlijk de test binnen.. Kan je h'm dicht laten tot zondag of ga deze morgen al doen?

@Jolie, Wanneer jou jij eventueel gaan testen?? Zondag NOD?? Wel eerst afwachten hoor!! Ik was ook zo onverstandig om het 2 dagen voor mijn NOD te doen en de test was toen negatief.. Logisch want op mijn NOD werd ik ook daadwerkelijk ongesteld.

Liefs, Marjoleine

@Jolie, Je vroeg waarom ik zo gestrest ben. Ik kan het in het heel kort uitleggen maar kan niet te veel zeggen.. nog..

Naast mijn zoon Keano heb ik een stiefzoon, Valerio. Valerio heeft hier 5 maanden gewoond is toen met heel veel heibel en onder politiebegleiding bij ons weggehaald. Alleen maar omdat moeder het gezag had en het in eens in haar hoofd had dat we hem bij haar weg wouden nemen. Dat terwijl ze hem hier eerst gedumpt had. Het was afgeven of gearresteerd worden en aangeklaagd wegens ontvoering. Daar schoten we ook niets mee op dus hebben hem overhandigd aan zijn moeder. Ik ben al een half jaar aan het vechten om hem terug te krijgen en elk beetje info is erg moeilijk.Het gaat niet goed met hem. Binnen een maand is de zitting en onze kansen zijn erg groot. Zij is h'm immers naar het buitenland gepeerd en wil daar gaan wonen en ze heeft hem achter gelaten. Maar je weet het nooit. Moeders hebben altijd gelijk.
Tussen nu en een maand heb ik waarschijnlijk allebei mijn jongens weer terug.. Dat scheelt een hoop. Mede door deze stress vermoeden we dat zwanger raken niet erg makkelijk gaat. Niet zo makkelijk als bij mijn andere zwangerschappen. Ook hebben die extreme ovulatiepijnen en een maand in de kost niet echt geholpen maar toch.. Ik reken er deze maand ook niet echt heel erg op..

Liefs,

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010

NOD's:

Shari -NOD 31/07- ronde 2 na mk - kind 1
Jen- NOD 31/07 - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

@marjoleine:jeetje wat een verhaal, kan me voorstellen dat je daar veel stress van hebt.. weet je de datum al dat t voorkomt in de rechtszaal? met alleen voorkomen ben je dr nog niet denk ik.. (een bekende van mij heeft ook zoiets meegemaakt) als je dan in de zaal bent geweest moet je nog 4-6 weken wachten op de uitslag toch?

we hebben inmiddels toch een aardig groepje bij elkaar zo.. vraag me wel af waar iedereen is.. gisteravond ging het zo lang door:p

@Shari, Ja maak me een beetje zorgen om Astrid. Ik hoop maar dat alles goed is..

Snel het kortgeding. Datum kan ik nog niet noemen want die weetik nog niet maar wil ik nu nog niet op het internet zetten. Zij kan dit immers ook lezen.. Kort geding is bindend. De tegenpartij kan in hogerberoep gaan als ze dat willen maar tot die tijd is de uitspraak van het kortgeding van kracht. Maar ook na de uitspraak is het nog lang niet klaar denk ik. Daar krijgen we nog wel wat mee te stellen. Er staan ook foto's van Vallie op mijn hyves.. Schatje toch?

@Shari, Hoe is het nu? De zenuwen weer een beetje in bedwang?? Die test is positief hoor. maar test zondag nog even voor de zekerheid..

Liefs,

Hallo lieve meiden;)
geenzorgen om mij,datdoe ik zelfwel:p
Ik houd het kort wantdehorizontale positie blijft het beste...
Huisarts geweest, bloeddruk gemeten en temperatuur, ik hoefde me geen zorgen te maken en heb een spulletje gehad tegen misselijkheid, ik ga straks weer een lepeltje nemen want het helpt wel.Verder geen echo gehad hoor
Hij heeftook nog naarmijn armgekeken,wilde eenfoto makenmaarja,dat gaat niet nu. Als het aanhoud moet ik terug komen.
Ik voel me bar beroerd en misjon, hij is dekids weg brengen is net pas bij hun vader :s
Ik ben namelijk als ik ziek ben heeeeeeel ziek nooit een klein beetje :s

Ikga rennen (wc...)sjari ee,voorzichtige proficiat he meid, met dezwangerschapsmasker :p
Super!!!
Tot later meiden,
liefs as

hoi hoi,

@astrid:voor de zorgen zijn wij ook hoor! jij was mijn eerste lichtpuntje.. dus moet je goed in de gaten houden:p

wat isser met je arm dan? keb er overheen gelezen denk ik..
rustig aan doen de komende dagen.. laat je maar lekker verwennen.

@marjoleine:je zei dat jullie er goed voor stonden toch? dat geeft wel wat hoop.. ik hoop ook voor jullie dat het allemaal goed komt..die jongen verdient een goed thuis! en jah tis inderdaad een schatje!

mijn zenuwen heb ik nu wel redelijk in bedwang.. ben wat rustiger dan de andere 2 keren.. misschien ook omdat ik pas echt zeker weet als er een dikke streep staat.. tot die tijd ben ik voorzichtig..

nou k ga slapen.. morge vroeg dr uit om de rest vant huis te schilderen..

truste!

Terug
Bovenaan