Zwanger worden na een miskraam

hallo!

@marjoleine. Jeetje wat een verhaal joh! Lijkt me echt verschrikkelijk! En zal je idd een hoop stress bezorgen! Nou ik hoop echt dat jullie het winnen! Zoals je beschrijft is moeder nogal wispelturig, lijkt me niet goed voor een kind. Zielig hoor dat kids altijd de dupe zijn :( Zal voor je duimen!

Wat testen betreft ben ik geloof ik nogal dom geweest. Ik liep vandaag in de kruidvat en kon opeens de drang een zwangerschapstest te kopen niet weerstraan. En heb dus ook nog getest(met die van clearblue, 4 dagen voor de menstruatie) uiteraard was hij negatief. Even voelde ik me heel rot maargoed het zegt ergens ook weer niets. Misschien is mijn cyclus ook in de war en is mijn Nod veel later..ach ik weet het ook niet. Ergens hoop ik natuurlijk ook dat die test het fout had. Ik voel me niet zwanger en heb ook tekenen die er op wijzen dat ik ongi ga worden (doffe huid, haar wil niet zitten, kan wat minder hebben) Maarja ik voel zo veel op dit moment dat ik even niet objectief kan zijn.
Ik wacht gwn af en als ik over een week nog niet ongi ben doe ik dan wel een test. Goede tip trwns!Die sensitests zijn echt een stuk goedkoper! Heb er ook een paar besteld.

@sjari. klinkt goed meid! Ik hoop echt van harte voor je dat het een positieve test was! Idd over een paar daagjes nog eens testen! ;)

@astrid. Heel veel beterschap!doe het rustig aan!

liefs Jolie

@Astrid, Fijn om tehoren dat het met de beeb goed gaat. Nu jij nog. Ziek maar lekker uit.

@Shari, Helaas was dit het enige wat ik nu kan zeggen. De kans dat ze het leest is klein, maar het blijft internet he.. Ik zal jullie updaten zodra de zitting is geweest. Word iig spannend!

Het zal natuurlijk nog mooier zijn als en Valerio terug komt en ook nog een broertje of zusje op komst.. Ongi over.. Klaar voor ronde numer 4 (7)

Truste!

hoi meiden..

k kan nie slapen.. dit heb ik echt jaren niet gehad.. keb al boekje gelezen, puzzeltje gedaan en nu mahjongen..over 6 uurtjes gaat de wekker..

@jolie: k zou nog even afwachten als ik jou was.. blijf hoop houden!

@marjoleine: je hoeft ook niet meer te zeggen.. k snap ongeveer waar je doorgaat.

nog een lange nacht voor de boeg!

liefs shari

goeiemorgen!

alweer een uurtje op..

@marjoleine: t gedicht wat je respecteerde staat hier opt forum.. t laatste stukje heb ik weggelaten omdat nie iedereen weet dat k 2 miskramen heb gehad..

@allemaal.. fijne zaterdag.. k ben dr morge pas weer denk ik.. vannacht was t 2 uur.. en om half 7 weer op.. dus vanaaf om 7 uur na bed:p

liefs shari

Hey dames,

Ook hier ging vannochtend om half 7 de wekker die je niet uit kan zetten (m'n zoontje ;))

@Marjoleine, wat een heftig verhaal zeg!! Spannende tijd dus voor jullie, hopen het allemaal afloopt in jullie voordeel!

@Shari, ga je morgen nog een keer testen??

@jolie. Balen dat ie negatief was, maar je kan ook veel te vroeg getest hebben. Je mensturatie van 4-8 weken na de miskraam komen, dat betekend dus ook dat je NOD ergens tussen de 4-8 weken na de mk is. Hoe lang was het nu geleden voor je??

Voor mij nu bijna 5,5 week geleden, maar ik meen mn ei te hebben gemerkt. dus heb wel enig idee wanneer ik ongi moet worden, namelijk gisteren.

Kan echt niet wachten tot mn testen vanmiddag binnen komen! Hoop wel dat ze er vandaag zijn!
Ben nog steeds beetje misselijk, Ik ruik alles weer heel erg sterk (bleh kattenbak), en nog wat meer dingen o.a. wat steekjes in mn buik, dit heb ik nog nooit gehad als ik ongi moet worden.... dus.

Het blijft giswerk. Vanmiddag weten we meer!

Liefs Jen

Liefs Jen

Goeiemorgen,
Wat een response! En zo vroeg ook al!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Helaas kan ik niet meer vertellen. Ik wil het ook wel eens kwijt aan iemand. Mijn man is heel nuchter en zoals altijd kunnen we niets anders doen dan afwachten.. Vreselijk woord, vreselijk begrip..
Toch nog een klein beetje kwijt gekunt.. Ik weet dat het niets te maken heeft met zwanger worden, maar speelt momenteel wel een grote rol in mijn leven.

@Jen. Thumbs up! Spannende dag!

@Jolie, Net zoals de rest zegt, het kan allemaal zo verschillen. Ik had het geuk dat mijn cyclus nog gelijk liep..maar ik was ook niet zo ver in de zwngerschap dan dat jij was. Geef de moed nog niet op!

@Shari, Wat ga je doen? Ga je vandaag of morgen nog eens testen?? Moet je dan ook asap naar de gyn of niet? Aangezien het bij jullie een ander verhaal is..

@Astrid, Hoe voel je je vandaag?

@Elena, Hoe gaat het bij jou?? Heb je al een negatieve test gehad?? (sorry als je dat al heb gezegd.. ben even wat kwijt..) Zal wel fijn zijn als het HCG uit je lichaam is.

Liefs, Marjoleine

hoi hoi..

alles in de verf dus even rust nu het aant drogen is.. en aangezien k vannacht nauwelijs geslape heb.. is da wel ff lekker..

k ga morge weer testen denk ik.. ben bang dat vandaag nog nie zoveel uitmaakt.. k heb beslote dat ik nie de dok ga belle.. mn schoonzusje zei laatst: de dok kan er ook niets aan veranderen.. en daar heeft ze wel gelijk in.. dus k ga eerst lekker genieten.. en in de 8ste week pas de dok bellen ent ziekenhuis.. dus voorlopig weet niemand t. behalve mn vriend en jullie..

ben sinds vandaag zoooo misselijk trouwens.. als staan overgeven.. iemand zei: zo verwonderlijk als vrouwen horen dat ze zwanger zijn hebben ze ineens veel meer kwaaltjes.. ben bang dat dat bij mij ook zo is..

ma goed.. k zal weer ophoude over zwanger zijn.. hoop dat we t binnenkort allemaal zijn..

liefs shari

Goeiemorgen noghe,tis gezelli druk hier ;)
Ik ga niet overal op reageren hoor, want ik ben nogsteeds niet optimaal maar wel eenstuk beter. Dat drankje voor de misselijkheid van de dokter heeft goed geholpen.

Marjoleine: je zei "fijn dat het met de beeb goed gaat" maar dat weet ik helemaal nog niethe. In principe zou het feestje van gisteren gen kwaad doen,aangezien ik geen koorst heb gehad maar ja, eerst maarweer afwachtenof eruberhaupt een beeb te zien is he...nogeen weekje...

Spannende tijden bij jou met die beginnende rechtzaken. Jammer dat hetaltijd zovermoet komenhe,maar als het voor hetmannetje beter kan uitdraaien is dat zeker de moeite waard. Zou trouwens wel pittig zijn alsje nu zwanger zou raken, dan heb je er straks 3 onder de3... pittig!!! Hoe groot schatten jullie jekansen wat betreft de voogdij?? Idd sta je als moeder 10keer sterker,heeft mijn advocaattoen ook gezegd, maar er zijn natuurlijk nog meer factoren danalleen het feit dat je eenmoeder bent. Is het trouwens wel de bedoeling dat jullie een omgangsregeling gaan treffen? Hoe doen jullie dat trouwens metdekosten als ik vragen mag,het zal fink in depapieren lopen, hebben jullie een pro-deo advocaat?

evenkijken hoor, wie had er ook weer getest? Jolie? Tis wel grappig hoor dat jullie je niet in kunnen houden,watweet je nu? niks! Kan nog gewoon te vroeg zijn! Dus afwachten meid!

Sjari: (wanneer) gajij nogeenkeertesten?
(Sorrry sorry sorry voor die stomme spatie hoor!!!)

en oh, watis ermetmijn arm,ik heb sinds eendagof 4 een zere hand,ik kan hem niet goedbuigen,heb dat een aantal weken geleden ook gehad. En watnou zo grappig is (ik was er al bang voor) ben nu gisteren een dag ziek geweest en heb bijna nietgetikt op de computer,wat denkje wat??? Is mijn pijn minder. Iktyp te veel,beetje muisarm alleen danlinks (ik ben rechtshandig)...

Jen: jou "wekkertje" gaat al om half 7!!!! Ohhh,wat benikblij datikdat (voorlopig) gehad heb! Ik heb een poosje metmijn oudste gehad dat ie om 04.45h wakker was en niet meer slapen he! In de winter! Vresleijk!
Nu zijn dekids zo oud datt Jordi dionne helpt metnaar beneden gaan,ze pakken drinken broodje staat klaar, tv aan, rotzooi maken en in het weekend kunnen we lekker blijven liggen tot 09.30 of zo! Heerlijk. Alleen alsje dan beneden komt staat je huis op z'n kop en ligt er limonade op de grond soms,maar ja ;)

Spannendvoor jou vandaag, ik hoop dat depostbode je deurtje niet voorbij gaat,anders nog twee dagen wachten of ga je er dan een bij de kruidvat halen?

Ikdoe nog ff rustig aan vandaag,ik voel me aleen stuk beter,ben blij datikgeen koorts heb gehad, enmijn tepelsvoelen noggevoelig aan dus dat is nietveranderd,en verder.... het bekende... AFWACHTEN he :s...

Liefs as

Terug
Bovenaan