Zwanger worden na een miskraam

Sjaar: waarom pas dedokter bellen in week8?Je kan,als het goed gaat,toch al wel eerder een echo krijgen en daar zal je dan toch eerder voormoeten bellen niet?
Of heb je je twee mk spontaan gehad met een week of 6,7,8 dat je dat eerst wil afwachten ofhet uberhaupt de moeite is tebellen?
xx

hoi astrid..

denk dat het een beetje zelfbescherming is.. vorige keer was ik zo in de wolken.. en toen ging het weer mis.. k wil nu inderdaad over week 7 heen.. want verder ben ik nog niet geweest.. dus voorlopig ma rustig aan en nie te hard van de stapel srpinge..

over springe gesproke.. n vriendin heeft me gevraagd of k woensdag mee ga fly-boarde.. met n skatebord een en kyte-vlieger over t strand.. k durf nie (ben bang dak hard neerkom en dat t dan mis is..)wat vinde jullie?

liefs shari

Hoi astrid,

Mijn wekkertje gaat vaak om half 7, maar ik het weekend geven we hem vaak een flesje en dan slaapt ie nog tot half 9. Wat wel lekker is is dat ie wel al om 7 uur savonds in zn bedje ligt! dus hij slaapt zo'n 11,5 uur achter elkaar! Heerlijke lange avond dus!

Ik was al bij de kruitvat geweest, maar daar waren de goedkope testen utiverkocht. En om nou 40 minuten te gaan fietsen voor een test, met een grote kans dat als ik thuis kom dat de postbode dan is geweest heb ik geen zin in. Dan maar wachten tot maandag! Ben wel ongeduldig, maar zooooo ongeduldig nou ook weer niet.

@shari, kan me voorstellen dat je nog even wacht hoor, maar besef je wel dat als je pas met week 8belt er waarschijnlijk pas 3 og 4 weken later plek voor een echo is, dat is hier ook zo. Dat is dan weer een nadeel, weet je nog niet 100% zeker of alles goed zit.

Denk dat ik zou wachten tot week 6, nou loop ik al onder controle bij de gyn en moet ik toevallig volgende week vrijdag, dus mocht ik zwanger zijn word bij mij de eerste keer kijken al bij 5 weken (ik weet het dan is er nog nauwelijks iets te zien, maar ze zijn zoiezo van plan te echoen bij de nacontrole)

Plus dat ik tot 12 weken iedere 2 weken een echo ga krijgen, dus dat is wel erg fijn!!

Liefs Jen

:( postbode waar blijf je nou, we zitten hier in de middag ronde :(

Hallo Ladies!

Ik ben niet lekker wheeeeeeeeh :( Dikke vette koortsblaar in me gezicht, warm/koud/warm/koud en daar overheen een vette kater van gisteren...

Ik was het even helemaal zat allemaal en ben heerlijk met allemaal mannen in de stad geweest (kermis). Lang leve de lol... Heb wel besloten dat ik voor altijd ga stoppen met drinken... Zo lekker is het niet eens en het is nog hartstikke slecht ook. Niet alleen voor toekomstige beeb, ook voor mij. Zo, puh!

Ik heb hyves ja! www.elena-bruins-slot.hyves.nl!! Zie jullie daar, leuk leuk leuk!

@Shari: Kan me goed voorstellen dat je het eng vind, in principe kan het niet veel kwaad, maar ja als je valt val je best wel hard met die sport... Niet doen als je je er niet prettig bij voelt denk ik dan...

Ik heb me nog niet negatief getest... Ik wacht even tot ik die testen binnen heb van de postbode(vandaag of maandag) Want ik heb hier wel een digitale liggen van clearblue, maar die gebruik ik eigenlijk als ik twijfel over mijn streepjes :D

Ik ben wat dat betreft dan toch wel blij dat ik nog even kan genieten van GEEN WEKKER :D:D Vanochtend heerlijk geslapen tot 11:30, en ik heb nog steeds niet gedouched (gezicht wassen met koortslip doet zeer :() en de boodschappen die doe ik wel als ik er zin in heb.... 8 uur vanavond ofzow....

Ik denk dat ik maar weer eens naar bed ga JOEPIE!!!! Lekker hoor...

Zie jullie op hyves! En hier natuurlijk :D

Liefs

Hee hee
Ben lekker gedoucherd,geschoren,dat voelt aleen stukie beter he...!
Sjari: ik zou het niet doen diewilde plannen. Mocht het straks welmis gaan (hopen we natuurlijk niet) ga je jezelf er de schuld van geven dat hetdaardoormischien wel gekomenis!
En over die afspraak van de gyn,ik denk dat Jen gelijk heeft hoor, straks belje met 8 weken en met je nog 3 weken wachten,zeker in dezemaandennog! Na de vakantie,september is het ook overvol omdat de vakantiemaanden netzijn geweest...

Jen: dan toch wel lekkerdat ie nog ff slaapt!
Mijn kidsgaan allebei tegelijk naar bed om 19.15/19.30, ook een heerlijk lange avond voor ons dus, dionne slaaptnu ook nog twee uur smiddags (maar dat IS gewoon een luiwammes hoor) en Jordi is moe van school(als ie naar school gaat dan he) dus die kan ook vroeg naar bed.

Elena: lekker he uitslapen nu het nog kan :p
Ikmoet heel eerlijk zeggen hoor,ik ben dan uit elkaaarmetmijn ex en al moet ik elk weekend 800km rijden ikvind hettoch welfijn datze ff weg zijn af en toe, strkas is dat erniet meer bij he

Edith: hoe is het nu met jou?
Liefs as,

ps ga ff ook op jou hyves kijken hoor Elena, altijd leuk een gezicht bij de verhalen!

thanks voor jullie reacties!

Ik wacht het gewoon af. Mijn mk is begonnen op zondag 5 juli maar de woensdag 8 juli daarop ben ik pas alles verloren zegmaar. Dus ik heb gerekend vanaf die eerste dag dat de mk begon. Dus ik dacht dat ik ongeveer dit weeken nod zou hebben...maarja het is ook een beetje giswerk gezien ik mijn cyclus ook niet helemaal goed weet. Nou had ik gister en eergister een ongi gevoel..zou dat dan ook mijn eisprong geweest kunnen zijn zo laat nog? Sjah het blijft gokken heh...
Stom want ik weet dat het helemaal niets zegt nog die test en toch voel ik me er best een beetje naar onder.

@shari. Nou super voor je hoor!geniet ervan!en morgen weer testen! Hoop dat er een dikke vette streep staat ;))

@jen. Spannend hoor!hoop dat je de testen snel binnen hebt!veel suc6!

Ik ga heb vandaag een verjaardagsfeestje van mn schoonmoeder. Gaan gezellig uit eten met de fam en een nachtje in een hotel logeren aan zee!! :))

Tot morgen weer!!

liefs Jolie

Terug
Bovenaan