Hallo Ladies!
Ik ben niet lekker wheeeeeeeeh
Dikke vette koortsblaar in me gezicht, warm/koud/warm/koud en daar overheen een vette kater van gisteren...
Ik was het even helemaal zat allemaal en ben heerlijk met allemaal mannen in de stad geweest (kermis). Lang leve de lol... Heb wel besloten dat ik voor altijd ga stoppen met drinken... Zo lekker is het niet eens en het is nog hartstikke slecht ook. Niet alleen voor toekomstige beeb, ook voor mij. Zo, puh!
Ik heb hyves ja! www.elena-bruins-slot.hyves.nl!! Zie jullie daar, leuk leuk leuk!
@Shari: Kan me goed voorstellen dat je het eng vind, in principe kan het niet veel kwaad, maar ja als je valt val je best wel hard met die sport... Niet doen als je je er niet prettig bij voelt denk ik dan...
Ik heb me nog niet negatief getest... Ik wacht even tot ik die testen binnen heb van de postbode(vandaag of maandag) Want ik heb hier wel een digitale liggen van clearblue, maar die gebruik ik eigenlijk als ik twijfel over mijn streepjes
Ik ben wat dat betreft dan toch wel blij dat ik nog even kan genieten van GEEN WEKKER
Vanochtend heerlijk geslapen tot 11:30, en ik heb nog steeds niet gedouched (gezicht wassen met koortslip doet zeer
) en de boodschappen die doe ik wel als ik er zin in heb.... 8 uur vanavond ofzow....
Ik denk dat ik maar weer eens naar bed ga JOEPIE!!!! Lekker hoor...
Zie jullie op hyves! En hier natuurlijk
Liefs