Hoi astrid,
Mijn wekkertje gaat vaak om half 7, maar ik het weekend geven we hem vaak een flesje en dan slaapt ie nog tot half 9. Wat wel lekker is is dat ie wel al om 7 uur savonds in zn bedje ligt! dus hij slaapt zo'n 11,5 uur achter elkaar! Heerlijke lange avond dus!
Ik was al bij de kruitvat geweest, maar daar waren de goedkope testen utiverkocht. En om nou 40 minuten te gaan fietsen voor een test, met een grote kans dat als ik thuis kom dat de postbode dan is geweest heb ik geen zin in. Dan maar wachten tot maandag! Ben wel ongeduldig, maar zooooo ongeduldig nou ook weer niet.
@shari, kan me voorstellen dat je nog even wacht hoor, maar besef je wel dat als je pas met week 8belt er waarschijnlijk pas 3 og 4 weken later plek voor een echo is, dat is hier ook zo. Dat is dan weer een nadeel, weet je nog niet 100% zeker of alles goed zit.
Denk dat ik zou wachten tot week 6, nou loop ik al onder controle bij de gyn en moet ik toevallig volgende week vrijdag, dus mocht ik zwanger zijn word bij mij de eerste keer kijken al bij 5 weken (ik weet het dan is er nog nauwelijks iets te zien, maar ze zijn zoiezo van plan te echoen bij de nacontrole)
Plus dat ik tot 12 weken iedere 2 weken een echo ga krijgen, dus dat is wel erg fijn!!
Liefs Jen
🙁 postbode waar blijf je nou, we zitten hier in de middag ronde 🙁