Zwanger worden na een miskraam

oeps nog vergeten te zeggen! Ik heb ook hyves :)) Mn naam is wel een heel klein beetje aanders hoor *bloos* Was toch een beetje bang voor bekende mensen enzo. Er weten ook weinig mensen van mn mk behalve echt goede vriendinnen en familie vandaar.

maar hier is mn hyves dan :)
http://jolientje23.hyves.nl/

Leuk om straks toch gezichten bij al die verhalen te hebben :)

liefs jolien

neeeeeeee, aaaaaaaah, de postbode was net in de straat en gewoon nog geen testen!! Ik wil niet langer wachten, ik ga een test halen bij de drogist, dan maar een wat duurdere. Ik spring op de fiets,

Liefs Jen

ik quote: Ben wel ongeduldig, maar zooooo ongeduldig nou ook weer niet.
haha dat blijkt jen! nou gelukkig zijn wij ook nieuwschierig.. dus ik vergeef t je:p

snel laten weten!

liefs shari

Nee ben niet 40 minten gaan fietsen, 10 minuten naar de etos

maar hij was negatief, helaas pindakaas, dan is of mn ei toch later geweest, of ik krijg vandaag of morgen mn ongi.

Liefs Jen

ohhh,twas maar 10 minuutjes ;)
Negatief, jammer meid :s
Hopelijk komt jeongi gauw, kun je weer opnieuw beginnen!

Ik ben toch nogniethelemaal lekker, sta te tollen op mijn benen :s
ff terug op de bank...zzz...zzz...zzz
liefs as

Toch balen Jen!

Ook al heb je misschien misgerekent, als de ongi komt is het gewoon kut.... Zoo, lekker plat gezegd!

Ik ga ook ff op hyves neusen... ik heb nu alleen die van Jolien, zijn er nog meer hyvers onder ons???

@Astrid; toch maar ff rustig aan doen en ff genieten van je vrije weekend, neem het ervan, beentjes hoog en je vriend lief aankijken of hij asje asje asjeblieft de zak chips uit de keuken wilt pakken :D:D

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan