Zwanger worden na een miskraam

hoi,ikkom ook nog eens kijken,ik moet zeggen dat drie dagen minder typen goed is geweest voormijn pols :p

algemene heffingkorting is een heffingskorting die de belastingdienst aan jou kan uitkeren als jou vriend boven een bepaald bedrag per jaar verdiend ( niet zo gek hoog hoor) en dat hij daardoor voldoende belasting betaald zodat jij, als niet werker die korting aan kan vragen. En trouwens jij magals je algemene heffingskorting ontvang 'bijwerken' tot ongeveer 5600 euro per jaar...
De moeite om uit te zoeken :)

Ik ben trouwens alleen thuis zonder vent, zonder kinds, lekker jaren 60 muziekjes en ik gaover twee dagen met schoonmama naar de tentoonstelling van Keith Haring in Mons/ Bergen! Leuk he!!! (eerlijk gezegd speciaal gepland VOOR de echo, als ik slecht nieuws krijg heb ik geen zin meer...erg he)

Jen: wat ben jij allemaal aant spoken in de nacht zeg! maarje hebt je iig nuttig gemaakt :p

Hier ook geen honger/ trek in eten :s
Ik hoop dat ik vandaag ook post krijg. Ik heb via marktplaats een hele leuke tas gekocht en hopelijk komt ie vandaag;)
Hoe laat komt jou post Jen? Hier altijd om 12.30h,kun je de klok op gelijk zetten,handig he!
xx

het is geen gerucht datsuus zwanger is, ze IS terug zwanger,blader maar terug :)
Toen zou ze terug een mk gehad hebben maar toen ze voor de curetage een echo hadden gedaan bleek er een vruchtje met een kloppend hartje te zitten....

wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Dat heb ik indd even over het hoofd gezien!
Joepie de poepie!

Ik voelde volgens mij gister me ei springen... Dat zou wel heel mooi zijn, want dan loopt alles nog vrij hetzelfde als voor de mk. Betekent dus voor vriendliep dat hij weer aan het werk mag, hihihi Wat naaaaaaaaaaaaaaaaaaar (not) :D

Ik ga vandaag even naar het strand, lekker uitwaaien met me vriendin, tot vanavond!!

Liefs, Elena

Ik verlies lichtroze in het slijm! O mijn god,wat moet iknou doen? Gaat dit nu ook verkeerd aflopen?
Mijn schoonmoederkomtnu hierheen,ik hoop datikvandaag nog een echo kan krijgen...

kan het komen door sex? vannacht nog sex gehad??? O god, duim alsjeblieft voorme..

hoi hoi,

inderdaad jen.. dat spoken heb ik ook:p vrijdag op zaterdag ook bijna niets geslape.. dus eigenlijk..mja we zitten je nu allemaal wel hoop te geven.. k hoop ook echt dat t goed is.. maar alst straks nie zo is voel k me schuldig dat k je hoop heb gegeven.. (beetje brabbelig maar snap?:p)

@astrid:k snap er nog steeds niets van heffingskorting.. vanaaf mn vriend maar aant werk zette:p
wanneer heb je echo? keith haring is trouwens echt geweldig! zal voor mij wel te ver weg zijn anders was k er ook heen gegaan..:D

@elena: vergeet je nou gewoon mij? en bedankt he? :p k zal t lijstje dr zodadelijk weer neerzetten.. suus staat er niet op trouwens..
oh jah.. keb hier een rijtjes huis.. met joekel van n tuin en 2 bejaardjes naast me.. 200 euro per maand:D..

k ga al mn moed verzamelen en werk zoeke..:S

liefs shari

"Iedereen heeft recht op de algemene heffingskorting. Uw werkgever of uitkeringsinstantie houdt bij de inhouding van de loonheffing al rekening met de algemene heffingskorting. Partners hebben ieder een eigen recht op deze korting. Als een van de partners geen of weinig inkomsten heeft (lager dan ongeveer € 6.150) en dus zijn eigen heffingskorting niet (helemaal) gebruikt, dan kan die partner onder voorwaarden (een deel van) het bedrag zelf uitbetaald krijgen door de Belastingdienst, bijvoorbeeld in de vorm van een voorlopige teruggaaf."
...ja,afleiding....

Terug
Bovenaan