Zwanger worden na een miskraam

Dames,

Ik kan niet slapen en ik ben zooo moe. Dit heb ik echt nooit. Echt heel vreemd, ben mn bed maar weer uit gegaan, lag al 2 uur te woelen. Echt vreemd.
Ben maar weer patronen aan het knippen.

Als ik er morgen niet veel ben lig ik te slapen (als mn zoon het toelaat :p)

Liefs Jen

hoi hoi,

vriendlief vind dat ik verslaafd ben.. aan dit forum..:p

@jen: weinig geslapen vannacht? en toch nu alweer op? laat je mannetje je niet slapen? ennuh.. eeen heeeeele lichte streep? vandaag komen je testen? k wil t wel weten hoor!

@astrid: algemene heffingskorting? was da? tis trouwens nie dat ik moet werken omdat we anders niet rondkomen.. ma k verveel me gewoon dood.. k denk dat k al wel 20-25 sollicitaties de deur uit heb gedaan.. dus k merk wel wat van de crisis..:S

liefs shari

Hey shari,

Ik sliep uiteindelijk pas om 4 uur en om 7 uur wilde jasper weer uit bed :( beetje jammer, maar wel een nacht gehad waarin ik nog veel heb gedaan, hoop papieren uitgezocht en opgeruimd, voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar gedaan (lesplannen geschreven enzo. De nacht is dus niet voor niks geweest.

Heb gelukkig zoiezo nooit zo heel veel slaap nodig dus dat scheelt, kan rustig een paar navhten doorhalen.

Mijn vent kan het trouwens niks schelen als ik achter de comp zit :p kan hij lekker gamen, en trouwens hij is 4 dagen in de week van 7.30-19.30 van huis, dus hij merkt er weinig van haha.

Ik hoop echt dat de testen komen vandaag!

trouwens wel balen dat je geen werk kan vinden. Ik vermaak me opzich wel thuis, voor de vakantie dan, maar zou er niet aan moeten denken om niet te werken! vind het superfijn om een paar dagen in de week aan de slag te zijn!!

hoi,

dus was toch nog een goede nacht voor je? wel fijn dat je als het moet nachten door kan halen.. ik kan dat echt niet.. ben dan meteen kapot..

en werk vinde.. tjah.. ga vanmiddag mn beste beentje voor zetten en de uitzendbureau's langs..wat heb ik een hekel aan uitzendbureau's.. mja je moet wat..

keb nog niets gegete.. keb heeeeeelemaal geen honger..mja zo toch ma even n cracker of zo maken..

liefs shari

Hmm, ja uitzendburo's, inderdaad niet de leukste plek om je maandagmiddag door te brengen. Ik ga vanmiddag maar is de stad in, moet een nieuw koepeltentje kopen voor lowlands. Heb al 2 wassen gedraaid en de vloer gedwijld ;) moet vaker een nachtje wakker blijven. Word er erg productief van.

Die kleine zit lekker even te spelen in de box terwijl de vloer droogt. Ook wel handig, anders heb je overal de kruip sporen ;)

Ladies!

@Jen: Een lichte streep is ook zwanger!!!! Ik snap niet dat jullie het uithouden met die gewone testen, haal zo'n digitale dan staat het er letterlijk en hoef je niet te zoeken naar een streepje. Wat spannend!!!!! Joepie!!!!!!!!!!!

Suus: Ik heb suus indd een tijdje niet meer gelezen, maar hoe komen we aan geruchten dat ze zwanger is? Nog zo leuk!

Ok, en astrid is zwanger, en wie is dan de 4de? Wordt ik nou gek?? (Mijn geheugen is een vergiet mensen, sorry!)

Mijn vriend en ik gaan gaan nog niet kopen hiero, zo goedkoop zijn de huizen hier nog helemaal niet. Ik ben eigenlijk net begonnen met werken, en ik denk dat ik als het kan 32 uur wil blijven doorwerken, maar misschien ook wel niet. Zolang we dat nog niet weten is ons inkomen daar onzeker over.

Nu kan ik nog zeggen, de huur is zo laag, ik stop HELEMAAL met werken bijvoorbeeld (niet dta ik dat ga doen maar als vb) Met een koop moet je een beslissing nemen aan de hand, wat kan je missen aan salaris, en das minder dan hier (huur is nu: 290 euro incl. )

Het wordt dus echt wachtten op een andere huurwoning, maar dat kan nog wel een jaartje duren. Huren is hier echt goedkoop! (400/450 voor een eensgezins woning, incl: tuin, zolder en 3/4 slaapkamers...) Aan de andere kant ook niet erg hoor, het is hier wel heel erg gezellig! Af en toe moet je alleen even overal aanbellen of het wat zachter mag, wordt de beebie teminste niet te gevoelig qua geluid :D:D:D

@Jen: Waarschijnlijk heb je zo'n nacht gehad omdat je misschien wel zwanger bent!!!!!! Mijn eerste nacht was toen ook zo... Niks geslapen!

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan