Ladies!
@Jen: Een lichte streep is ook zwanger!!!! Ik snap niet dat jullie het uithouden met die gewone testen, haal zo'n digitale dan staat het er letterlijk en hoef je niet te zoeken naar een streepje. Wat spannend!!!!! Joepie!!!!!!!!!!!
Suus: Ik heb suus indd een tijdje niet meer gelezen, maar hoe komen we aan geruchten dat ze zwanger is? Nog zo leuk!
Ok, en astrid is zwanger, en wie is dan de 4de? Wordt ik nou gek?? (Mijn geheugen is een vergiet mensen, sorry!)
Mijn vriend en ik gaan gaan nog niet kopen hiero, zo goedkoop zijn de huizen hier nog helemaal niet. Ik ben eigenlijk net begonnen met werken, en ik denk dat ik als het kan 32 uur wil blijven doorwerken, maar misschien ook wel niet. Zolang we dat nog niet weten is ons inkomen daar onzeker over.
Nu kan ik nog zeggen, de huur is zo laag, ik stop HELEMAAL met werken bijvoorbeeld (niet dta ik dat ga doen maar als vb) Met een koop moet je een beslissing nemen aan de hand, wat kan je missen aan salaris, en das minder dan hier (huur is nu: 290 euro incl. )
Het wordt dus echt wachtten op een andere huurwoning, maar dat kan nog wel een jaartje duren. Huren is hier echt goedkoop! (400/450 voor een eensgezins woning, incl: tuin, zolder en 3/4 slaapkamers...) Aan de andere kant ook niet erg hoor, het is hier wel heel erg gezellig! Af en toe moet je alleen even overal aanbellen of het wat zachter mag, wordt de beebie teminste niet te gevoelig qua geluid
@Jen: Waarschijnlijk heb je zo'n nacht gehad omdat je misschien wel zwanger bent!!!!!! Mijn eerste nacht was toen ook zo... Niks geslapen!
Liefs, Elena