Zwanger worden na een miskraam

Hoi, daar ben ik weer even.Heb net dik dik dik van mijn vriend gewonnen met deWII!!!
Ha!
Ik voel me ookgelijk een stuk beter, hoe kn dat nou???
Weer ff terug kijken... zorgen over de kredietcrisis...neeeehhh, JOn zal best werk vinden, hij is programmeur en daar is best wat vraag in hier en dat ikniet werk is alleen maar voordeliger op hetmoment; plus met 3 kids krijg je hier in belgenlang bijna 500 kinderbijslag PER MAAND, en ik heb zoiets waar er 4 kunnen eten,kunnen er ook 5eten, als de kids iets groter zijn wil ik studeren/werken, iig dat ik straks ook een inkomen heb maar op het moment zou ik dan zoooveeel moeten gaan werken omdat Jons inkomen dan naarbeneden gaat (prachtige regeling hier: hoe meer mensen/kinderen Jon onder zich heeft -nu 3straks hopelijk 4- hoe minder belasting hij maandelijks over zijn inkomen hoeft te betalen dus hij houdt meer over) en met kosten kinderopvang e.d. kan ik dan nu gewoon niet overbruggen...
Dus voor ons is dat nooit een twijfelpunt geweest hoor.
Sjani: werk zoeken als je zwanger bent zal idd lastig wezen! Dit gaat even heel 'nederlands' klinken hoor, maar als jou vriend werkt en jij niet, dan heb jij recht op algemene heffingskorting van +/- 150 per maand (miss is de hoogte inkomensafhankelijk...) niet vergeten he! Laat ze geen geld houden waar jij recht op kan hebben!!! Het is het waard hetuit te zoeken! Mocht je toevallig ook nog een ziektekostenverzekering hebben bij de menzis dan kun je metkorting lid worden van 'de bond' en als je daar lid van bent krijg je 10% korting op je menzisverzekering (liep bij ons toendertijd op tot een korting van ruim 24 euro per maand terwijl ik de FNV 8 euro betaalde,reken maar uit. PLus: ben je lid van de bond,heb je gratis hulp bij belastingzaken, nooooit weg kan ikje vertellen ;)
Gut ,lijkt wel reclame...schaam... maar eerlijk waar het is gewoon zonde hoeveel geld sommoge mensen letterlijk op straat laten liggen.Dit verhaaltje geld overigens niet voor de superhoge inkomens he, dan betaal je meet bij de FNV...
Anyway...

oh, die mailadresssen: Ik heb speciaal voor de hyves/forums/ marktplaats en dat soort algemeen gespuis een apart adres bij de hotmail aangemaakt. Deze gebruik ik alleeen daarvoor.Misschien ook een idee ;)

Edith: fijn dat je weer een negatieve test in handen hebt (al klinkt dat een beetje raar).Lekker aan de zuip mij, volgens mij hebben we dat allemaal gedaan na de mk!!!
Waarom ookniet );) Geniet ervan nu het kan!

Ohhh we gaan pizza bestellen geloof ik... :) :) :)
xx

:D Lachen.... Ik woon in een huurhuis... Willen jullie helemaal lachen? In een jongerencomplex!

55 vierkante meter, per woning, wel alles eigen! En nog 57 van zulke woningen....

We zijn heel rap bezig om te verhuizen, maar dat wordt ook een huurwoning, dus lang leven de recessie, voorlopig kom ik nog niet weg denk ik....

Ik ga zo nog even te kermissen, dit keer zonder alcohol... Ik stop met uitgaansdrank en dat soort dingen... Geniet liever van een wijntje bij het eten of op de bank!

YIHAA! Lang leven de lol, de dagen duren al veel te lang als je zwanger wilt worden...!

Liefs, Elena

Ohh gezllig in een jongerencomplex :p Ik moet er niet aan denken, 57 van zulke huisjes!!! (nu ben ikook een beetje een oud wijf voor een24jarige hoor ;))
Hoe snel kan je verhuizen? Sta je op een wachtlijst?
Wij gaan ook huren,maar datkost hier heeeeel veel, we zoekn nu tot 700 euro per maand, wel huis/tuin/3 slpkms dan, maar pfff, ik zou blij zijn als we kunnen kopen dan komen wehopelijk iets lager uit.

PIZZA!!!! (met scampis hmmmmm) hopelijk houd ik het binnen :p

Hey dames,

Hier nog geen ongi en wel zwangerschaps klachtjes, wat ik gister even niet heb verteld is dat ik meende heeel erg in de verte een tweede streepje te zien en ik zie um nu nog steeds heeeeeeeeeeeeeel wazig, maar dat kan ook aan mij liggen, morgen opnieuw testen en dan zullen we het zien, ik had ook een etos test en die zijn het minst gevoelig van allemaal volgens mij.
Toch te vroeg getest misschien.

Ben lekker in artis geweest vandaag! met mn schoonzus en mn vent, was echt heel gezellig, nbet lekker spinazie feta flapjes gegeten MJUM.

@astrid, werk zat voor programmeurs, ik ken er wel een paar, mn man werk in de spelletjes industrie (maakt games voor xbox enzo)

@elena, kan me voorstellen dat je wil verhuizen, je kan het beste kopen nu he, de huizen zijn nu erg goedkoop, dus dat is voordelig voor mensen die uit een huurhuis komen, we hebben toen ik 22 was ons huis gekocht, bleek voordeliger te zijn dan huren met 2 inkomens.

@shari, ik was vanmiddag ook bijna naar batavia stad gegaan met het vieze weer, toch maar naar artis gegaan toen het droog werd, had ik toch nog een test van je kunnen krijgen hahaha.

Voor ik zwanger werd van mn zoontje heb ik 8 maanden heel krampachtig gedaan, geen rood vlees, geen wijn/alcohol, de maand dat ik juist alles heb losgelaten en een avond flink ben gaan stappen ben ik zwanger geworden. de eerst 4 weken (dus voor de positieve test) kan dat allemaal helemaaaal geen kwaad, tja gezond is anders, maar het kan voor je ongeboren kind nog geen kwaad.

Liefs Jen

Hallo Dames,

Zow dat was even bijlezen zeg! Je kunt hier ook geen dagje missen! ;P

Shari@ Erg leuk voor je dat het nu zo duidelijk positief is!gefeliciteerd!!
Wat betreft werk vinden zat ik in hetzelfde schuitje toen ik zwanger was. Ik heb toen besloten het niet te vertellen tijdens mijn sollicitatie. Idd ook omdat je het niet verplicht bent. Het was wel lastig moet ik zeggen. Het voelt toch alsof je mensen een beetje voor de gek houdt...maarja het klinkt misschien even egoïstisch maar ik vond op dat moment mezelf en de baby belangrijker. Uiteindelijk gaat iedereen voor zichzelf en daarbij het kost het een werkgever uiteindelijk weinig. Daar zijn subsidies voor en of hij nou jou salaris betaald of dat van een vervanger....
Nou werk ik ook in de kinderopvang waar praktisch alleen maar vrouwen werken..ze zijn dus wel wat gewend op dat gebied :)) en ook socialer in dat opzicht.

Wat betreft mijn nod..het is nu zondag en ik ben nog niet ongi geworden maargoed wat niet is kan nog komen. Als ik eind volgende week nog niet ben ga ik nog een keer testen.

Leuk hoor dat hyves!Gezichten te zien. Je hebt toch weer een heel ander beeld!
msn- en doe ik eigenlijk weinig. Hou het dus bij hyves en het forum.

liefs jolien

Jen: héééé een licht streepje gezien? Met etos getest?Ik heb daar WEL weer goedeverhalen over gehoord, maar misschien als jenog een paardagen wacht, het is altijd beter als je OVER je nod bent dan OP...
Ohhh,straks zijn we al met 3 (4...?suus??? )
Ik heb veeel teveel gegeten bwah, en ik voel me al zo opgeblazen... kmoet liggen :s

Terug
Bovenaan