Zwanger worden na een miskraam

ze is onderweg? maak je niet te druk.. dat is zowiezo niet goed.. hoe laat is je schoonmoeder er?

van een veeg zou ik ook al compleet in paniek raken..toch proberen kalm te blijven.. klets maar wat raak hier.. k ben dr wel

twas maar een veeg,maar ik heb hetidee datmijn borsten ookmindergevoeligzijn,ik weetniet hoe laat zekomt, ze moet ruim een half uur rijden en is denk ik12.10weggegaan?!

Astrid!! Geen paniek, komt veel voor, zeker na de seks, heb ik in mn zwangerschap ook wel is gehad, toen ik zwanger was van jasper.

@shari, ik heb liever dat jullie me hoop geven dan dat jullie de poten onder mn stoel vandaan schoppen, hoop doet leven zullen we maar zeg, en dat is nou net wat we willn, nieuw leven ;)

Ik ben er trouwens ook gewoon hoor

okeej dus ze kan er elk moment zijn..

dat je borsten wat minder gevoelig zijn.. dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook.. de ene dag wat meer de andere dag wat minder.. dus volgens mij zegt dat niet zo veel.. ga nou niet elk dingetje aangrijpen om te denken dat t mis is!

hoi jen.

ik ga zeker niet de poten onder je stoel vandaan schoppen.. maar k weet van mezelf dat ik dan hoop krijg die misschien na de tijd vals is.. en dat kan vervelend zijn.. dat bedoelde ik ermee.. snap?

Terug
Bovenaan