Zwanger worden na een miskraam

Jeetje Astrid!

Ik duim voor je, heel hard...!

Ik ben hele benieuwd naar de uitslag....

@Shari: SORRY!!! :D Ik heb al een anatal keren gezegd dat ik een geheugen als een vergiet heb hahaha dat blijkt dus maar weer....

Het lijstje were even updaten is wel makkelijk ja...

*denkt aan Astrid*...

Liefs, Elena

ik ga even een nieuw koepeltentje halen
anders moeten we buiten slapen op lowlands, ik ben even de stad in en denk dat ik voor de zekerheid nog even check of ze de testen hebben bij de kruitvat.

Denk dat het wel even duurt voordat astrid terug is, maar vind het wel errrrrg spannend!! hoop zo dat het goed is!

Liefs Jen

speciaal voor elena: :p

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jen- NOD 31/07 - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

k dacht trouwens dat je naar t strand ging? alweer terug?

k ben net de uitzendbureau's langs geweest (alle 2:p) sorry mevrouw.. kan niets voor u doen.. zult u bij de andere vestiging moeten zijn..grrr...

ben benieuwd hoe het met astrid is..

liefs

Ben ook benieuwd hoe het met astrid is,

Ik zou trouwens niet naar het strand gaan, maar naar de stad. Ik heb trouwens een test gedaan (die van snesitest zijn nog steeds niet binnen, maar heb bij de kruitvat gekocht, ze hadden ze weer)

Dus voor mij is het definitief wachten op mn ongi en dan op naar de volgende ronde. Heb er opzich niet zo'n moeite mee. Is de gyn ook weer blij :p die wilde dat we een maandje wachtte. en ik kan lekker losgaan op lowlands En als ik nou komende maand zwanger word komt het beter uit met verlof hahaha, dan zou ik zo vanuit mn verlof doorkunnen in de zomervakantie!

Dus het heeft ook een hoop voordelen!

hou zou het met astrid zijn....

hoi hoi,,

dus de test van de kruidvat was negatief? wel balen.. mja dan kan je wel lekker losgaan op lowlands idd..

elena zou naar t strand gaan vanmiddag..:p

keb onverwacht 3 bezoekers.. mn nichtjes en neefje.. kad net gerekend op een rustig middagje (aangezien al t middag eten weer na buiten kwam en ik wel wat rust kan gebruike..) ma da gaat dus nie door..

liefs shari

astrid is back,eventjes dan he..
Goed, ziekenhuisje geweest,anderhalf uur bij de spoed zitten wachten (waarom heet datspoed???) Bloed afgenomen,zewilde een infuus zetten voor 'het geval dat' (...) maar ze heeft er letterlijk een bloedbadvan gemaakt. Toen naar boven naar de gyn, echo gemaakt. Eris eenzakje tezien MET EEN KNIPPEREND HARTJE,dat is opzich al heelgoed MAAR er is ook een bloedklontertje of wondje tezien van 0.5 cm groot ongeveer,daar komt dat bloed vandaan. De vraag is nu wat dat klontertje/wondje gaatdoen: word het groter kan het nogmisgaan.
Ik heb nu ustrogen (schrijf ik dat goed?) gekregen voor eenbetere innesteling en moet nu een weekopdevolgende echo wachten, rusten, rusten,rusten,liefst liggend, niet tillen...
Ik ben opzich blij, er is een hartje dat is iig een bevestiging dat wij kindjes kunnen maken samen, hoedit verder loopt is weer afwachten. ellendewachten. Ik ga een maniertje bedenken dat ikliggend kan typen :p, oh en van die hormonen word je duizelig en slaperig.
Gevoelige borsten zijn trouwens ookweer terug ;)

Wat een spanning ensensatieop hetforum he, nogmaalsvoor nu LEEFT het... dat is goed.
xx

Terug
Bovenaan