Zwanger worden na een miskraam

Hahahaha ik schaam me echt dood hiero, vergeef het me aub, want dit is de real me... Al medelijden met me vriendinnen? Die zijn er ondertussen wel aan gewend dat ik verjaardagen en andere belangrijke dagen vergeet...

Ok, Dus Shari, Astrid en Suus zijn zwanger en Jen misschien.... Toch?? Ik ga het op een post-it plakken op me flaptoppie... Misschien dat ik het dan onthoud!

Hoever zijn Suus en Shari eigenlijk???

Liefs!

Ik ben geen twijfel geval meer hoor, heb nu echt een negatieve test, heb net even onwijs zitten janken. Nog steeds trouwens.

Een vriendin van mn belde, ze deed voorige keer al raar tegen me, zei ze, ja, en misschien is het wel je eigen schuld dat je een miskraam hebt gehad, want je was ook zo snel met weer zwanger worden. Dat was toen ik net de tweede curretage achter de rug had.

Nu belde ze me ja zulk leuk nieuw, ik ben 9 weken zwanger, en ik heb zo'n last van kwaaltjes enneh tja leuk he.

Kon het echt even niet hebben, wat een vriendin zeg, daar heb je echt wat aan, die houd tenminste rekening met me.

Voel me nu echt zooooo klote

hoi jen..

wat een vriendin jah.. kan me voorstellen dat je je klote voelt.. tis nooit je eigen schuld als je een miskraam krijgt! en tis helemaal gemeen als anderen dat tegen je zeggen, k zou denk ik opgehangen hebben met dr.. mja..

jank maar lekker even uit hoor..

@elena: ik ben vandaag 4 weke.. jah.. had voor mijn nod al positief getest.. denk toch dat ik er voor alle zekerheid morge weer een testje tegenaan gooi..

@astrid: fijn he zo'n laptop? dus geen sex de komende weken? k moet heel eerlijk zeggen dat ik er zowiezo nie zo veel behoefte aan heb en k ook nie zo goed durf (ben wat dat betreft wel n watje:p)

liefs

Wat een lekker stelletje zijn we ook bij elkaar. Elena vergeet alles.. Haha misschien nog last van de hormonen?? Of ben je altijd zo?

Wat een vreselijk kut opmerking maakt die vriendin van je Jen, Ik had haar wel even helemaal de waarheid gezegd en voorlopig niet meer aangekeken. Dan ook nog bellen dat het zo leuk is dat ze nu 9 weken zwanger is.. Aggrrhh kan er echt kwaad om worden. Het is dus echt niet erg dat je daar boos om bent of dat je daar verdrietig van bent,,

@Shari, De klachtjes die jij hebt heb ik ook gehad.. Klopt helemaal bij het beeld. Ben je nu helemaal uitgeschilderd? Wat wel verf op waterbasis hoop ik toch?

Vandaag op kantoor zo veel mogelijk het forum gecheckt.. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat Astrid.

Voel me nog steeds niets helemaal lekker. Ben zo moe en bllhhh. Manlief ook aan gestoken. Vandaag eerste werkdag bij zijn nieuwe baan en heeft wel 5 x het toilet onder gekotst (sorry voor mijn taalgebruik) Sta er nu dus alleen voor met een hele vervelende kleine draak van 1,5! Gelukkig bijna bedtijd!
Vanavond er maar vroeg in.. Morgen weer een dagje er tegen aan en dan weer 2 daagjes vrij.

Liefs, Marjoleine

wow....ditspul isheavy!!! ik voel mehartstikke stoned men maarrr ik heb lekker geslapen!
weet je wat het ishe,ik benmaar1m57 en dat kanecht schelen met medicijnen!
Zo heb ikooit een rustgever gehad,, jaren geledenwaarvanik niet meer op mijn benen kon staan omdat ze me de doses voor een volwassene hadden gegeven en ikmaar een kleine volwassene ben ;) ik waserggg rustig zullen we maarzeggen :p

jen: tis iig op tijd toch,dasalwat, volgende ronde raak he,misschien kan je lijfie ffrusten nu. lekkere vriendin heb je trouwens,niet echt tactisch he :s jammer...

sjari: ik hadook al geenzin in sex hoor, ook bang gewoon om de baby eruit te boxen al isdat onzin;)
liefs as

Het spijt me... ik ben altijd al zo geweest :D

Jen, misschien wordt het tijd om er over na te denken of die vriendin eigenlijk wel een echte vriendin is? De eerste beste die me dat flikt is ben ik klaar mee... Erg asociaal en egoistisch tjonge jonge wat een rare streek! Logisch dat je niet happy bent nu je weer ongi bent geworden, maar indd fijn om te weten dat alles gewoon loopt zoals het loopt, kan je je vruchtbare periode weer haarfijn berekenen!

Astrid: Misschien even bij de dokter nagaan of je nu wel een goede dosis hebt? Ik heb dit ook gehad met diclofinac, ik ben ook maar 1.61 en vorig jaar woog ik maar 47 kilo. Ze hadden bij mij rekening gehouden met een gezond gewicht en had dus een overdosis. Niets raars hoor alleen kneiterstoned!

Geen zin in sex... Totaaaaaaal geen last van ;) lijkt wel dat als je het vaker doet dat je er dan ook veel meer zin in krijgt.... Heb erg veel last van POG (plotseling opkomende geilheid) maar misschien is dat ook wel omdat ik ONTZETTEND graag gebruik wil maken van de extra vruchtbare maand na een mk (als het waar is dan wat ze zeggen...)

Liefs, Elena

Ps; ik heb ff zitten denken hoe het komt dat ik alles door de war haal, maar dat kan ook wel komen omdat meerdere dubbele namen gebruiken... Bijv, knutseljuf is Jen, Keanosmama is Marjolijne... Dat is dus meerdere namen om te onthouden... Hmmm even een ezelsbruggetje bedenken vanavond :D:D

Het spijt me... ik ben altijd al zo geweest :D

Jen, misschien wordt het tijd om er over na te denken of die vriendin eigenlijk wel een echte vriendin is? De eerste beste die me dat flikt is ben ik klaar mee... Erg asociaal en egoistisch tjonge jonge wat een rare streek! Logisch dat je niet happy bent nu je weer ongi bent geworden, maar indd fijn om te weten dat alles gewoon loopt zoals het loopt, kan je je vruchtbare periode weer haarfijn berekenen!

Astrid: Misschien even bij de dokter nagaan of je nu wel een goede dosis hebt? Ik heb dit ook gehad met diclofinac, ik ben ook maar 1.61 en vorig jaar woog ik maar 47 kilo. Ze hadden bij mij rekening gehouden met een gezond gewicht en had dus een overdosis. Niets raars hoor alleen kneiterstoned!

Geen zin in sex... Totaaaaaaal geen last van ;) lijkt wel dat als je het vaker doet dat je er dan ook veel meer zin in krijgt.... Heb erg veel last van POG (plotseling opkomende geilheid) maar misschien is dat ook wel omdat ik ONTZETTEND graag gebruik wil maken van de extra vruchtbare maand na een mk (als het waar is dan wat ze zeggen...)

Liefs, Elena

Ps; ik heb ff zitten denken hoe het komt dat ik alles door de war haal, maar dat kan ook wel komen omdat meerdere dubbele namen gebruiken... Bijv, knutseljuf is Jen, Keanosmama is Marjolijne... Dat is dus meerdere namen om te onthouden... Hmmm even een ezelsbruggetje bedenken vanavond :D:D

Terug
Bovenaan