Zwanger worden na een miskraam

en nog wat, ik kan zeggen wat ik wil over de medici in belgie, over die nummers van de hormonen enzo, maar zenemen je verdorie welserieus,datgeld voor zowel de huisarts als het ziekenhuis! Bloed geprikt, geluisterd,echootje, in NL had ik denk ik nog een weekie mogen thuiszitten want "het komt wel vaker voor dat.." hoevaak hebben wedat niet gehoord???
x

Jeeeej Astrid, dat is goed nieuws!

Gewoon luisteren naar de dokter, en niet al te druk maken voor volgende week (is moeilijk natuurlijk) Zoals je zelf als zegt, het leeft nu en dat is belangrijk!

Ik zou indd naar het strand gaan maar het ging regenen grrr Lekker filmpie gekeken op de bank dus...

Er waren toch 3 zwangeren? Er staan er maar twee in de lijst gnagnagna zo erg is mijn geheugen dus niet....

Wel balen Jen, van het uitzendbureau... klote recessie....!

Liefs, Elena

@ Elena, suus is ook zwanger. Ze is dit forum begonnen maar is al een hele poos niet geweest. Nu is ze op vakantie maar ben benieuwd of ze nog terug komt. Zo wel, een hoop bij te lezen voor dr!

Ja,elena 3 zwangeren, ik had ergens gezegd,MISSCHIEN bijna 4 omdat Jen een twijfelgeval is/ was?!
iid goed envervelend, tis toch weer iets om zorgen over te maken :s
Jullie zijn heel lief ;)
Ikvond het erg fijn dat er eenstelletje bleven hangen tot iknaar het ziekenhuis ging THNAX :)
Ik ga ff paul de leeuwop depckijken, en slapen,pilletjes gaan werken :s
Tot later he
liefs as

haha elena.. je bent goed bezig..op de een of andere manier vergeet je mij gewoon de hele tijd.. ik was vant uitzendbureau (shari) en niet jen..

astrid: fijn dat het goed gaat! goed na de dok luisteren! hoe lang zijn de kinderen nog bij hun vader? (dan heb je wat meer rust denk ik of niet?)
verslaafd ben je wel.. als je je aant bedenke bent hoe je liggend moet gaan type..

wat je zegt over belgie is ook waar.. hier in nederland hoor je alleen: ach meid.. wat naar nou.. ja we kunnen er niets aan doen.. tis maar afwachten..
k denk dat k ook maar na belgie verhuis..:D

liefs shari

Terug
Bovenaan