Zwanger worden na een miskraam

Het spijt me... ik ben altijd al zo geweest :D

Jen, misschien wordt het tijd om er over na te denken of die vriendin eigenlijk wel een echte vriendin is? De eerste beste die me dat flikt is ben ik klaar mee... Erg asociaal en egoistisch tjonge jonge wat een rare streek! Logisch dat je niet happy bent nu je weer ongi bent geworden, maar indd fijn om te weten dat alles gewoon loopt zoals het loopt, kan je je vruchtbare periode weer haarfijn berekenen!

Astrid: Misschien even bij de dokter nagaan of je nu wel een goede dosis hebt? Ik heb dit ook gehad met diclofinac, ik ben ook maar 1.61 en vorig jaar woog ik maar 47 kilo. Ze hadden bij mij rekening gehouden met een gezond gewicht en had dus een overdosis. Niets raars hoor alleen kneiterstoned!

Geen zin in sex... Totaaaaaaal geen last van ;) lijkt wel dat als je het vaker doet dat je er dan ook veel meer zin in krijgt.... Heb erg veel last van POG (plotseling opkomende geilheid) maar misschien is dat ook wel omdat ik ONTZETTEND graag gebruik wil maken van de extra vruchtbare maand na een mk (als het waar is dan wat ze zeggen...)

Liefs, Elena

Ps; ik heb ff zitten denken hoe het komt dat ik alles door de war haal, maar dat kan ook wel komen omdat meerdere dubbele namen gebruiken... Bijv, knutseljuf is Jen, Keanosmama is Marjolijne... Dat is dus meerdere namen om te onthouden... Hmmm even een ezelsbruggetje bedenken vanavond :D:D

mien ongeduld nummer 3die alless dubbel plakt:p

nou volgens degyn zou ik als een zombie door het huis gaan dus het klopt aardig! dosis klopt, kan zels nog hoger aals ik de bijluiter mag geloven...

lastig he diedubbelenamen, ik moet somsnogsteedsterugkijken wie wie nou isen met sommige schrijf ik toch al lang!

aan een -lock of sex- zal het iigniet liggen bij jou deze maand. was jullie prutske eigelijk "gepland" (vergeten,sorry)...

shari:nog tranen om de verf gelaten??? :p Iss hetnog een beetje netjes opgedroogd???
x

speciaal voor elena deel twee :p

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/07 - ronde 1 na 2e mk- kind 2
Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

hihi

Hahahahahaha geweldig!! Echt goed dit... Naast mijn geheugenverlies lijdt ik inderdaad ook aan ongeduldigheidsyndroom...

Ons prutske was wel gepland ja!

Wel fijn dat de dosis klopt, stoned zijn op kosten van de verzekering en het is niet eens schadelijk voor je kind! Hahaa!

Ik wil ook! ;)

Liefs!

Wel even het NOD lijstje kopieeren en plakken in word he?? Als bureaublad gaan gebruiken!! hahaa!!

Alleen de NOD van Jen en Jolie kloppen niet echt meer.

Jolie, hoe gaat het nu met jou?? Wacht je nog even af of ga je binnenkort weer testen?

Liefs, Marjoleine

Hey dames,

Dat ik nu ongi word betekend dus dat ik op de verkeerde tijd heb gesexst, namelijk 48 uur na mn ei, vandaar dat ik dus geen succes heb gehad, tja die vriendin was ook al niet zo tactisch met mn eerste zwangerschap, ik was al maanden bezig en zij werd perongeluk zwanger van een gast die ze net 2 maanden kende en toen deed ze er ook al zo luchtig over.
Ik heb al mn hele leven het probleem dat ik bijna nooit kan klaarkomen (achja we hadden het over geilheid) toen zei ze dat ze gewoon zwanger was geworden omdat ze iedere keer kwam tijdens de sex, tja dat moest ik volgens haar dan ook maar is proberen.... tja. Ze is gewoon lomp zullen we maar zeggen, maar ik ken dr ook niet anders. Ze had me nog gebeld vanavond dat ze zichzelf ook wel besefte dat het behoorlijk dom van dr was hoe ze dit had gebracht.

Heb nu in ieder geval mn NOD weer ingevuld, Heb net lekker wat gaalsjes wijn op dus ben lekker rozig, ga vast beter slapen vanaaf, morgen lekker met mn vriendin en de kinders (3 stuks in totaal met de mijne erbij) naar het strandje hier in de buurt. Wel leuk die van mij en de jongste van haar schelen maar 8 maanden, dus die kunnen lekker met elkaar spelen, en haar oudste is 5 dus die houdt de twee kleintjes ook wel bezig! Lekker relaxen dus!!

@ elena. ik heb ook wat jij hebt (pog) heb af en toe zin om mn vent op de meest ongunstige moment te bespringen. Ben wel blij dat mn volgende vruchtbare periode (rond de 14de augustus) in het weekend valt, kunnen we lekker de tijd aan elkaar besteden.

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/08 - ronde 2 na 2e
mk- kind 2

Jeetje, Astrid, wat een verhaal! Hopen dat beebje lekker blijft zitten dit keer en een grote fopperd is!!!

Jen, balen van je ongi........:-(((
Tja, cyclus is niet helemaal duidelijk na mk helaas...Nou ja, je vriendin heeft gelukkig ook ingezien dat ze niet zo handig had gereageerd....

POG??? *SCHATER*
Op het moment heb ik last van COG=continu opkomende geilheid.
Wil elke avond wel, mannie kan het niet meer bijbene....
Meestal teken van ei, maar nu volgens mij meer van gebrek aan HCG. eindelijk uit mijn bloed weg...
Met ei altijd paar dagen POG. Handiger en goedkoper dan ovu test, hehe.
Weet het nu ook nie meer.....
Rommeltje van hormonen volgens mij....
Zo, ga nu pitten....

Astrid, hoe is het nu????????????????

edith

Terug
Bovenaan