zwanger worden na een mk DEEL 2

Hai Betty, Alles kan natuurlijk.. zou wel snel zijn maar gun het zo dat je nu zo snel weer zwanger bent! Ga je nog wel testen voor je verjaardag?

Met mij gaat het redelijk hoor. Ik heb geen last gehad meer van mijn nieren maar het kan elk moment weer opspelen. Ik blijf heel veel drinken en er word goed op gelet.. Hopelijk blijft het weg!

@Edith, ik zou ook de VK bellen. Kijk mocht het fout gaan, weten ze het ook snel genoeg en als het goed gaat (waar we natuurlijk gewoon vanuit gaan!!) heb je al vast de afspraak staan. Het is soms best druk! Wel fijn dat je echt de symptonen hebt.. geeft toch weer iets meer zelfvertrouwen.

Jenny, nog 3 weekjes he.. Dan is jullie grote dag! Spannend!

Liefs, Mayo

Hai Betty, Alles kan natuurlijk.. zou wel snel zijn maar gun het zo dat je nu zo snel weer zwanger bent! Ga je nog wel testen voor je verjaardag?

Met mij gaat het redelijk hoor. Ik heb geen last gehad meer van mijn nieren maar het kan elk moment weer opspelen. Ik blijf heel veel drinken en er word goed op gelet.. Hopelijk blijft het weg!

@Edith, ik zou ook de VK bellen. Kijk mocht het fout gaan, weten ze het ook snel genoeg en als het goed gaat (waar we natuurlijk gewoon vanuit gaan!!) heb je al vast de afspraak staan. Het is soms best druk! Wel fijn dat je echt de symptonen hebt.. geeft toch weer iets meer zelfvertrouwen.

Jenny, nog 3 weekjes he.. Dan is jullie grote dag! Spannend!

Liefs, Mayo

mmm Heb ik ook al veel last van....geen idee wat het kan betekenen. Heb ooit ergens gelezen dat wanneer je dicht tegen je NOD aanzit last van vloed kan krijgen, aan de andere kant als je zwanger bent heb je daar ook weer last van. Schiet niet erg op dus. Hopelijk weet je snel meer :)

mmm Heb ik ook al veel last van....geen idee wat het kan betekenen. Heb ooit ergens gelezen dat wanneer je dicht tegen je NOD aanzit last van vloed kan krijgen, aan de andere kant als je zwanger bent heb je daar ook weer last van. Schiet niet erg op dus. Hopelijk weet je snel meer :)

Ik ga niet zoeken naar kwaaltjes :D dat is echt te zenuwslopend elke maand... hahahaha Ik moet zeggen dat we er ook helemaal niet zo mee bezig zijn (geweest) en juist daardoor weer een sexuele opleving hebben gekregen... We zullen het gaan zien.. Ik denk wel dat ik snel wat weet want ik krijg gevoelige borsten en dan indd die witte vloed... Kan beide kanten op gaan maar ga mezelf niet gek lopen maken.. Gevoelige borsten horen ook weer bij de ongi...

Ik zit wel met een ander probleem.. Ik heb deze zomer, 6 jaar geleden alweer een whiplash opgelopen... Daar was ik pas sinds anderhalf jaar vanaf (wel pijn maar draagbare pijn en elke week fysio is ook gebleven) nu is sinds vorige week de pijn weer heel heftig. Zo heftig dat ik af en toe echte medicatie heb moeten gebruiken om te kunnen functioneren... Dat kan natuurlijk niet als ik zwanger ben, of eigenlijk al niet als ik zwanger wil worden... Ik ben zo bang dat die pijn weer aanhoud waardoor ik weer aan de medicatie (spierverslappers, morfine achtige pillen, Edith kent ze misschien wel (tramadol, zaldiar, diazepam, lyrica en voor de maag de omeprazol) en dat kan dus echt niet...

Ik ben bang dat ik straks voor de keuze kom te staan om of die pillen weer te gaan gebruiken (wat zal moeten met die pijn) anders kom ik niet eens de zwangerschap door...

terwijl ik dit typ bedenk ik me ineens dat ik bijna 3 jaar geleden een ruggeprik heb gehad waardoor ik van de pijn af was... misschien dat ik met de arts maar even moet overleggen of ik die weer kan krijgen zolang ik niet zwanger ben en of het kwaad kan als ik wel zwanger zou worden kort daarna...

Kutzooi...

Liefs

Misschien inderdaad verstandig om die prik te vragen. Hoe lullig ook je weet zelf al zoals je zegt dat het een probleem word als je zwanger bent en tja iedere medicatie is natuurlijk wel schadelijk op een of andere manier. Overleg het gewoon met je arts wie weet komen ze met opties waar je nooit aan hebt gedacht/gehoord. Succes

Terug
Bovenaan