zwanger worden na een mk DEEL 2

Grrrr blijf maar in me dip zitten. Baal dr echt zo van dat t zo lang duurt en heb eerlijk gezegd niet veel hoop meer dat ik zwanger raak. Zijn alweer 7 maanden voorbij en ben bang dat ik ook de 12 maanden ga passeren :(((((
Sorry dames zie t gewoon ff niet meer zo zitten op t moment

Jenny, he bah, meid. Snap dat je er doorheen zit. Dat wachten en iedere maand weer die teleurstelling is zoooo naar. Hoop zo voor je dat het snel raak is. Duim voor je.

Betty, vrijdag je NOD!!! Ik duim me suf. Heb je een idee van je ei gehad?

Ik duim voor jullie allebei!! Zodat het wachtbankje snel leeg is...

Ahh Jenny, Wat vervelend voor je meis... Ik snap zo dat je er doorheen zit.. Ik wou dat ik iets kon zeggen dat je op beurt maar ik denk iig aan je en hoop zo voor je dat het heel snel lukt!

@Betty, Vrijdag NOD!! Spannend!

@Edith, hoe reageerde je mannetje?? Natuurlijk helemaal door het dolle heen!

Hier gaat alles oke. Ga nu minder werken dat wel.. Heb toch besloten het door te zetten.. Buiten de harde buiken en vermoeidheid om gaat alles nog goed.. Druk manneke!

Liefs, Mayo

He dames,

Heb geen idee van ei gehad, het enige wat ik nu weet is dat ik veel witverlies heb dus vruchtbaar ben ik niet!

Ja Edith, hoe reageerde je man????!

Slim van je Mayo om minder te gaan werken... Je hebt een goed excuus, dus lekker doen!

@ Jenny, ik snap je helemaal... Het duurt mij ook allemaal veels te lang... Ik weet niet hoe het komt dat ik meestal vrolijk ben en niet een echte lange dip heb... Genoeg reden om in een giga dip te zitten maar ben blij dat het niet zo is... Misschien toch gewoon maar focussen op andere dingen???

Liefs

Mannie was nogal verrast. blij, maar niet door het dolle heen hoor. We zijn allebei een beetje terughoudend dit keer. Ik misschien nog wel meer dan hij. Het was natuurlijk ook wel vreemd. 2 weken naar het buitenland, kom je terug, is je vrouw zwanger. Hij vroeg nog of het van hem was!! Hahahaha. HIj heeft niet goed opgelet bij de biologieles vroeger!!!

leuk hoor edith!!!Echt super!nou ik hoop heel erg dat alles goed gaat dit keer!maar dat zal vast en zeker!! Kan me voorstellen dat jullie beetje terughoudend zijn hoor. Was ik ook wel in het begin. Je houdt toch in je achterhoofd dat het mis zou kunnen gaan. Normale zelfbescherming denk ik.

Zo het weekend zit er weer op helaas :( Heeft het bij jullie gister ook zo gestormd?? Wij waren een weekendje naar Brussel geweest (nog kado voor mn vriends verjaardag) gister zijn we nog langs brugge gegaan maar daar begon het rond een uur of 2 echt ontzettend te regenen en waaien. Wel jammer want we hadden echt de helft nog niet gezien maar zijn toch maar op huis aan gegaan.

Zo ik zal even eten..misschien tot vanavond!

Terug
Bovenaan