zwanger worden na een mk DEEL 2

He dames...

Heb een giga drukke werkweek achter de rug, en ben nu eindelijk een dagje vrij morgen! Daarom was ik er niet zo veel dus...

@Edith hoe gaat het nu? Voel je je goed? Geen gekke dingen..?

Hier niks nieuws te melden. Heb nergens last van...

Heb ook eigenlijk niet zo veel te vertellen.. :-D Ik ben moe...hihihi

Liefs

Hier niks geks. Voel me best goed. heeel erg moe. Smaak is raar, maar niet echt misselijk.Nu goed drinken en vezeltjes eten om mijn darmen weer op gang te krijgen.
En geen drupje bloedverlies gehad, joepie.
verder niet zo mee bezig. Druk op mijn werk.Lekker afleiding, dan gaat de tijd wat sneller.
Heb niet zoveel zin om de vk te bellen. Kan toch pas rond de 10 wkn terecht. En vroege echo gaat me ook niet geruststellen. Ga me pas beter voelen als ik die rottige 11-12 weken voorbij ben. dus nog 8 weken geduld...

Hier niets te melden eigenlijk.. Nog geen ongi en die verwachtte ik vanaf dinsdag tot en met morgen... Afwachtten dus... Testen ga ik niet doen, dat leer je ondertussen wel af en op kwaaltjes ga ik ook niet letten. IK DOE HET NIET...

Kom op Betty, ik kan het!!

Zucht... ;-)

NOD Dag... Volgens de gyn...

Moet zeggen dat ik het wel heel snel zou vinden na de miskraam, dus geloof het ook niet echt dat het NOD dag is.. Misschien maar wel rekening mee houden, niet dat ik het straks op mijn werk word en dan niks bij me heb hihihihi

Ik heb gelukkig geen testen in huis en we zitten deze man een beetje krap, dus een goed excuus om geen test te halen... Als ik zwanger zou zijn wil ik het echt zo laat mogelijk weten... Nu heb je nog die leuke spanning van zou het wel? Of zou het niet? Als je weet dat je zwanger bent, beginnen de zorgen en de spanningen en de loopjes naar de wc... Laat mij er maar achter komen met 8 weken ofzow... Mooi op tijd...

Maar goed, dat is als ik mazzel heb. Ik ga er van uit dat ik ongi wordt. Morgen WEER stoppen met roken... Ik was laatst 9 dagen gestopt en ben weer begonnen... Nu ga ik samen met client stoppen... Goede motivatie voor mij dat ik het wel moet winnen van een client!! Al is zij wel een vastbijtertje, denk dat zij het wel red.... IK OOK!! Ik vind het alleen zo lekker... Grrr.. Vandaag laatste dag roken! (again!)

We kunnen veel zeggen maar volgens mij ben ik de enige Hollander die zoveel pogingen tot stoppen doet!!

Liefs

Heej Betty, hang on! Hou de moed er nog even in.. NOD is vrij vroeg en het kan zomaar zijn dat je cylus nog een beetje in de war is.. Hou vol en doe lekker wat je zelf wil.

Zou tof vinden als het je lukt om te stoppen.. Ik steun je dus als je er even door heen zit..

Gisteren bij de VK geweest en alles gaat goed met dek leine man. Volgens het boekje! Wel fijn om dat te horen. Maak me alleen nog steeds te druk dus moet nog rustiger aan gaan doen.. Ach ja. Het is nog maar een paar weekjes..

Liefs, Mayo

Mayo, fijn dat het allemaal zo goed gaat met die kleine, hoe is het verder met jou? Je moet nu rustiger aan doen, maar hoe is het met je nieren?

@Edith: hoever zou je nu zijn volgens je eigen berekeningen?? Gaat nog steeds alles goed?

Hier niks bijzonders te melden, heb het stoppen met roken een week verschoven. Ben namelijk komende zaterdag jarig dus dat zou een makkelijke dag worden om er weer in te stinken en weer te beginnen met roken... Ook nog geen ongi trouwens en heb ook niet getest... Miskraam is net 3 weken geleden... Ben benieuwd of de gyn gelijk had want dan zou ik wel weer een zwanger kunnen zijn.. Niet dat ik dat geloof, want ik heb nergens last van, ook geen gevoelige of pijnlijke borsten...

Liefs!

betty, succes met stoppen met roken!!!
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger.....
Supermoe!!!!!!!!!! Goed teken dus. En enorm zwaar gevoel in mijn onderbuik. Alsof er een grote steen in ligt. Nou ja, klinkt als goed teken toch? geen bloed, geen krampen, hoera!!!
Ga morgen toch maar eens de vk bellen voor eerste afspraak. Die zit best snel vol. Tenminste dat was vorig jaar zo.

Terug
Bovenaan