zwanger worden na een mk DEEL 2

Hey dames,

@ Betty, geniet er nog maar even lekker van ;) ben net uit eten geweest, is toch raar zonder wijntje :p maar jij bent volgende maand aan de beurt hoor, mag je straks 8/9 maanden geen alcohol en rauw vlees.

@ Jolien, heeerlijk zo lang uitslapen, ik kan daar ook zo van genieten, soms in het weekend stoppen we ons zoontje in bed en gaan we zelf ook nog even liggen... kan zo lekker zijn. Wel grappig dat je de naam silke noemt, in mn kennissen kring zijn er wel 3 silke's geboren afgelopen jaar. Fiene is ook erg populair.

Ik ben in het jeugdjournaal geweest!! Tenminste mn hondenjassen dan, echt zo leuk, heb echt 4 van mn jassen voorbij zien komen en heb nu ook al 4 bestellingen binnen ;) toch fijn dat al het werk niet voor niets is geweest.... Hier beginnen nu eindelijk de rustigere tijden. ik ga niet mee naar barcelona heb ik besloten, maar dat betekend ook dat ik 1,5 dag extra vrij heb van de 3 dagen die ik werk normaal. Dus even chillen en niks doen! Nouja de bestellingen rustig gaan afwerken, maar dat kan in de weekends :)

Hier helemaal geen buikpijn en bloed meer, mn afscheiding is alleen een beetje gelig, hebben jullie dat wel is gehad?? Naja, ik moet morgen toch naar de gyn, dan kan ik dat meteen even vragen.
Toch vind ik het spannend dat ik morgen weer bloed moet laten prikken en moet laten echoen, als het goed is zien we nu een mini vruchtzakje en moet mn HCG al over de 400 zitten, ik hoop zoooooo dat alles goed is.

Nou ik heb wel weer genoeg gekletst

Liefs Jen

Hee gaaf jen dat die jasjes op het jeugdournaal zijn geweest! Wie weet wat het opleverd!
En die afscheiding die je hebt, dat gele, heb ik ook gehad een paar weken geleden. Ik heb inmiddels alle kleuren wit/ geel voor bij zien komen hier...?!

Dametje: Silke das fries toch? Volgens mij is die naam sinds een paar jaar echt populairder geworden, ik vind hem wel leuk, maar tis niet mijn ding.

Meiden, ik ben helemaal blij vandaag! Zag het er gisteren nog uit dat het drukken van de kaart moeilijk zou worden, zijn ze vandaag al gedrukt en wat ben ik er trots op! Ik zou ze bijna op de hyves gaan zetten maar er moet nog iets een verassing blijven he!
Ik heb er intussen ook al 20 geknipt, kost me 5-8 min per kaart dus het valt best mee (alsje de oude afleveringen van boer zoekt vrouw voor je neus hebt :p) ik ben er zoooo blij mee. Twijfel alleen nog of het binnenkaartje niet te licht van kleur is, maar we hebben nog fff, tot zover gaat het goed!
Nu eten, tword tijd he!
x

@jen: Wat grappig zeg! Dat van je hondenjassen!leuk hoor! :)) Zit wel veel werk in denk ik??I
Wat betreft namen.. Silke ben ik hier nog niet zo tegengekomen. Eigenlijk vind ik Famke erg leuk (betekend: meisje :) en ik heb mijn vriend bijna zover :p (hij vond het eerst niets maar is nu opeens om geloof ik)Mijn vriend vindt Femke leuker maar dat vind ik dan weer gewoontjes (lopen er hordes van in Friesland)
Silke en Famke zijn idd friese namen geloof ik. Dat is voor mij niet echt de reden ofzo maar ik vind het wel speels klinken als het eindigt op "ke"En ik hou niet zo van engels/amerikaanse (buitenlandse) namen bij typische kaaskoppen :p

Die gelige afscheiding heb ik ook last van hoor. In het begin maakte ik me daar nog wel zorgen om omdat ik dat voor mn mk ook had maar nu heb ik dat al vanaf het begin dus maak me er niet zo'n zorgen om. Zal bij jou ook goed zitten denk ik hoor. Misschien komt het nog een beetje van innestelingsbloed of een gescheurd bloedvaatje.

Morgen ga ik mijn ouders en zus vertellen dat ik zwanger ben! :S spannend! :D

http://www.svb.nl/Images/kindernamen%20jongens%202008%20compleet.pdf

http://www.svb.nl/Images/kindernamen%20meisjes%202008%20compleet.pdf

Hey dames, bij deze links zie je alle namen die afgelopen jaar gegeven zijn en hoe vaak, deze lijsten zijn dus over 2008. Ze zijn van de kinderbijslag administratie dus het zijn ook echt alle namen van alle geboren kinderen uit 2008. Misschien hebben jullie er wat aan!

@ dametje, wel fijn dat je man het nu ook leuk vind, famke ;) aan het eind van de zwangerschap zijn jullie er wel uit toch ! Toen ik 6 maanden was vonden we allebei onze namen die we gekozen hadden inene niet meer leuk, dus ok het laatste moment nog veranderd. daarna dus nog een keer gewisseld omdat mn schoonzus en zwager dezelfde naam hadden.

@ astrid, lekker dat je al zo optijd bezig bent met de kaartjes! Ik wil echt pas na de geslachtsbepaling beginnen (18 weken). We zijn vorige keer ook met 20 weken pas begonnen. En toch alles (net) optijd afgekregen.

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 11-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty - NOD 30/10- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 30/10 - ronde 2 na mk- kind 1
Edith - NOD 27/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

Bij ons weten trouwens een aantal vrienden het, maar familie nog niet, die hebben nu al 2 keer zoveel verdriet gehad, we willen dus echt even wachten tot een week of 9,5, dus als we de tweede echo gehad hebben. De rest van de kennissen en vrienden en verre familie krijgen het dan met mn verjaardag te horen, dus met 11 weken.

Liefs Jen

idd misschien vinden we de namen dan niet leuk meer of zijn we leukere tegen gekomen.kan ook nog :))

Ik had het mijn fam. liever ook pas met 12 weken verteld maar omdat we vandaag een week met zn allen weggaan doe ik het wel. Zou niet weten hoe ik het moet verbergen met eten enzo. Mn moeder zal nl het meeste koken en die houdt wel van mozzarellakaas enzo :p. Daarbij vond ik het wel fijn dat mn zus en moeder er voor me waren toen het mis ging. De fam van mijn vriend vertellen we het ook pas na 12 weken. Zijn moeder was de vorige keer zo ontzettend blij (eerste kleinkind en wij zijn geloof ik ook haar enige hoop omdat zijn broer geen kids wil en zijn andere broer geen relatie heeft en ook moeilijk een relatie kan hebben)vind het idd ook sneu als het dan mis zou gaan om haar dan ook weer te gaan teleurstellen.
De rest van de vrienden en kennissen vertellen we het daarna.

Maak jij ook zelf kaartjes jen?En jij hebt de kaartjes dan ook zelf ontworpen en gemaakt Astrid? Leuk!

Nou ik ben vanaf vanmiddag een weekje weg en zal dus wat minder op het forum te vinden zijn. Lees wel af en toe stiekem mee hoor ;))

Veel sterkte allemaal en tot snel!

Liefs Jolien

oh en kaartje moeten we wel zelf maken ;) zijn we bijna wel verplicht aangezien we allebei kunstacademie gedaan hebben, we hebben ook alle trouwkaarten voor familie gemaakt enzo! We vinden het ook erg leuk om te doen hoor, dus dat scheelt!

oh en kaartje moeten we wel zelf maken ;) zijn we bijna wel verplicht aangezien we allebei kunstacademie gedaan hebben, we hebben ook alle trouwkaarten voor familie gemaakt enzo! We vinden het ook erg leuk om te doen hoor, dus dat scheelt!

Terug
Bovenaan