zwanger worden na een mk DEEL 2

Hallo Dames...

Het forum is inderdaad een beetje aan het afsterven... Jammer hoor!

Momenteel zit ik in de klusdagen van onze laatste ronde zonder de medici... Voelt een beetje klote eigenlijk! Wat wel scheelt is dat ik het allemaal los heb gelaten, omdat we juist na mijn volgende NOD naar de HA stappen, misschien dat het dan toch nog lukt! We zullen het allemaal wel zien...

Ik lag gister op de bank en dacht mijn eisprong te voelen! Meteen geklust natuurlijk... Wist eigenlijk niet meer hoe het voelde omdat ik al een tijdje mijn ei niet meer voelde... Ben erg benieuwd want het zou dan wel een vroege eisprong zijn geweest. Daarnaast zou het misschien wel verklaren waarom we maar niet zwanger worden, want het is een halve week eerder dan volgens de berekeningen.... We gaan het allemaal weer zien!

Liefs, Betty

Hallo dames,

Dat het forum afsterft kan natuurlijk niet!Dus ik ga ook maar direct weer een berichtje plaatsen! :))Natuurlijk ben ik ook niet zo actief hier tegenwoordig. Weet het klinkt cliché maar ik heb echt veel aan mn hoofd de laatste tijd. Wel lees ik mee hoor! Dus ik ben niet helemaal weg dan.

@betty: vind het erg rot voor je dat het allemaal zo lang duurt. Echt waar..en natuurlijk ook voor edith en jenny. Hoop echt zo voor jullie dat het een mooi jaar gaat worden!

@mayo: Wat irritant zeg dat je schoonmoeder hem dan niet op bed doet als jullie dat aangeven. Durf je dat dan ook te zeggen? Dat je het er niet mee eens bent? Dat lijkt me nog wel een lastig punt van een kindje hebben straks hoor. Schoonmoeders haha. Nee die van mij is heel lief maar heeft absoluut haar eigen mening en ideeën...denk dat dat nog wel eens gaat botsen. Ik ben namelijk ook behoorlijk koppig...tjah en het is dan gewoon mijn kind natuurlijk (volgens mij kan ik daar best wel erg in zijn) hmmm afwachten hoe dat straks allemaal gaat lopen :))

Vandaag zijn we weer naar de vk geweest en alles was goed. Hebben het hartje weer gehoord!Blijft mooi :)) heel eventjes is het dan iets tastbaarder. Mn vriend had het met zn telefoon opgenomen en daarna direct op google wave gezet zodat zn familie het ook kon horen(soort msn)schattig heh :)
Verder heb ik het volgens mij al een paar keer voelen bewegen/schoppen! Volgens mn zus is dat onwaarschijnlijk (omdat haar eigen ervaring pas met 20 weken was en ze erg sceptisch is) maar ik heb toch echt het idee dat ik een paar keer iets heb gevoeld. Erg bijzonder!

Nou ik zal zo even eten. Misschien nog tot vanavond!

Liefs Jolien

Hai Jolien,
Mijn schoonmoeder is .. hoe zal ik het omschrijven.. nogal dominant. Ik heb een heel dominant karakter maar zij ook en haar wil is wet. Ik baal er ook vreselijk van want ik heb er onder te lijden. Woensdag is mijn vrije dag en vaak is hij dan heel erg chagerijnig. Marcel heeft na deze hectische nacht nog maar eens met zijn moeder gepraat. Hopelijk werkt het.. Het is zo lastig. Ze passen toch op mijn kind op en als ze het niet doen, zit ik in de problemen omdat we moeten werken. Commentaar geven is dan moeilijk. En dan onze karakters die dan nog eens botsen! Ik ken Marcel al 8 jaar en heb ruim 5 jaar moeten knocken voor respect. Dat was slopend.. sinds dat gedoe met Marcel en zijn ex is er respect maar iedereen drijft nog steeds het onderspit..

Het kan heel goed dat jij je kindje hebt gevoeld hoor. Ik voel de kleine ook al. (al 2 weken!) Ik voelde keano ook met 14 weken. Alles kan dus!
Wil je weten wat het word?

Jen weet ook wat het word.. Zo leuk! maar weet niet of ik het mag zeggen van dr. Kijk anders maar op het mei forum. Daar staat het!

Betty, Ik leef zo met je mee. Ik hoop zo dat 2010 een beter jaar word. Dat je zwanger mag raken zonder de medische molen! Dat gun ik Edith en Jenny overigens ook!

Liefs, Mayo

O, ik ben er ook nog steeds hoor.
Nu in de wachtperiode. Denk m'n ei met kerst gehad te hebben. Nog ff lekker aan de champagne morgen en dan maar rustiger aan.
Mayo, bedankt voor de tip over jen, snap wel dat ze hier niet meer meeschrijft,maar wel fijn dat het goed met haar gaat. ooit nog iets van Astrid gehoord?

JAAAAA!! Er komt weer leven in!!!

@Jolien, wat leuk om te horen dat het zo goed gaat!! Hoeveel weken ben je nu?

@Edith: Ik duim voor je! En zal vanavond op je toosten!

@Mayo: Eigenwijze schoonmoeders zijn echt te erg voor woorden.... Ik snap dat allemaal niet, als jij aangeeft dat je het zo en zo wilt, waar haalt zij dan het lef vandaan om het anders te doen? Dat je je schoonmoeder te vriend moet houden ivm het oppassen dat snap ik echt wel, maar dan heb je nog wel het recht om aan te geven dat ze het zo moet doen als jullie dat willen. Je kind is van de rel, jij bent van de rel, niemand slaapt... Lijkt me niet echt dat iemand er wat mee heeft gewonnen! Misschien is het een idee om te zeggen tegen haar dat als ze opvoedkundige tips heeft dat je er dan voor open staat, maar dat ze het eerst even met jou moet bespreken? Dan kan jij je ding op tijd aangeven en voelt schoonmama zich ook belangrijk...

Hier niks bijzonders...Rustig aan en ga vanavond flink aan de champie... Ga ervan uit dat het volgend jaar niet kan! Of omdat ik zwanger ben, of omdat ik borstvoeding geef ;-)

Ik wens iedereen een schitterend, mooi, gelukkig en liefdevol (en voor Jen/Edith/en mijzelf vooral een vruchtbaar!) 2010!

Liefs, Betty

Hey dames,

Alvast een super 2010 gewenst! En dat al jullie wensen uit mogen komen!

Hier is mn grootste wens al uitgekomen!!We krijgen een DOCHTER. Dus we hebben zometeen een meid en een jongen! Wat kan een mens zich nog meer wensen!

liefs Jen

Jen, joehoe! Leuk je weer te spreken. O, een meisje, wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er al twee, dus weet hoe het is...;-)

Gelukkig 2010!!!! Nog maar twee uurtjes....

Gelukkig nieuwjaar!!!

@Jen: Gefeliciteerd met je meid! Wat leuk!!!! Een jongen en een meid, inderdaad het ideaal plaatje!

@Allemaal; gister een rustig avondje gehad met ouders en schoonouders... Ik had er een beetje de balen in want mijn moeder kwam natuurlijk weer met het goede voornemen om oma te worden... Ik vond het zo gemeen dat ze dat zei! Hun weten allemaal dat ik een miskraam heb gehad en dat we dus bezig zijn om zwanger te worden, ze weet ook dat ik nu niet zwanger ben omdat ik aan de alcohol was enzo. Blegh, kon er wel een mep geven! Denk ze niet dat dat mijn vurige wens is?

Mijn schoonvader was vet pittig, bij het gelukkig nieuwjaar wensen fluisterde hij in mijn oor; ' 2009 is eindelijk afgelopen, 2010 wordt helemaal jou jaar!'

Ik ga maar eens even douchen, vandaag mijn laatste vrije dag, morgen weer gewoon werken!

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan