zwanger worden na een mk DEEL 2

Allemaal de beste wensen!!!!!

Jen een meid wat leuk!!!!!

Betty vreselijk zulke moeders heb er ook zo een die dat riep gisteren!!!!! Kon dr ogen wel uitkrabben op dat moment.

Gisteren lekker met me lief en een vriend bij me ouders gezeten was erg leuk. Had bijna 4 uur in de keuken gestaan oliebollen bakken bah dat doe ik echt nooit meer. Helaas heb ik een moeder die af en toe niet helemaal in orde is dus na een leuke avond gisteren kreeg ik haar vanmorgen ineens boos aan de telefoon over het feit dat mijn vader te veel had gedronken en dat dat mijn schuld was omdat ik een fles wisky voor hem had gekocht!!!!!!!!!!! Zo jammer vindt ik dat dan bedoel heb je een hele leuke avond met zijn allen en dan word je op deze manier uit je bed gebeld op de eerste dag van t jaar. Na goed ga er verder maar niet over nadenken en vandaag de kerstboom maar weer weghalen ff wat ruimte kweken in huis :)

hallo meiden!

Ik wens jullie allemaal een super mooi 2010!!!

@Betty: jeej wat vervelend zeg van je moeder. Kan me voorstellen dat het dan als een extra steek voelt.
Ik ben bijna 19 weken. 12jan de 20 wekenecho! :))

@Jenny: ook naar voor jou zeg :( dat geeft dan wel een beetje katerig gevoel denk ik

@Jen: leuk zeg!een meid! had je er een voorgevoel over?

@mayo: lastig hoor als je schoonmoeder zich niets van je aantrekt! Heb je ook verteld aan haar wat voor effect het heeft als Keano 's middags niet slaapt?

Ik heb een ontzettend leuk oud en nieuw gehad :D Mijn vriend en ik waren gewoon lekker met zn 2tjes in ons nieuwe huis. Klinkt saai maar miste eigenlijk niets of niemand. Toen het 12 uur was zijn we helemaal naar boven gegaan (hebben een best hoog huis) en konden het vuurwerk super goed zien. Staan we daar te midden van alle rommel gaat ie opeens op zn knieën! :)) Natuurlijk heb ik ja gezegt! :)) Dat was wel heel bijzonder.
We hebben nog geen trouwdatum gepland oid maar het zal iig heel binnenkort zijn. Klinkt onromantisch maar we willen eerst ook geen feest geven oid. Gaan zegmaar stiekem trouwen. We hebben er nu gewoon het geld niet voor(over) Over een paar jaar ofzo willen we het dan min of meer over doen en dan wel een leuk feestje geven. Ergens zijn we gewoon nog best een beetje ouderwets en willen we eerst trouwen voor het kindje komt. Daarbij is het formeel gezien erg handig en had mijn vriend er moeite mee om het kind te erkennen (voelt voor hem alsof hij alleen de biologische vader is en verder niet)
Dus was vandaag een beetje in de wolken :)

Jolien wat leuk gefeliciteerd !!!!!!!!!!
Kan je principe trouwen voordat de baby er is wel bergrijpen, bedoel daarom gaan wij ook snel trouwen ( mag aannemen dat ik voor maart toch wel zwanger ben ). Zoals je zelf al zegt scheelt dit ook in veel dingen met betrekking tot de kleine die er straks is,
En willen jullie ook weten wat het word????

Jolien, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Ooo, wat heeerlijk romantisch, *zucht*

pfff, en wat een gedoe met moeders en schoonmoeders, zeg...
Wij ook lekker rustig Oud en Nieuw. Mijn oudste dochter voor het eerst wakker gemaakt om 12 uur en ze vond het geweldig. keek haar ogen uit van al het vuurwerk. Echt zo lief.
De jongste sliep overal doorheen!!!
Vandaag een beetje katerig van de champagne en oliebollen.
Nog 6 dagen tot mijn NOD.
Het was allemaal wat op de achtergrond geraakt, maar nu begin ik het toch wel weer heel spannend te vinden. Weet niet hoe ik ga reageren als ik weer zwanger ben.
Heb ook meer het gevoel dat het er niet meer van gaat komen. dus als het wel zo zou zijn, zal best een verrassing zijn.
Afwachten maar...

Heel even snel want ik moet over 40 minuten alweer beginnen met werken, maar Jolien!!! Van harte gefeliciteerd!!! Ik geef jullie groot gelijk! Wij hebben ook zoiets hoor als we gaan trouwen, wij doen liever met de mensen dicht om ons heen een happie en een drankje in een leuke tent en dan feesten! Ik ga echt geen 10.000 euro betalen voor een megafeest zodat iedereen stomdronken kan worden en zich vol kan eten op mijn kosten... Dat vind ik echt zonde van mijn geld, gebruik het liever voor nuttige dingen zoals een auto of een verbouwing in huis!

Edith, ook ik duim super hard voor je! Een voordeel heb je, als je er van uit gaat dat het niet gebeurd, gebeurdt het juist toch??? ;-) Keep on smiling!

Ik zal vanavond even verder lezen en typen!

Ben wel heel blij dat er weer wat geschreven wordt! Vind ik echt heel erg leuk! Vandaag trouwnes mijn ei volgens de statistieken... donderdag overdag en vannacht 00:30 geklust (voor de zekerheid ben ik klaargekomen na hem, dus als het goed is is het sperma opgeslurpt ;-)) dus wij hebben ons best weer gedaan! We moeten allebei werken vanavond en vannacht dus de eerst volgende klus is pas weer zondag!!

Liefs, Betty

Haha Betty als het goed is heb ik ook nu ergens mijn ei.....hele week eigenlijk geklust behalve gisteren was kapot. Hihi dat sperma opslurpen doe ik soms ook door na hem te komen :p

He Jenny,

Zet hem op he deze ronde! Lekker veel opslurpen!! hihihihihi

Ik dacht dat ik vandaag mijn ei heb... heb ik morgen pas! Weet niet of we vandaag nog gaan klussen, vriendlief was toevallig alsnog vrij en ik zit met een knallende koppijn, ben net naar huis gereden vanaf mijn werk en het is een grote eisbaan, had het angstzweet echt over mijn hele lijf staan!! Rij namelijk zonder winterbanden, en reed met 10 km per uur op de rotonde, glijd ik er gewoon vanaf!! Echt te eng gewoon... Maar goed, vrijdagnacht nog geklust dus als het goed is moet het kunnen...

Edith... Ik vind het weer zo spannend... net of ik zelf mijn NOD heb! Dat is het enige voordeel van dat wij nog maar met drie over zijn, het inlevingsvermogen is veel groter! Hele dikke zoen van mij!

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan