zwanger worden na een mk DEEL 2

Voor degene die er om vroeg, ik heb weer een nieuwe buikfoto geupload. Sta er wel een beetje vaag op.. maja..

@Jenny, Betty, Op naar 2010! Dat jullie meer geluk mogen ondervinden in 2010!

Grtjs, Marjoleine

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 18/01- ronde 6 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 18/01 - ronde 6 na mk- kind 1
Edith - NOD 15/12- ronde 6 na 2e mk - kind

Ben maar gewoon weer even uitgegaan van 27 dagen dus het zou ook wat later kunnen zijn net als nu:p

Hallo dames...

Jenny, wat zie ik nou??? Hebben we nu weer tegelijk onze NOD!!! Dat is even leuk....!

Ik wens iedereen schitterende Kerstdagen, en de niet zwangere dames...GENIET VAN AL HET LEKKERS gnagnagna (toch nog een klein voordeeltje ;-) )

Liefs, Betty

Ja indd betty we blijven elkaar goed steunen zo he haha. Eerst liepen we al gelijk totdat het bij jou ff fout ging, tegelijkertijd bij mij ook en komen we weer op hetzelfde uit. Wel lachen eigenlijk

hallo dames,

Sorry dat ik een lange tijd niet heb gereageert maar heb het echt heel druk gehad met verhuizen, op mn werk, en nu weer kerst etc etc. Gelukkig kon ik alles wel goed volgen dus kan ik nu weer reageren :)

Met mij gaat het helemaal prima! Mn buik begint al aardig te groeien en denk dat ik hem/haar ook al een paar keer gevoeld heb. Weet het, het is vroeg maar het voelde echt anders dan gewoon borrelen in je darmen oid. Is erg grappig,apart en mooi om te voelen. Het voelt zo bijzonder om een wezentje in je buik te hebben groeien. Voel me echt kiplekker! (wel een stuk emotioneler opeens :S haha)

Maargoed genoeg over mezelf gepraat.

@elena: Ontzettend rot weer voor je meid! Begrijp helemaal dat het nu nog lastiger is om op je eigen lichaam te vertrouwen. Toch weet ik echt zeker dat jou tijd wel komt! Echt waar!Wie weet is het gewoon ongelukkig toeval dat het niet lukt en als dat niet het geval is zijn er nog zo veel wegen die je kunt bewandelen! Ik weet dat ik nu makkelijk praten heb maar ik hoop niet dat je nu helemaal down eronder bent. En zoals je zelf al zei, jullie kunnen tenminste alles eten en drinken wat je deze dagen voorgeschoven kfijgt ;)) Geniet ervan!

@jenny: Fijn dat je vriend weer thuis is!en voor jullie gewoon ook weer nieuwe ronde, nieuwe kansen! ;)

Voor iedereen: Hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2010!!

Liefs Jolien

Terug
Bovenaan