zwanger worden na een mk DEEL 2

hoi edtih, pin je er niet op vast dat je vorige keer vroeg positief teste ;) ik heb tot nu toe iedere zwangerschap 4 dagen voor mn NOD positief getest. Deze zwangerschap had ik 4 dagen en 1 dag voior NOD getest, allebei negatief en een paar dagen na mn NOD inene positief :p dus het kan allemaal :)

Liefs Jen

PS ik duim voor jullie

Jen, wat lief dat je ook een berichtje plaatst. Snap dat je meer bij het zwangerforum hoort nu.
Nee, ik hecht ook niet zoveel waarde aan deze neg test. Ga nu "gewoon" braaf wachten tot m'n NOD. Weet wel vrij zeker m'n ei. Dat was 26 dec. Dan zou ik toch 2 wkn daarna wel pos testen? Of werkte dat bij jou ook niet zo??

Verder alles goed met je??

Oeeee Edith wat spannend allemaal weer!! Ik heb mijn ei gisteren gehad ja, gister ook weer geklust (normaal een dag voor mijn ei, maar aangezien dat niet resulteerde in een klein wonder, nu maar eens anders) en morgen gaan we gewoon weer verder. Voel me ondertussen wel een beetje beurs gen**kt hoor! Zo, dat is even grof uit de mond maar in real life ben ik dat ook wel een beetje... ;-)

Vandaag een meiden dag gehad, heerlijk aan de Cosmopolitans (wodka, cointreau, bessensap en citroen) en Sex and the city natuurlijk!! Oh en daartussen hebben we dozen ingepakt omdat mijn weder muts zonodig moet gaan samenwonen en dit pand gaat verlaten (snif snif)

Op een of andere manier ben ik heeeeeeeeeeeel positief de laatste dagen, geen idee waarom! Voelt wel fijn eigenlijk... Alsof het nieuwe jaar zoveel frisser is dan het oude jaar... Ben benieuwd hoelang ik dat gevoel vast houd...

Ladies, tot morgen!

Liefs, Betty

Betty, dat klinkt idd leuk positief, hihi, behalve dat je beurs bent.
Kan soms ook wel lekker zijn,hihi.
O foei, stoute ik.

Ben wel opnieuw gaan rekenen. Ei op 26 dec. 14 dagen erna is dan 9 januari!!! Dus mijn NOD is 2 dagen later. grrrrrr. Geen wonder dat de test negatief was.
Heb de hele avond zware onderbuik. Gevoel van ongi. Pfff. Krijg trek ik cosmopolitans...
Nu glaasje fris. Tot ik zeker weet of ik zwanger ben.

Oeeeeh stoute Edith! Hahahaha We praten eigenlijk altijd over het resultaat, waarom niet eens over een heerlijke vrijpartij?? ;-) Beurs kan indd erg lekker zijn, voel je alles een stuk intenser! Maar daarnaast, nu ik een spijkerbroek aan heb en zo moet werken, is het dubbel... Aan de ene kant wordt ik telkens geprikkelt (heel fijn...!) maar aan de andere kant irriteert het ook wel!

Wat is jullie vreemdste sexervaring eigenlijk? Ik zal beginnen... gnagnagna... Voor mij was dat toen ik op de achterbank zat bij mijn (ex) schoonouders in de auto. Het was wel 's nachts hoor! Daar hebben we het bekende handwerk gedaan onder mijn jas (rok zonder ondergoed). Het is heel raar om normaal te blijven kijken en praten terwijl je een orgasme hebt! Geen idee of ze er ooit achter zijn gekomen, heb ze er nooit over gehoord. Denk het zelf niet trouwens, maar ach, ik zie ze toch nooit meer!

Ik raad je zeker een cosmo aan als het niet zo mag zijn deze maand... Maakt een hoop goed hoor!

Een zware onderbuik zegt natuurlijk helemaal niks! Dat had ik ook toen ik afgelopen zwanger was! resulteerde dan wel in een miskraam, maar je hoort het zo veel! Ook bij vrouwen met een goede zwangerschap! En daarnaast... Op ons lichaam kunnen we toch niet meer vertrouwen, als we zwangerschapskwaaltjes hebben, zijn we ook niet zwanger, dus waarom andersom dan niet?

9 januari je nod... Nog 4 dagen! Zooo spannend!

Liefs, Betty

Betty foei stoute meid haha ongelooflijk dat je dat durfde zeg jeeeeee dat lef heb ik echt niet hoor. Heb een grote mond maar daar houd het ook bij op.
Oke oke mijn meest beangstigende ervaring was op het werk achter ( eerder onder) een trap.....mensen liepen gewoon op die trap maar konden ons niet zien....Gelukkig niet betrapt stel je voor zeg oeiii was ik mooi me baan kwijt. Wel erg spannend was het hoor hihihi.

Dames even aan iedereen een vraag....Als je het te vaak doet heeft dat dan ook invloed??? Durf het bijna niet te zeggen maar sinds hij terug is zijn we net een stel konijnen we doen het iedere dag en soms wel twee keer!!!!!!!!!.

Edith ook als je zwanger bent kan je lichaam gewoon de normale ongi klachtjes weergeven hoor.
Hopelijk is het deze maand raak, geniet dus nog maar even van je lekkere glaasje :p voor je het weet kan het niet meer.

XXX Jenny

Betty!!! SCHATER!!!! DAt je dat op het forum durft te zetten!!! Rol van mijn stoel van het lachen. OOOO Jenny ook al!!!!!!!!
pffff, wat ben ik dan saai....
wel eens in de buitenlucht en in een auto, maar noooooooooooit met schoonouders erbij.

@Jenny: ze zeggen dat de zaadkwaliteit minder wordt als je het zo vaak doet. Om de dag zou beter zijn. Maar ja, als je je niet in kunt houden ;-)
er zitten altijd wel wat zaadjes in lijkt mij.
Maar ben ji niet al beurs dan??? :)))

Ahahaha na ja beurs het gaat :p. Ach ja we proberen ons in te houden maar helaas dat wil niet echt lukken:S. En inderdaad er is maar 1 zaadje nodig en dat zit er vast en zeker tussen.....en zijn je klachten er nog of zijn ze inmiddels een beetje weg?

Terug
Bovenaan