Oeeeeh stoute Edith! Hahahaha We praten eigenlijk altijd over het resultaat, waarom niet eens over een heerlijke vrijpartij?? ;-) Beurs kan indd erg lekker zijn, voel je alles een stuk intenser! Maar daarnaast, nu ik een spijkerbroek aan heb en zo moet werken, is het dubbel... Aan de ene kant wordt ik telkens geprikkelt (heel fijn...!) maar aan de andere kant irriteert het ook wel!
Wat is jullie vreemdste sexervaring eigenlijk? Ik zal beginnen... gnagnagna... Voor mij was dat toen ik op de achterbank zat bij mijn (ex) schoonouders in de auto. Het was wel 's nachts hoor! Daar hebben we het bekende handwerk gedaan onder mijn jas (rok zonder ondergoed). Het is heel raar om normaal te blijven kijken en praten terwijl je een orgasme hebt! Geen idee of ze er ooit achter zijn gekomen, heb ze er nooit over gehoord. Denk het zelf niet trouwens, maar ach, ik zie ze toch nooit meer!
Ik raad je zeker een cosmo aan als het niet zo mag zijn deze maand... Maakt een hoop goed hoor!
Een zware onderbuik zegt natuurlijk helemaal niks! Dat had ik ook toen ik afgelopen zwanger was! resulteerde dan wel in een miskraam, maar je hoort het zo veel! Ook bij vrouwen met een goede zwangerschap! En daarnaast... Op ons lichaam kunnen we toch niet meer vertrouwen, als we zwangerschapskwaaltjes hebben, zijn we ook niet zwanger, dus waarom andersom dan niet?
9 januari je nod... Nog 4 dagen! Zooo spannend!
Liefs, Betty