zwanger worden na een mk DEEL 2

Hahahahaha dames! We kunnen wel terecht in een bunzige chatbox hahahaha Misschien verdienen we erg nog geld mee!

Ik heb een behoorlijke pijn onder in mijn buik, tot halverwege me navel. Nog nooit eerder gehad.... hmmmzz Dat zou wel heel snel zijn want mijn NOD duurt nog 13 dagen!

Tjah, Edith... dat ik dat op het forum zet... Ach, niemand weet wie ik echt ben toch?? whehehehe, maar jij bent indd best braaf ja! Hahaha ff denken heb ik nog wat shockerends?? Volgens mij niet echt... Op het strand en in de auto is niet echt schokkend te noemen denk ik?

Enne jenny.... Lekker door gaan hoor! Lekker doen waar je zelf zin in hebt!

Liefs, Betty

Haha.. Ik las dit gisteren op mijn werk en barstte toch in lachen uit! Ik heb ook niet zulke hele gekke ervaring. Vergelijkbaar met Edith. Nooit met andere mensen in de buurt!

@Betty, Je weet dat alles wat je nu wel of niet voelt nergens op hoeft te wijzen. Zelfs als je zwanger bent hoef je niets geen verandering te voelen.

@Jenny. Ze zeggen dat om de dag klussen het beste is maar ik moet je zeggen dat ik in de maand dat ik zwanger werd van deze en van Keano toen des tijds ook wel elke dag heb geklust. en ben toch echt zwanger geworden. Het kan dus zeker wel en lijkt me niet dat de kans daardoor kleiner word..

xxx

Ik denk ook niet dat de kans kleiner wordt Jenny... Ik denk dat het evengroot blijft ( het sterkste zaadje wint uiteindelijk) of dat je de kans ietwat vergroot...

Kleinder wordt de kans volgens mij echt niet, dat geloof ik niet!

@Mayo; die buikpijn koppel ik ook niet direct aan een zwangerschap of ongi, maar vind het zo vaag moment in mijn cyclus! In principe is het net voorbij mijn ei (dus dat is het niet) het zou te vroeg zijn voor een innesteling en al helemaal te vroeg voor mijn ongi... Maar wat het dan wel is? Geen idee!

Tis nu nog steeds erg gevoelig, heb besloten dat het een joggingbroek dag wordt, ben toch heeeeeeeeeeeerlijk vrij en kan nu lekker alles kijken wat ik opgenomen heb van de tv de laatste 2 weken... hmmmm

Liefs!

Betty !!!!!!!!!!! Hoe synchroom kunnen we lopen???
Wou hier net plaatsen dat ik een vreselijke ochtend heb gehad. Kramp in mijn buik en het gevoel hebben naar het toilet te moeten gepaard met soms vlagen van misselijkheid. Heb kramp in me baarmoeder meer eigenlijk die voelt ook helemaal opgezet aan ( beurs miss hahaha ) Stap net onder een hete douche vandaan en ook ik heb mijn joggingbroek weer aangetrokken om vandaag te gaan bankhangen.
Hiihi we hebben wel vaak tegelijk dezelfde dingen he lachen zeg!!!!!!!!!1

Hahahahahah wat lachen dit!

Ik was vanochtend niet misselijk maar vannacht in bed had ik een combi van misselijk en duizelig... Ik was gisteravond aan het werk en in ene had ik het idee dat ik ging flauw vallen, meteen 2 liga's erin geschoven en een vruchtensappie gedronken en toen was het over alleen toen ik in bed ging liggen kwam het in een lichtere mate terug.

Ik heb ook net een broodje ham proberen te eten, maar het smaakte naar citroen! Vet vaag en vet smerig! En gister rook mijn net gewassen kleding naar kattenpis...

Echt kramp had ik trouwens niet, het is inderdaad beter te verwoorden als beurs van binnen.. Maar het zit te hoog om het te verwijten aan de sex! Het trekt nu wel een beetje weg gelukkig!

Liefs!

Oww Betty, niet goed gelezen sorry.. Vage buikpijnklachtjes.. geen idee. Wel maf dat jije n Jenny het allebei hebben.

@Edith bijna NOD. Ben benieuwd!

Spannende tijd meiden.. hoop zo dat het nu goed zit.. Heb een gevoel dat 1 van jullie wel eens zwanger kan zijn deze ronde.. Hopelijk word het gevoel waarheid en zijn jullie alle 3 zwanger!

Vandaag gekke dag. De dag dat ik uitgerekend zou zijn van de mk.. Ben blij dat ik weer zwanger ben, anders had ik er misschien meer moeite mee gehad.. Toch vergeet je het niet echt..

Liefs,

pompiedom....
Edith op het wachtbankje....
Morgen of de 9e NOD. Goed he, nog niet getest verder! Ook nog niet ongi. Toch laatste keren wat korte cyclus gehad.
Geen buikkrampen meer. verder geen klachtjes. Wel moe, maar komt denk ik omdat ik weer moet werken na de kerstvakantie.
en dat vroege opstaan als het koud en donker is, bleh!!!

Mayo : Ja dat zijn vervelende dagen die draag je toch met je mee:S

Edith en en al een teken van ongi of lekker niet?

Hier gisteren bijna hele dag op de bank gelegen met kramp, en vandaag lijkt het wel weer alsof er nooit wat is geweest...vaag....buikgriepje misschien?

Terug
Bovenaan