zwanger worden na een mk DEEL 2

Mayo,
de site werkte een paar dagen niet, vandaar...
ik heb nog een tweede zw test gedaan, omdat ik zo weinig bloed verloor, maar die is toch echt negatief. Sinds mijn laatste curettage verlies ik veel minder bloed. zou ik niet genoeg baarmoederslijmvlies aanmaken waardoor het eitje niet kan nestelen of zo?
Volgens mij ben ik nu toch echt weer even zwanger geweest, want die test van vorige week had toch een heel licht streepje. Maar de dag erna ongi..
Nou ja, dat is het nadeel van zo vroeg testen...
Nu duimen voor Jenny en Betty!!!!

Sodeju wat een gekloot met die site!

Nog 6 dagen.... Dan heb ik mijn nod.... Ik heb geen idee en ik ga ook niet zoeken naar klachtjes. Ik ben helemaal ZEN hihihihi!

Betty gaat eind April met vriendin naar Edinburgh, Schotland!!! Veel shoppen en heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel pubs..... Laten we hopen dat ik geen een schotse whiskey kan proeven....

Edith: Je test had toch maar een half streepje?? Hij had toch ook op zijn zij gelegen? Wat ik dan denk is dat de test uberhaupt niet geldig is...Wat voor uitslag dan ook. Je zag het resultaat een dag later (dat mag niet meer) hij lag op zijn zij (en dat mag ook niet) Ik hoop dat je het snel los kan laten, want helaas schieten we er niks mee op, en jij al helemaal niet! Dit allemaal niet lullig bedoeld, maar weet niet hoe ik het mooier kan maken (misschien ook wel niet)

Liefs!

Gelukkig doet de site het weer.
Ik typen en typen en niet met me suffe kop doorhebben dat me berichten steeds niet geplaats werden grr.
Morgen ff naar de HA heb nu al een week krampen onder in me buik ( eerder meer bij liezen/schaambeen ) en word dr gekkkk van.
Jeetje Betty onze NOD's komen nu wel ineens erg dichtbij volgende week alweer.
Ook ik ga me niet blind staren op symptomen of dergelijke, kan eerder zeggen dat ik er van overtuuigd ben dat het ook deze maand weer niks is :(((( vraag me zelfs ondertussen af of er niet iets fout zit of zelfs bang dat het helemaal niet meer kan lukken. Als ik kijk naar de eerste 2 zwangerschappen lukte dat in de eerste en tweede maand en nu...........

Betty, het boeit idd niet of die test nou wel of niet goed was. Maar die streep kan alleen kleuren volgens mij als er HCG is. Verder heb ik er natuuurllijk niet veel aan.

Jenny, bij mij duurt het opeens ook veel langer. Bij mij ook alle zw schappen in 2e of 3e ronde. En nu ronde 8.

OK, wij drieen gaan dus NIET meer op kwaaltje letten.
Lijkt me goed plan. Kun je toch niets van opaan.
Benieuwd hoelang we dat volhouden, hihi!

Ik ben me toch verdrietig!!

Vorige maand postte ik in een berichtje dat een vriendin van mij zwanger was (ronde2) maar dat was een miskraam geworden. Deze maand ronde 3 en ze is weer zwanger. Belt ze mij op mijn werk (met de beste bedoelingen) en vertelt ze me dat ze 4,5 week zwanger is. Hoe blij ik ook ben voor haar, zo ontzettend verdrietig ben ik... Ik wil dat soort goeie berichten helemaal niet horen!

Echt, het is immens deze emotionele rollercoaster....

Maandag mijn NOD, en bij negatief volgende week naar de huisarts...

Snif... snif... Ik ga mezelf even in slaap huilen.

Liefs, Betty

Ps, ik ben echt heel blij voor haar, maar ik trek dat soort goed nieuws berichten niet...

Terug
Bovenaan