Zwanger worden na miskraam

<p>waren jullie na de miskraam de 1e keer ongesteld ook zo heftig? pff dit ben ik niet zo gewend hoor</p>

<p>Dankje, Denise! Nog even afwachten natuurlijk hoe het allemaal loopt ?</p><p> </p><p>Hmmm... R1988... spannend zeg! Ben echt zo benieuwd, zou wel ontzettend fijn voor je zijn!</p>

<p>R1988; mijn temp doet ook raar. ik zit al de hele maand op 36.5/36.6. Gisteren had ik opeens 36.7 en vanochtend opeens 36.8. Ik heb geen verwachte dip gehad als teken van ovulatie maar ik denk dat ik wel degelijk heb geovuleerd.. Ik zie het wel.. over 2 weken ongesteld.. kunnen we weer normaal gaan tellen. ;-)</p>

<p>Hi dames!</p><p>Ik zit vandaag op dag 28 na mijn miskraam. Een week na de miskraam testte ik alweer negatief met Ovulatietesten en zwangerschapstesten dus dat is volgens mij goed. Op dag 13 hebben we weer gevreeën en op dag 14 had ik veel slijm. Doorzichtig en ik kon er draden van trekken. Zou dat cervixslijm zijn of sperma (oh sorry dit klinkt zo dom:(). Ik had rond die periode ook een aantal dagen last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik en dan vooral linksonder.<br />Gisteren had ik opeens een dikke klodder doorzichtig slijm en ook waar ik draden van kon trekken in mijn onderbroek. Voor de rest geen buikpijn ofzo. Dit was 1 x een klodder. Daarna en vandaag helemaal geen afscheiding..<br />Ik ben behoorlijk in de war nu... Ik zit op cyclusdag 28.</p><p> </p><p>Groetjes Mali</p>

<p>hahaha daar twijfel ik ook altijd aan! wat nu wat is sperma of toch het cervixslijm het is dan zoiezo een geklieder hahaha </p>

<p>Jaaa hahaha... soms word ik niet goed van mezelf hahaha. Ik heb op een forum gelezen hier, van een meisje wat lange tijd onderzoek heeft gedaan naar sperma (ze werkte in het ziekenhuis) en zij zei dat sperma nooit draderig wordt en eigenlijk altijd heel nat aanvoelt maar dat je het niet kan uitrekken.. En dat kon ik wel, maarja hoe ik dan weer die klodder van gisteren moet verklaren, ik snap er niks meer van.</p>

<p>Mali Mali; ik denk dat je hormonen in de war zijn.. dat zijn de mijne namelijk ook. ik zit op cyclusdag 26 na mijn MK en ik heb al een aantal keer deze maand klodders slijm gehad, ze kwamen en gingen. De huisarts zegt dat je lichaam gemiddeld 3 maanden nodig heeft om te herstellen. (Daarmee wil ik niet zeggen dat je niet eerder zwanger kunt raken..je hormonen zijn alleen ontregeld). Ik zou het gewoon lekker op zn beloop laten even.</p><p> </p><p> </p>

Terug
Bovenaan