Zwanger worden na miskraam

<p>He wat jammer R1988 :(<br />Ook ik heb vanmorgen negatief getest. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus. Ik dacht 2 weken geleden eisprong gehad te hebben, gezien het zeurderige gevoel 3 dagen in mijn buik, lichte steekjes en doorzichtige draderige afscheiding.<br />Maar 2/3 dagen geleden had ik ook veel doorzichtige afscheiding en moet zeggen dat ik nu nog steeds heel vochtig ben daaronder (zucht.. wat een praat).</p><p>Ik weet niet wat het is, maar ik voel me echt intens verdrietig.. Wij zouden vandaag eigenlijk onze 2e echo krijgen. Ik heb me echt nog nooit zo verdrietig gevoeld als nu..<br />overal om me heen, in mijn omgeving, krijgen mensen kinderen, raken zwanger, babyshower hier, kraamvisite daar..</p><p>Zucht... :(</p>

<p>Hier in november het spiraaltje er uit laten halen en in februari teste ik positief ( hadden we niet verwacht ivm pcos) 2 goede echo's gehad en met 11 weken toch geen kloppend hartje meer toen pillen gehad om curetage op te wekken dit lukte maar gedeeltelijk het hele weekend heb ik  weeen gehad en toen uiteindelijk toch een curretage </p><p>daarna kwam mijn menstruatie niet meer opgang bij de fertiliteitsarts geweest en mocht starten met provera en daarna clomid en tot mijn verbazing zaterdag een positieve test in mijn hatesr en maandag over een week (6weken ) een echo vind het dood eng </p><p>hier dus gelukkig snel zwanger Met wat hulp </p>

<p>Jammer R1988! Hopelijk nu ook snel ongesteld!</p><p style="text-align: left;">Vervelend he malimali dat het allemaal zo wazig is</p><p>En gebruiker gefeliciteerd!</p><p> </p>

<p>Ja heel vervelend Iris Kip. <br />Weet je wat ook nog eens zo erg is, dat ik serieus medelijden heb met mijzelf haha. Dit is echt mijn allergrootste wens, net als vele van ons hier maar dat het dan uitgerekend bij mij mis moet gaan...  niet te bevatten..</p>

<p>hahaha mali mali inderdaad stom he! denk dat iedereen zich zo wel voelt </p><p>ik zelf had altijd gedacht dat ik never nooit niet zwanger zou worden weet niet waarom maar zown gevoel had ik altijd! nou bam de 1e maand proberen al raak, ik durfde nog niet blij te zijn dacht steeds na de 1e echo mag ik blij zijn helaas bij de 1e echo idd niet goed...</p><p>nu denk ik ja zul je zien word ik makkelijk zwanger maar blijf ik niet zwanger en zo zijn er vele doem gedachten al voorbij gekomen. maar goed we moeten toch maar positief proberen te blijven! en zoals mijn man zegt het komt ziezo wel goed want we hebben elkaar nou zucht heel lief gezegd maarja he!</p>

<p>Jaa ik snap precies wat je bedoelt ? We blijven proberen he! Ik zit nu op dag 31 en nog steeds afscheiding, draderig.</p><p>we wachten wel af.... en in de tussentijd blijven we klussen! Als ik veel dames mag geloven worden ze ong 6 weken na de miskraam weer ongesteld.. dus dat betekend dat ik nog ong 12 dagen moet wachten .. laaaaaaang!</p>

<p>Hoi, ik ben nieuw in deze groep. Ik lees al langer mee. Ik heb in mei met 6 weken een miskraam gehad. Na 5 weken werd ik alweer ongesteld. Nu in afwachting van mn 'eerste' nod. </p><p>Ik merk dat ik hormonaal nog steeds last heb van de miskraam. Al twee maanden veel last van acne en opgeblazen buik. Hebben jullie daar ook last van (gehad)? </p><p> </p>

Terug
Bovenaan