Zwanger worden na miskraam

<p>Ik ga denk ik vrijdag testen. </p><p>Ik heb ook op en af afscheiding gehad.  Daar was geen pijl op te trekken.</p><p>Afwachten.</p>

<p>Spannend! Heb je ook gewerkt met ovulatietesten?</p><p>ik dacht 2 weken geleden een heeel minimaal streepje te zien, wat de dag erna weer spierwit was! </p><p>Laat je het weten? ?</p>

<p>Ik heb rond mijn eisprong nooit van dat draderige slijm gehad moet ik zeggen... heb het wel eens voor de 'gein' getest. Houd gewoon rekening met 3 maanden hormonen weer op orde krijgen, eerder zwanger worden is dan een cadeautje. Deze keer ben ik gelijk weer zwanger geworden ?</p>

<p>Wat leuk om te lezen dat ook andere een beetje in de war raken van al die verschillende soorten afscheiding! Ik had namelijk vandaag precies hetzelfde! Ineens veel en waterig. Terwijl ik dacht dat ik dit weekend eisprong voelde. Vorige cyclus (als het echt een cyclus was, was na mk) hetzelfde! En toen mooi 28dagen na curretage lichte menstruatie gehad. Toen dus ook 4-5 dagen na veronderstelde eisprong. Kortom een vage bedoeling! Dan is het toch weer leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Hihi</p>

<p>Hadden jullie ook zown andere menustruatie na de mk? Nu voor t eerst weer ongesteld heel apart, dan heel veel bloed en stolsels dan weer bijna hele dsg niks en dan ineens weer zo raar!</p>

Terug
Bovenaan