Zwanger worden na miskraam

Als ik het goed lees zijn zowel nena als ik aan het wachten op NOD. Ik denk dat vandaag mijn nod is. Afgelopen dag af en toe hele lichte krampen. Verder enorme zin om vanalles en nog wat te eten. Kortom ik voel me echt alsof ik ongesteld ga worden. En nu hopen dat het snel komt!

Nou jeetje wat super vervelend! Wat vind je man er van? Kan je met hem er nog wel over praten?
Misschien wat dagjes weg plannen ofzo? Dan gaat de tijd misschien wat sneller voor je! 

R1988: dat is wel balen. Een maand is lang... Idd maar goede afleiding zoeken. Ik help je hopen dat je lichaam eerder dan die maand duidelijkheid geeft. 
Rosa: we lopen idd aardig gelijk. Spannend bij jou nu. Wanneer ga je testen? Ik wil het proberen tot dinsdag uit te stellen. 

Maand wachten??? Jezus wat lang r1988..

Mijn NOD is morgen. Voel op dit moment nog helemaal niks op de pijnlijke borsten na. Zelfs als ik de drempels af ga doen ze pijn.
Vind het stromt vervelend hoor heb nooit last gehad van mijn borsten en sinds maandje of 2 wel, paar dagen voor mn nod.

Serieus!! Een maand :/ pffff... balen zeg!
Marl1tje: balen dat je ongesteld geworden bent! :(
en ja... die puistjes... ik weet er alles van. Heb ze ook op m'n gezicht en mijn rug.. ben net een puber!!
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Ik verwacht woensdag mijn NOD ongeveer te hebben, dan is het 6 weken geleden maarja.. zoals ik hier lees.. kan het raar lopen.. heb ook niet echt het idee zwanger te zijn ?

Zoals verwacht ben ik vrijdag ongesteld geworden. Ik ben zo blij dat mijn cyclus direct regelmatig was na curretage. Eerst 28 dagen en 29 dagen. Helemaal prima. Natuurlijk jammer dat ik niet zwanger ben, maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat het allemaal goed gaat komen. 
Als die dames die wachten op eerste nod na miskraam: ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Want die onduidelijkheid is zo vervelend. Dan weet je tenminste weer waar je aan toe bent. Maar helaas doe thet lichaam toch wat het wil.... lastig!!!

Fijn rosa! Inderdaad als je weet waar je aan toe bent helpt!
En knap dat je het vertrouwen kan hebben... Daar heb ik t momenteel wel wat moeilijk mee

Terug
Bovenaan