Zwanger worden na miskraam

Nena; ik heb vorige week dinsdag mn ei gehad denk ik. Dus ik zou ergens aankomende week dan mn nod moeten hebben.. maar zwanger ben ik niet. Mn temperatuur is weer terug naar normaal. Ik denk dus eerder dat ik ongesteld moet worden.
succes R1988; ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt.

Marl1tje dat is vervelend altijd leuk die hormonen ik momenteel ook ineens weer overal pukkeltjes die ik hiervoor ook nooit zo echt had! maar sinds de zwangerschap/miskraam gaat het alle kanten op lijkt het wel ineens ook hele vette huid nouja...
R1988 hoop voor je dat er wat duidelijkheid mag komen voor je bij de gyn!

Ik ben zojuist ongesteld geworden.. Iets later dan normaal, maar redelijk op tijd nog. Wel gelijk veel heftiger dan normaal en meer buikkramp. 

marl1tje reken er maar op dat het een rommeltje is! had ik teminste wel dan ineens heel heftig dan 3 uur niks en dan weer opnieuw ik vond het maar raar zo'n 1e menustruatie maar goed wel fijn he dat je weet waar je aan toe bent!

Ik heb echt heel weinig last van mn mestruatie gehad. Met mn miskraam was die gewoon en de eerste keer erna ook, miss een dag langer, maar that's it. Wel heb ik nu tussentijs buikkrampen en die puisten/vette huid. Ook af en toe last van mn vagina. Hormonaal is echt alles in de war idd.
Ik wacht nu op mn nod dinsdag/woensdag, maar durf er niet op te hopen dat het raak is. 
Marl1tje: balen dat je menstruatie is gekomen. 

R1988 neeeee dat is waardeloos! kunnen ze niets voor je doen? echo ofz om te zien waar je in je cyclus zit of iets dergelijks?

R1988: nog een maand!? Jeetje je geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld. En dat is natuurlijk weer niet goed voor je lijf. Misschien echt proberen afleiding te zoeken. Ga je binnenkort nog op vakantie?

Terug
Bovenaan