Zwanger worden na miskraam

Dank jullie wel! :) Wij zijn ook erg blij, al geeft het natuurlijk nog geen zekerheid, we zijn verder gekomen dan ooit :)
Dit is inderdaad de derde zwangerschap, R1988. Na de laatste gelijk weer zwanger :) Wat blijft jouw temp trouwens hoog! Ik neem aan dat je nog steeds niet ongesteld geworden bent? :(

Nee helaas nog steeds niet.  Ben je de laatste keer met tarwekiem olie begonnen? Denk je dat dit geholpen Heeft?. Ik heb het in huis

ja k ben ook wel benieuwd naar dat tarwekiemolie lees ook veel verhalen dat je baarmoederslijm dan te dik word.
mijn nod is de 31ste dus vind het wel weer spannend of het raak is of dat mn ongesteldheid weer normaal zal zijn of net als de vorige keer een rommeltje

Ik heb verschillende dingen gedaan/gehad/gebruikt.
Teunisbloemolie tot aan de eisprong
Tarwekiemolie samen met Davitamon mama compleet
Acupunctuur
En was dit keer een stuk rustiger in mijn hoofd omdat ik ervan uitging dat het dit keer toch nog niets ging worden na de miskraam.
Zelf denk ik dat het gewoon een combinatie van alles geweest is, who knows....
Vandaag de intake gehad en de volgende echo wat eerder kunnen plannen, dus dat is super fijn. Hopelijk klopt het dan nog steeds ?
Iris, ik heb dat ook gelezen idd, maar ik had zoiets van: we zien wel. Ik gebruik het nu niet meer de tarwekiemolie, omdat ik de mama vitamines ff belangrijker vind en dat soms al een opgave is om die erin te krijgen ?

Ja, als ik niet regelmatig eet (dwz elke 1,5-2 uur) of als ik de medicijnen niet inneem best wel. Ook vaak na het avondeten wat last van m'n maag. Merk ook erg dat als ik vrij ben en minder ritme heb dat ik meer last heb. Naja ff doorbijten ?

Terug
Bovenaan