Zwanger worden na miskraam

Zo moet even me ei kwijt, al is dit zinnetje na het lezen een beetje een beetje gek. Had al eerder gereageerd hier dat we na de mk van 26mei jl binnen een week volledig hersteld was en verder mocht... spannend 21 en 22 juni met ovu testjes een knal testen gehad... die 2 avonden ook gelijk gezellig gemaakt in de slaapkamer ;) spannend 2 weken wachten en 6juli een smorgens een knal postieve zwschaps test :) wij blij!  Alles voelde tot Vandaag wel anders en zo extreem moe niet normaal... voor mij iig een gevoel deze keer zit het goed... vandaag 1ste echo gehad heel erg zenuwachtig natuurlijk... ze zei je bent vandaag (volgens mijn berekeningen) 7 weken dus gaan het  uitwendig via de buik proberen... gel op me buik en ja hoor ik dacht dat kan niet ( tenminste  over alles nagedacht maar dit niet) heb me zo ingelezen dat ik ong weet hoe het eruit moet zien... maar ik zag niet 1 maar 2 aparte gevulde vruchtzakjes, en jahoor de gyn zei gelijk KNAL heel hard... ik zei het zijn er 2 he, ze antwoorde ja het zijn er 2. Mijn vriend viel bijna flauw, want ja dit verwacht je nooit! Maar idd een 2eiige tweeling, 6+4 weken zette ze me nu op dit kan met de termijn echo nog verschillen omdat ze beide te klein waren om goed te meten... wat alles gelijk goed maakte is dat we 2 gezonde kloppende hartjes hebben gezien.. alles moet even bezinken maar zijn er natuurlijk heel trots op. Want ja dit is heel byzonder en blijkt bij mijn moeder in de familie te zitten erfelijk zou dit heel goed kunnen... we hopen dat alles goed blijft gaan en we kunnen nu zeker niet meer wachten met vertellen, wil nu heel hard van de daken schreeuwen het zijn er 2!!! Liefs

Wauw noontje wat super gaaf 2!heel bijzonder ik ben zelf ook een tweeling. 
Ik hoop dat ik de moed er in kan houden.  Ik nog steeds geen menstruatie:( word er op dit moment erg verdrietig van.

Ja jeetje meis dat is idd heel vervelend... ik maak het van dichtbij mee mijn beste vriendin heeft vorig jaar okt mk gehad alles is goed bij hun beide tot nu toe niks... voel me zo schuldig naar haar en nu helemaal... onze mk was de 7e maamd raak en nu dus 2 gelijk erachter aan...  dat is ook heel moeilijk steeds...

Niet schuldig voelen! Wel super fijn om een goede echo te hebben. Geniet ervan meid!
Jij kan er niks aan doen. 
Soms is het wel gewoon heel rot. Iedereen word zwanger en ik niet. Het blijft in ieder geval niet zitten. 
Ik probeer positief te blijven. Maar na 3x is dat toch moeilijier:(

Emsie een echt zwanger gevoel dus! Dat geeft je ook weer moed!
noontje WAUW 2! Wat super leuk zeg! En ook zo snel weer! Idd niet schuldig voelen je vriendin kent dan denk ik als geen ander het verlangen!
R1988 vind het echt gewoon klote voor je... Nog een poosje dan mssn wat duidelijkheid bij je afspraak al snap ik dat elke dageig. Te lang is!
Ik krijg steeds meer steek bij mn schaambot/onderbuik echt niet fijn meer moet soms echt even zitten en mn broek los raar... Verder totaal geen kwaaltjes dus super benieuwd wanneer nu mn menustruatie weer komt pff

Hey allemaal,

ik lees nog regelmatig mee.. maar ik probeer het wel wat meer los te laten. Mss werkt dat. 
R1988; jeetje... ik vind het echt heel naar. Ik hoop dät je lichaam je niet in de steek laat. Moeilijk hoor.
iris; ben benieuwd naar je nod. Hopelijk voor jou blijft ie uit!
Noontje!! 2!! Wauw!! Echt te gek! Gefeliciteerd!
Emsie; fijn dat je eerder mag komen voor een volgende echo. Geeft toch meer rust.

zelf ben ik aan het wachten op mn ovulatie, die komt er ergens deze dagen aan, net begonnen met ovulatietesten gezien ik een ietwat onregelmatige cyclus heb. Maar ik verwacht er niets meer van. Ben de vorige keer met de MK zo teleurgesteld, ik vind het moeilijk om t hopen nu. Jullie herkennen het vast wel...

Hoi meiden, ik ben nieuw in dit topic(helaas). 

Afgelopen woensdag een miskraam gehad na 6 wk zwangerschap. Heel verdrietig maar gaat gelukkig iets beter nu. 
Het lijkt erop dat het bloedverlies al over is. Anderhalve dag heel heftig en nu helemaal niets meer. Zijn er meiden die dit herkennen? Of ben ik te voorbarig? En hoe snel konden jullie de knop omzetten om weer het proberen zwanger te worden op te pakken?

Nouknouk sterkte! Ik had pillen moeten gebruiken voor de miskraam dus dat is denk ik anders dan met een spontane miskraam bij mij duurde het 1,5 week voordat echt alles voorbij was!
Toen hadden we zoiets van zien wel of we zwanger worden maar ik wilde geen anti conceptie opnieuw gebruiken dst ging zo tegen mn gevoel in!
En deze is eig. Weer de 1e ronde na de 1e ongi na miskraam waarbij we wel actief bezig zijn geweest nu wachten op nod (31) pff spannend!
Neem gewoon je tijd en luister naar je gevoel!

Terug
Bovenaan