Zo moet even me ei kwijt, al is dit zinnetje na het lezen een beetje een beetje gek. Had al eerder gereageerd hier dat we na de mk van 26mei jl binnen een week volledig hersteld was en verder mocht... spannend 21 en 22 juni met ovu testjes een knal testen gehad... die 2 avonden ook gelijk gezellig gemaakt in de slaapkamer
spannend 2 weken wachten en 6juli een smorgens een knal postieve zwschaps test
wij blij! Alles voelde tot Vandaag wel anders en zo extreem moe niet normaal... voor mij iig een gevoel deze keer zit het goed... vandaag 1ste echo gehad heel erg zenuwachtig natuurlijk... ze zei je bent vandaag (volgens mijn berekeningen) 7 weken dus gaan het uitwendig via de buik proberen... gel op me buik en ja hoor ik dacht dat kan niet ( tenminste over alles nagedacht maar dit niet) heb me zo ingelezen dat ik ong weet hoe het eruit moet zien... maar ik zag niet 1 maar 2 aparte gevulde vruchtzakjes, en jahoor de gyn zei gelijk KNAL heel hard... ik zei het zijn er 2 he, ze antwoorde ja het zijn er 2. Mijn vriend viel bijna flauw, want ja dit verwacht je nooit! Maar idd een 2eiige tweeling, 6+4 weken zette ze me nu op dit kan met de termijn echo nog verschillen omdat ze beide te klein waren om goed te meten... wat alles gelijk goed maakte is dat we 2 gezonde kloppende hartjes hebben gezien.. alles moet even bezinken maar zijn er natuurlijk heel trots op. Want ja dit is heel byzonder en blijkt bij mijn moeder in de familie te zitten erfelijk zou dit heel goed kunnen... we hopen dat alles goed blijft gaan en we kunnen nu zeker niet meer wachten met vertellen, wil nu heel hard van de daken schreeuwen het zijn er 2!!! Liefs