Zwanger worden na miskraam

R1988 fijn! ook spannend voor jou naar het zh... 
ja vind het echt spannend worden ik weet het gewoon niet durf ook niet zo goed te testen... inmiddels dag 33 

Iris: dus bij jou echt niet doorgezet?! Weet je wanneer eisprong was?
R1988: ben heel benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen en gaan onderzoeken. Ik hoop voor je dat er niet heel veel tijd overheen zal gaan. Gaat je vriend mee? 
Hier nog wel geklust. Maar ik vrees dat het te laat was. Gisteren ochtend en woensdag had ik die afscheiding. Pffff. En nu afwachten. Volgende keer toch iets langere periode om de dag proberen te vrijen. 
Suzy: fijne vakantie. Dat het je fijn wat afleiding mag geven! Moet je daarna nog een keertje op controle?

Rosa nee nog niet! Ik hoop morgen ook niet dan ga ik zondag testen...
Volgens berekeningen zou ik 19e eispeong hebben en volgens mn app die langste cyclus neemt 23ste beiden aktief geweest haha maar ik ben ergens bang dat door de miskraam nog niet alles nu op orde is... We wachten t nog maar even af! Ondertussen voel k van alles maar denk dat je lichaam/hoofd ook wel truukjes met je kan uithalen...
Ja om de dag 'klussen' is het beste toch? Dat hebben wij wel aardig gedaan...

Haha Iris kip, ik ben serieus hele tijd hier in aan het loggen om te kijken of je al een positieve test bericht hebt gepost ? .. ik ben ook zenuwachtig coor jou.. terwijl ik je niet eens ken hihi

Terug
Bovenaan