Hi allemaal, ik hoop dat ik aan mag sluiten bij jullie groepje. Mijn partner en ik proberen sinds januari voor een tweede kindje. De eerste ronde was ik direct zwanger maar na een goede echo met 6,5 en kloppend hartje kwamen we er bij 10 weken achter dat het mis was gegaan en kreeg ik een curretage.
Hierna een menstruatie gehad en toen was ik direct weer zwanger ik dacht nu 6 a 7 weken maar afgelopen vrijdag bij de echo ontdekt dag het weer mis is. Deze keer een leeg vruchtzakje.
De verloskundige raadde me aan de miskraam af ge wachten en de natuur zijn gang te laten gaan. Maar ik heb het even zwaar. De misselijkheid enzo neemt toe. Ik zou donderdag as met mijn nieuwe baan beginnen. En ik merk nog helemaal aan niets dat de miskraam op gang zou komen. Dit is allemaal erg moeilijk voor me. Voor de tweede keer in korte tijd, ik twijfel nu zelfs of ik nog door wil omdat ik dit niet nog eens wil meemaken.
Ik zie er tegenop mijn nieuwe baan te beginnen met dit in mijn achterhoofd en de kans dat ik ineens naar huis moet omdat ik een bloeding krijg. ☹️