Zwanger worden na miskraam

Ook ik meld me hier helaas. Bij 5 weken bloeding gehad. Daarna af en aan bloedverlies. Vrijdag na 4 echo's eindelijk duidelijkheid. Wel een vruchtzakje met iets wat op een embrio lijkt maar gestopt met groeien bij ong 5 weken. Twee kuren cytotec gehad om het vruchtje er uit te krijgen. Vandaag op controle geweest. Vruchtje gelukkig er uit alleen bloed ik nog omdat niet al het weefsel er uit is. Curretage niet gelijk nodig. Wachten af ook omdat ik morgen avond in vliegtuig stap voor de zomervakantie.

nouwww net beetje roze afscheiding  zal ongesteldheid wel doorzetten vrees ik heb er helemaal de balen in!
 had het zo niet verwacht omdat ik al dikke week steeds die steekjes in mn onderbuik heb 

Rosa82; dank je wel voor het welkom heten. Ik ben niet de enigste en dat is een schrale troost. Geeft ook steun om er op het forum erover te praten. Ik neem de tijd en ben veel leuke dingen aan het doen. 
Boomerang; zoals al benoemd in het maart topic, ontzettend verdrietig dat het bij jou ook is misgegaan. Hoe is het nu?
Suzy; veel sterkte!
Bij mij is de miskraam nu een week geleden. Heb helemaal gen zwangerschapssignalen meer, bloedverlies ook na 1,5 dag gestopt. Vandaag een test gedaan, die geeft nog zwanger aan. Weet iemand hoe lang het duurt voordat het HGC hormoon uit je lijf is? Of wisselt dit heel erg? 

Iris: balen!!! 
Nouknouk: volgens mij nogal verschillend hoe lang hcg in je bloed blijft. Ik zou na een week nog een keertje testen. Mijn hcg was na curretage binnen 10 dagen gedaald van 6000 naar 15 (dit is gecontroleerd vanwege verdenking buitenbaarmoederlijke zwangerschap). En dat was extreem snel. Volgens mij testen de meeste testen negatief als hcg kleiner dan 25
Ik ben op dag 19 van mijn cyclus en had precies zoals de vorige 2 keer helder slijm vandaag. Vorige 2 keer op dag 28 ongesteld. Dan wel erg korte tijd tussen eisprong en menstruatie. Terwijl qua buikpijn ik telkens denk rond dag 14 eispot te hebben..... en ik wil echt geen ovulatietesten gebruiken. Vorige twee keer op dag 28 nod. Beetje vaag. Helaas afgelopen dagen niet gevreeën. Dus ik ga mijn vriend maar eens verleidelijk aankijken......

Niuknouk ik heb geen test gedaan na de miskraam ik dacht ik moet toch gewoon wachten op de menustruatie... Wat best een poosje duurde
Njah rosa hele dag niets meer niet doorgezet dus... Vreemd

mali mali dat had ik vorige keer wel ook rond mijn verwachte menustruatie wat roze afscheiding maar jaaah
mn vriend zei al nou zaterdag maar testen he! pfoei vind het wel spannend kan de dagen wel voorbij kijken maar k wil ook zeker niet te vroeg testen, vorige keer teste ik pas met dikke week overtijd positief

Terug
Bovenaan