Zwanger worden na miskraam

Succes Emsieb.. probeer niet teveel zorgen te maken! Je hebt in ieder geval al een goede echo gehad. Moet zeker goed komen.
Helaas heb ik nooit zoveel geluk dar het na 1 menstruatie weer raak is. :( morgen ochtend naar het ziekenhuis.. ben heel benieuwd. 

Iris en Emsie, van harte met jullie zwangerschap! Echo's blijven voorlopig nog wel onzeker. Althans dat had ik. Pas toen ik de kleine begon te voeldn kreeg ik meer vertrouwen, maar dan had ik de angst als hij een dag rustiger was... Hopelijk hebben jullie daar straks minder last van.
R1988 heel veel succes in het ziekenhuis! Probeer vertrouwen te houden al lijkt me dat ook verschrikkelijk moeilijk. Kan jouw partner er al wat beter over praten? Ik blijf voor je duimen ;-).
Vorige week zaterdag ben ik bevallen van een jongen en we hebben hem Silvijn genoemd. Alles is goed gegaan en het is een heel tevreden mannetje.
Iedereen veel succes!

Sanne: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Silvijn! Hoe voel je je? Al een beetje hersteld? En de kleine? Ben wel heel benieuwd waar de naam vandaag komt. Is het een samenstelling van twee namen? Mooi hoor! 

Sanne gefeliciteerd! Mooie naam! En bedankt:)
R1988 super veel succes morgen! Hopenlijk kom je zo een stukje verder!

Iris, jazeker spannend. Zal voor jou ook weer een hele spannende periode zijn!

R1988: heel veel succes morgen in het ziekenhuis! Hopelijk kunnen ze al een aantal dingen voor je uitzoeken, dat zou fijn zijn!
Sanne: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Dat is echt een hele leuke naam, heb er zelf ook over na zitten denken over die naam!

Dank jullie wel. Wij wilden een Hollandse naam die je niet vaak hoort. 
De bevalling is heel goed gegaan. Hij had geen zin om te komen en met 41 weken ben ik ingeleid. Ik voelde me na de bevalling al goed, al word ik geregeld ook teruggefloten door mijn lichaam dat ik te snel wil.

Gefeliciteerd Sanne! Wat een leuke baan! Die hoor je niet zo vaak! Lekker gaan genieten! Heb je een fijne kraamweek gehad?

Terug
Bovenaan