Zwanger worden na miskraam

Nee ik geef geen bv meer.
Na 6 weken kreeg Tim ineens 18 dagen geen ontslasting en daarna 11 dagen niet. Ook had hij veel krampjes en buikpijn. Hij bleef om de 2 uur bv vragen en dronk minimaal 1 uur per keer. Ik ging er bijna aan onderdoor. Door de stress had ik ook weinig voeding. Toen ik kolfde kwam ik op 40 cc (toen ik begon mey de fles kolfde ik ineens weer 160)
Ik voelde me eerst schuldig, maar heb t 12 weken volgehouden. Hij is daarna zo veranderd. Poept nu om de dag, is heel vrolijk en slapen gaat ook beter. 
We gaan wekelijks naar de chiropractor wat ook erg heeft geholpen. Blijkt dat door zijn scheve houding hij moeilijk kon drinken aan mijn borst en ook dat daardoor zijn ontlasting moeizamer ging.
Liefs

R1988 mooi nieuws! fijn dat je lichaam het zo goed weer heeft opgepakt dan he! waarom denk je aan tarwekiemolie als nu je baarmoederslijmvlies al goed is opgebouwd? lijkt mij dan voldoende toch, met tarwekiemolie kan het ook té dik worden heb ik eens gelezen.
hoop voor je dat het ook snel weer raak is en dat we allemaal uiteindelijk een gezond kindje mogen krijgen!

misschien heel oenig van mij hoor maar hoe weet je dan dat de innesteling fout gaat dan word je toch gewoon ongesteld? 

Oooh oke! Ook een soort leeg vruchtzakje dan...
Vervelend allemaal he nu nog weer geduld hebben dus voor je bloedonderzoek

Terug
Bovenaan