Zwanger worden na miskraam

Dames, ik heb een echo gehad.  Daar was duidelijk te zien dat ik een ei had aan de linkerkant hij was al 20mm dus best groot en zou een deze dagen springen.  Mijn baarmoederslijmvlies was 6 mm ook heel goed. Was opgebouwd in 3 lagen. Hij zegt dat de kans heel groot is dat het een keer goed gaat. Ik ben immers 3x zwanger geweest in een jaar. Vandaag dag 10 cyclus dus vrij snel.  Hier zeker gebruik van gemaakt. Ik twijfel om een deze dagen met tarwekiem olie te starten. Ik hoop natuurlijk dat het snel raak is en het goed gaat. Er hoefde verder ook geen andere onderzoeken te komen omdat ik wel zwanger raak... dus nu maar hopen dat het een keer goed gaat. Het gaf mij wel een fijn gevoel dat mijn lichaam het goed op pakt en zowel het ei als de baarmoederslijmvlies nu goed is. Nu dus afwachten. De uitslag van bloed onderzoek duurt 6 weken.

Wat fijn dat het er goed uit zag, R1988!! Hopelijk is het weer snel raak bij je!
Vanmorgen weer een echo gehad en Frummel is goed gegroeid. Ben nu 2 dagen teruggezet voorlopig, dus dan uitgerekend op 12 maart. Over iets meer dan 2 weken de termijnbepaling, hopelijk is hij dan weer een stuk groter gegroeid!

Wat fijn Emsieb. Hoever ben je nu?
Het blijft spannend.
Ik hoop het ook! Jij hebt wel de taprwekiem olie gebruikt toch? Baad het niet schaad het niet toch?

Hey meiden,
Ik kon lange tijd niet inloggen en heb net pas alles gelezen... soms met tranen in mn ogen. Wat vreselijk voor je R1988 dat t weer niet goed was gegaan. Zo knap van je hoe je positief blijft en de moed weer bij elkaar raapt om verder te gaan. Sterkte ook aan alle andere meiden die worstelen met t opnieuw zwanger worden.
Sanne, gefeliciteerd met Silvijn! Gaat t goed?
Tim is nu bijna 4 maanden. Het is een heerlijk kind. Hij heeft wel wat opstartprobleempjes gehad en ik vond alles bij elkaar (zwangerschap, bevalling, borstvoeding, baby) ook echt veel zwaarder dan verwacht. Maar hij doet t nu supergoed.
Heel veel liefs voor iedereen hier
X Lyn

@R1988 fijn dat alles gewoon goed is.. misschien heb je binnekort weer een positieve test in je handen en gaat alles dit keer wel goed!

@lyn fijn dat het ook goed gaat bij jou en met de kleine man! Zag al tijdje niks meer van je..

@emsie tijd gaat snel he!! Ik wens je veel plezier met je zwangerschap

X

Wat lief van jullie dames. Dat jullie zo meedenken "knuffel"  . Lynn wat fijn om weer wat van je te horen en fijn dat het goed gaat. Geef je nog steeds borstvoeding.  De tijd vliegt!

Terug
Bovenaan