Zwanger worden na miskraam

Had inderdaad aan de gyn gevraagd vanaf wanneer je moet gaan tellen. Doe je toch automatisch. Maar ze zei dat je daar geen touw aan kan knopen. Hoop dat het voor je snel weer op orde komt.

Mij is verteld dat je de miskraam moet zien als je menstruatie en dan is het dus mogelijk om na 2 weken weer een eisprong te hebben. Maar helaas gaat dit niet bij iedereen zo :(
Ik was vandaag naar een festival. Heb wat gedronken en ineens haf ik geen zin meer in alcohol. Dus aan de cola gegaan. Mocht ik zwanger zijn hoef ik mij iig niet schuldig heb voelen over overmatige consumptie van alcohol ?. Het duurde tot 23 uur maar ik was om 21 uur al weg. Normaal ben ik niet naar huis te krijgen en nu had ik totaal geen zin meer. Ben lekker bij een vriendin aan de thee gegaan ?

Nikki toevallig naar The 90's geweest in Nijmegen? 

Ik was gister vooral moe vanaf een uurtje of 3 dus lekker niets gedaan haha.

R1988: balen dat je ongesteld bent geworden! Meid wat gun ik je! Hoe lang was je cyclus nu? Volgens minder langs dan de vorige, toch?
Nouknouk: irritant als je denkt eisprong gevoeld te hebben en ondertussen meer dan 14 dagen later en nog steeds onduidelijk! Hoe geduldig ga je afwachten? Ga je nog een keertje testen?
Mali Mali: jij bent ook goed geduldig!
Nikki: wanneer heb je ook al weer je afspraak? Ga jij nog testen?
Ik duim voor jullie allemaal! Als eenmaal een keertje zwanger geweest bent is die wens en onzekerheid zoveel groter!
Ik was 28 dagen na mk ongesteld en daarna weer na 28 dagen, maar de eerste was zo licht dat ik niet weet of het een normale cyclus was. Ook afgelopen cyclus nogal vaag: dacht op dag 14 eisprong te voelen, maar op dag 20 hele andere afscheiding en super veel zin om te vrijen. Dus onduidelijk wanneer eisprong was. Ik weet nu dus ook niet hoe lang ik zwanger ben. 6 september eerste echo. Dus wacht geduldig af. We hebben net een huis gekocht dus veel afleiding! Wat trouwens echt super lief is, is dat mijn vriend zich regelmatig zorgen maakt als ik te lang op de toilet zit. Dan kijkt hij me met grote ogen aan en vraagt of alles nog goed is! Blijkbaar toch meer indruk op hem gemaakt dan ik dacht. Zelf merk ik wel dat telkens als ik naar toilet ga even moet slikken voordat ik ga en bewust kijken of er bloedverlies is. Verder valt het wel mee qua stress. Het feit dat ik er geen invloed op heb, scheelt voor mij. 

Joanne: jeetje wat heftig! Weet niet goed wat te schrijven. Wat een verdriet. Enig idee waarom het mis ging? Neem je tijd. Iedereen verwerkt een verlies anders. Doe het zoals voor jou en jullie goed voelt. 
Renee en esther: ook welkom. Altijd beetje dubbel als er weer nieuwe mensen op het forum zijn, want dat betekent slecht nieuws voor hun.
Emsie: wat fijn dat de echo weer helemaal goed was! Hopelijk voel je ook snel weer wat beter!
.

Ik ben vandaag ongesteld geworden ?. Ik ben er helemaal kapot van. Ben het vertrouwen in mijn eigen lichaam helemaal kwijt. Ongelooflijk hoe zoiets je leven kan beheersen. 
Nu moet ik eerst 3 weken de pil gaan slikken. Dus de volgende keer dat ik weet of ik wel of niet zwanger ben is pas begin november. En dat is nog zover weg........

Terug
Bovenaan