Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Neeee nikki ? Niet leuk.
eerste ongesteldheid na miskraam is in het algemeen toch heftiger?Mijn lichaam doet raar. Vorige week heel erg ligt iets wat nauwelijk bloed kon noemen. Donderdag smiddags wat oud bloed verloren. Vrijdag niets en nou zaterdag en vandaag weer wat oud bloed. Ik dacht aan een ongesteldheid maar ik verwacht het heftiger. ?
Ik werd in mai 2014 zwanger maar maakte met 6 maanden een doodgeboorte mee helaas.
3 maande later werd ik weer zwanger ook deze zwangerschap werd weer helaas met 5 maanden door een. doodgeboorte beindigt.
4 maande later werd ik weer zwanger ook dit kindje was is bijna kwijt gelukkig kon het gered worden Door een bandje te laten plaatsen.
Met heel veel rust nemen en geen zware takjes doen is het allemaal goed gekomen.
Ons zoontje z
Is nu 16 maande oud wij zijn heel blij met hem het was heel zwaar voor ons en het heeft veel geduld gekost tot wij eindelijk ons 3e kindje mochten verwelkomen
Ik heb me volgens mij best wel verrekend! Ik zit vandaag al op dag 39. Heb helemaal geen zere tepels gehad rond de tijd van de eisprong. Moet ik me al zorgen maken?
Iris! Ik wil eigenlijk zaterdag pas testen, dan is het dan is het 44 dagen, mijn langste cyclus ongeveer. Huisarts gaat niets voor me doen helaas, die is zo nuchter.