Zwanger worden na miskraam

Emsie; Wat fijn dat de echo zo goed is gegaan!
Esther; Inderdaad bijzonder dat de tijdlijn zo gelijk loopt, ik hoop dat je vandaag wat duidelijkheid hebt gekregen van de arts. Het was onze eerste zwangerschap, die van jullie ook?

Emsie wat heerlijk dat je zo hebt genoten! 
R1988 blijft spannend. Hoop houden!!! Temperatuur wil niet altijd iets zeggen 
Jonne welkom. En wat ontzettend heftig wat je mee hebt gemaakt. Zo blijven alle zwangerschapsweken spannend. 
Suzy dat kan dus de innesteling zijn die bloeding. Dus niets om je druk over te maken. En idd verstandig om je schildklierwaardes te laten testen. Bij mij zit ook een trage schildklier in de familie en ik heb zelf jaren geleden een te snelwerkende gehad. Maar nu heb ik dus een trage 
Ik word zelf gek van de spanning. Dus ik heb vandaag de nieuwe zwangerschapstest van de Etos gekocht. De early die je vanaf 1 week voor je NOD kunt gebruiken. Hopelijk ben ik morgen iets wijzer geworden. Zaterdag gaan we naar een festival en ik wil graag weten of ik wel of geen alcohol kan drinken ?

Hoi meiden,
Ben even uit een lucht geweest... toch emotioneel meer last gehad van de mk dan gedacht. 

Na hoeveel dagen werden jullie weer ongesteld? Ik zit nu op dag 31, normaliter met op dag 26 ongesteld. Ik voel echt helemaal niets; geen zwangerschapsklachten/ongesteldheidsgevoel enz. 

Nouk ik was met 39 dagen weer ongesteld (10 dagen later dan normaal) maar je kan ook zown 6 week verwachten zei mijn gyn.

Ik had dus een negatieve test. 4 dagen voor mijn NOD. Ik ben gewoon te eigenwijs geweest. ? Heb besloten om morgen te gaan genieten van de alcohol op het festival en ik wacht wel af wat er maandag wel of niet gaat gebeuren 
Ik werd na ruim 11 weken pas weer ongesteld. 

Ik werd de eerste keer ongesteld na 45 dagen, dus 6.5 week.
Nu zit ik in de tweede cyclus en zit nu op dag 35. Volgende week, als ik dan nog niet ongesteld ben, wil ik zaterdags gaan testen.
Heb niet echt ergens last van dus ben er bang voor. Het viel me gisteren alleen op dat ik een paar blauwe aders boven mn boraten heb lopen maar ze doen geen pijn. Ofja z doen wel pijn maar dat kan ook spierpijn zijn.

Terug
Bovenaan