Zwanger worden na miskraam

Nou ik kon het niet houden. Vanmorgen toch maar een test en helaas negatief.. Ik probeer zaterdag als NOD aan te houDen maar er is geen touw aan vast te knopen helaas.. heb alleen sinds vandaag een gigantisch stekende pijn links onder in mijn buik en mn  buik lijkt ook opgezet. Weet niet wat ik hiermee moet...

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger, over 2 dagen is de echo. Ik heb in april vorig jaar een miskraam gehad en daarna was het wachten en hopen. Ik kreeg een krantje over zwangerschap en daarin stond pre pregnant, vitaminen die helpen als je zwanger wilt worden en zwanger bent. Er stond ook online een tip om te stoppen met koffie drinken, uit onderzoek op muizen bleek dat koffie de eileiders verhinderd om de eicel naar de baarmoeder te laten gaan. Dus ik ging zowel aan de vitaminen sinds ongeveer 3 of 4 masnden als ook vorige maand gestopt met caffeine (wel thee, decafé) en nu dus zwanger.

Ben je vorige maand gestopt met koffie drinken?  Ik drink 2 koppen latte per dag.  En verder drink ik geen cafeïne.  Wellicht een keer proberen dan. Ik heb net mama tabletten gekocht. 

Hoeist met de rest van de dames? Ik ben voor de laatste keer begonnen met de ovulatietestjes, voordat ik een intake heb bij de gynaecoloog volgend week. Ben benieuwd wanneer mijn eitje zou springen.. vandaag is mijn ovulatie dag volgens de app maar ik heb tot nu toe nog geen 2 streepjes op mn action test..
X

Ik ben na de menstruatie in juli direct gestopt met koffie. Ik drink wel 1 of soms 2 koppen zwarte thee en decafé. Vooral de periode vanaf de eisprong is het volgens dat onderzoek dat ik las aan te raden geen koffie te drinken. Sowieso las ik al eerder dat koffie vitaminen en mineralen afbreekt, terwijl je die juist nodig hebt voor de vruchtbaarheid.
De vitaminen werden zowel voor de man als de vrouw aangeraden en ik heb extra veel "pre pregnant vrouw" gekocht, zodat mijn man die ook kon nemen. Dat maakte namelijk weinig verschil met de versie voor de man. Ik nam ze 2x daags, zoals voorgeschreven/geadviseerd, hij 1x. Ik ben 41 en zonder behandeling zwanger (15 maanden na de miskraam). 

Terug
Bovenaan