Zwanger worden na miskraam

ja goed wel eigenlijk :) merk dat ik wat meer energie begin te krijgen het is niet meer zodra ik zit dat ik in slaap val haha
misselijkheid word ook wat minder zolang ik regelmatig iets eet!
al met al niks te klagen denk ik! alleen mn neus is heel lastig ruik ALLES en mn borsten ineens weer groeispurtje ofzo das wel wat lastig... 
en verder moet ik nu heel veel geduld hebben 4 okt. weer afspraak vk voor hartje luisteren en gesprekje en dan nog 5 week pas de 20 weken echo... maar 4 okt. kaart ik dat nog wel even aan of er een geslachtsbepalings echo kan worden gepland :D

ja :) voel me alleen toch beetje rot ik met mn blije verhaal op dit topic... maar vind het wel leuk om op de hoogte te blijven van jullie!

Ohnee niet rot voelen. Ooit hoop ik kunnen wij of kjan ik dar ook doen! Dat hoop ik dan maar! Nu even in spanning wachten.
Acupunctuur was positief..
We"ll See.. 

Wow nog meer positieve verhalen. Van het weekend met schoonfam op texel geweest. Maar we hebben ze nog niets verteld was wel wat moeilijk heel het weekrnd niet echt lekker geweest. Ik wil ze pas vertellen als ik een goeie echo heb. 
Ook al in geen tijden verkouden geweest en ja hoor strontverkouden. Ik wil eigenlijk niet weten wat het word dus pret echo is hier niet nodig. Gewoon de standaard rond 8,12, 20 enz.
r1988 we gaan weer duimen voor je

Suzy wanneer heb je de echo?
Ik ben ook al weken verkouden heel irritant
Nu wat last ban mijn liezen aan de linkerkant. 
Beetje steken.  

Terug
Bovenaan