Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Christaa! Gefeliciteerd! Ook alweer snel raak, toch?!
En R1988: ik duim heel hard voor! Hopelijk gaan deze dagen snel voorbij en heb jij ook positief nieuws!
Suzy: jij ook nog gefeliciteerd!
Hier alles zijn gangetje. Wel echt kotsmisselijk geweest. Vooral in de avond. Met medicatie gaat het een stuk beter. Nu 8 weken.
Ja laatste half jaar heel onregelmatig. Dus daarom dacht ik dat wel zondag ongesteld zou worden maar ook niet. Ziekenhuis afspraak kan ik afbellen! Alleen heb ik deze dagen zoveel pijn in mn buik ik lig er gewoon wakker van k weet niet of die pijn erbij hoort ja of nee het is erger dan gewone menstruatiepijn
Hmmm wat voor buikpijn. Meer darmen. Waar bij je buik.
Ik heb het idee dat ik mijn reuk wel veel sterkte is. Maar we gaan het zien . Hoop dat de temperatuur hoog blijft.
christaa had ik in het begin ook hoor zo zeurderig ongesteldheids gevoel en inderdaad ook last van de darmen! zoals mijn vriend zegt het is gewoon een interne verbouwing dus logisch dat het niet fijn voelt haha
duim voor je R1988 spannend, mijn neus is ook nog erger dan onze hond hahah ruik ALLES bah..