Zwanger worden na miskraam

30 sept dan denken we 8+1 te zijn. Dus echt wel spannend.
Mijn moeder wist wel van de vorige zwangerschap nu wil ik haar graag eerst goed nieuws brengen met een beetje meer zekerheid. En niet als de eerste keer.van mam ik ben zwanger maar heb een bloeding gehad dus ik weet niet of het goed is en een echo kan nog niet want er zal nog niets te zien zijn.

Suzy. Wat jammer dat ze je verteld hebben dat er nog niks te zien is echter vanaf 6.5 week klopt het hartje en is er echt wat te zien. Het blijft heel spannend. Ik duim voor je.
Vanacht redelijk geslapen. Ik was vroeg wakker. 

Suzy gefeliciteerd!
stom haha ik had met 6.5 al een kloppend hartje gezien! :)
Tot wanneer moet jij geduld hebben r1988

Hoi hoi, ik kon echt dagen niet op dit forum. Dus ik had heel wat bij te lezen.

Ik heb vanmorgen ook getest. Een licht tweede streepje!! Ben zo blij, ik durfde haast niet te testen, zo bang voor weer een teleurstelling. Maar nu is het bijna ongeloofwaardig, zo mooi!! 

Wat fijn om al die positieve verhalen te lezen! Nu moet jij ook écht een keer aan de beurt zijn R1988!! Ik vind het net zoals Iris vaak moeilijk om mijn verhalen te delen, maar ik moet zeggen dat ik me hier meer thuis voel dan op welk ander topic/facebookgroep etc. dan ook.
Sinds gisteravond weten wat wij gaan krijgen. En het was heel erg leuk, want mijn gevoel had toch gelijk! We krijgen een dochtertje! :D Ik ben echt zo ontzettend blij, niet per se omdat het een meisje is, maar omdat alles er tot nu toe ook goed uit ziet en ze weer goed in beweging was :)

Terug
Bovenaan