Zwanger worden na miskraam

Aaaaaaah!!! Wat lees ik nu!!?!?? R1988: wat een goed nieuws! Ik ben zoooo blij voor je!!! Sorry, ben enthousiast ? Ik hoop zo ontzettend dat je nu toch écht geen klappen meer krijgt, dat is je echt niet gegund! Fijn dat de uitslagen goed zijn en dat je ook al een ecjo gehad hebt. Ik snap dat het vervelend is nog zo lang te moeten wachten, maar dan heb je wel de meeste duidelijkheid ?
 
Suzy: wat naar zeg! Hoop zo voor je dat het loos alarm is! 
 
 
R1988, gefeliciteerd!! Super nieuws! Ook fijn om gelijk een echo te hebben, ook al is er maar weinig te zien. Weten dat het op de juiste plek is, is vior nu voldoende toch?
Suzy, wat een stress! Ik hoop zo voor dat het bloeden stopt en alles goed is. 
Hier ook best een spanning. De angst dat het misloop is zo aanwezig. Ik test zowat om de dag, haha. Enige zekerheid op dit moment. Ik wilde vandaag bellen voor een afspraak, maar zk was niet bereikbaar voor afspraken. Dus nog ff wachten tot maandag. 
 
 
Vorige week een buiten baarmoederelijk zwangerschap gehad die we niet wisten tot we in het ziekenhuis waren. Dezelfde dag nog geopereerd en afgelopen donderdag controle gehad en hcg waarde was goed gedaald. Merk dat ik/wij het er nog moeilijk mee hebben en het een plekje moeten geven. Hopelijk als we dit hebben verwerkt en mijn cyclus is weer goed worden we over een tijdje zwanger en krijgen we in de toekomst een kindje. Nu eerst rustig herstellen. 
 
 
 
Vervelende
 
Maartje wat heftig ! Sterkte! Hoe lang was je zwanger?
Nena hoe ver ben jij nu? Waarom heb je niet eerder gebeld?
Ik hoop dat je snel terecht kan.
Ik ben 6 weken en 6 dagen als ik mag..
 
Loos alarm dames!!! Echo was goed en het hartje doet het hardstikke goed!! En mijn eigen berekeingen kloppen ook al was dat moeilijk te bepalen zo. 
 
Suzy, goed nieuws!! Echt een opluchting!!  Wow!
@r1988: ik moest zo wennen aan het idee, dat ik de eerstedagen het evenn heb laten bezinken. Ik ben zo blij dat het weer gelukt is, maar tegelijk ook angstig voor weer een miskraam dat ik nog niet veel durf te plannen. Maar maandag ga ik gewoon weer bellen. Ik hoop dat ik met 6 wk ook kan. 
 
 
Terug
Bovenaan