Zwanger worden na miskraam

R1988 misschien nog vroeg maar voel je je nu ook anders dan de vorige keren?
Had ik wel een soort rust van zit vast goed tot de dag vd echo's natuurlijk dan twijvel je ineens weer aan alles maarjah
Merk deze week dat de emoties een loopje met me nemen ineens is alles moeilijk en zoooooo veel hoofdpijn maarjah! T moet maar ;-)
Maaartje neem inderdaad je tijd het is niet niks wat je zowel lichamelijk als geestelijk hebt meegemaakt dat kost echt wel tijd om te herstellen/verwerken wel fijn dat je er met je vriend/man over kan praten
 
 
Voor de nieuwe meiden; heel veel sterkte gewenst, het is niet niks, maar gelukkig is deze groep er met super veel lieve meiden!

Iris, het duurde bij mij ook nog even voor ik mijn rust kon vinden en dat ik het een beetje los kon laten. Begin ondertussen beetje bij beetje dingetjes aan te schaffen. Morgen alweer 16 weken! Het gaat echt snel hoor! Ik hoop dat je ook snel je eerste trimester door bent en dat je heel snel kan gaan genieten!!
Suzy: wat schrikken zeg! Waarschijnlijk een vaatje geknapt bij het hoesten/niezen zeker? Doe lekker rustig aan, hopelijk is het snel weer weg!
Rosa: ik ken je probleem! Wat slik je momenteel? Ik ben nu eindelijk van de Emesafene af! Ik heb het 1,5 week geleden geprobeerd zonder, was geen succes, nu gelukkig al op dag 4 zonder medicatie!
R1988: logisch dat het nog allemaal onwerkelijk is! Ik denk dat dat ook nog even zo blijft. Voor mij begint het nu wat echter te worden omdat ik nu ook echt begin te groeien en soms heb ik het idee de laatste dagen dat ik haar al voel... Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt. Idd: zoals Iris ook al vroeg: voel je je dit keer ook anders??
Hier gaat alles goed, bruis soms echt van de energie, helaas ook 's nachts... Ligt soms een paar uur achter elkaar wakker en in slaap vallen is dan zo lastig. Momenteel slik ik antibiotica, omdat ik mogelijk een risico gelopen heb op mijn werk met een besmettelijke ziekte, dus ter preventie van moest ik een kuur slikken van de dokter. Naja zolang het niet schadelijk is, doe ik het maar! :)
 
Emsie ik ben woensdag 12 week kijk er naar uit! Ookal zei de vk dat na die goede echo ik niet meer hoefde te denken aan de 12e week het is toch een mijlpaal 4 okt. Hartje weer horen denk dat ik daarna toch ook wat leuks ga kopen! 
Lastig eeen teveel aan energie geef maar wat aan mij haha ik ben nog best moe! Al word het langzaamaan wel iets beter.
 
Ik snap je helemaal en heb precies in die situatie gezeten! Toen ik met 13.5 week weer moest, heb ik mijn man op het hart gedrukt om toch nog een keer mee te gaan (omdat ik nog niet het eerste trimester door was en keibang was dat het toch niet goed zou zijn gegaan...)

Maak je geen zorgen, komt vast goed!!
 
Ik denk wel dat ik mij anders voel. Heb nu wat meer krampjes zeg maar en wel echt meer plassen.
Doordat ik heb gezien dat er iets in mijn baarmoeder zat voelt het ook wel heel goed.
Maar de 1e echo is belangrijkste.
Wat gaat dat snel emsieb. 
Jammer dat we geen foto's kunnen sturen in dit forum. Zou veel leuker zijn. Hihihi.
Iris ik zou zeker na die mijlpaal wat leuks kopen!
 
 
ben echt blij voor je dat de start teminste goed is R1988! wanneer heb je de volgende echo?
ja ga ik ook doen dan echt iets kopen :D al heb ik natuurlijk al mn fiets en kinderzitje wahaha maar dat was niet echt zo van nu koop ik iets voor ons ukje was meer van nu kan het nog omdat de buurman stopt met zn fietsenzaak...
 
Terug
Bovenaan