Zwanger worden na miskraam

Verkoudheid. Ow wat ben ik dom geweest. Wilde het graag met de geheime fb groep delen. Heb ik het perongeluk op de gewone fb gezet. Gelijk er weer af gehaald maar heeft er denk te lang op gestaan.
 
Suzy: wat fijn! Ik maakte wel zorgen toen ik je bericht las! 
Ke los: volgens mij kan die bruine afscheiding lang duren. Echt weken. Geen idee of dit iets aangeeft over je cyclus. De eerste cyclus en vaak ook 2e is echt gewoon afwachten. Heb je een spontane mk gehad? Is gecheckt dat alles weg is?
Maartje: wat verdrietig! Wist je wel dat je zwanger was? Is de operatie verder wel goed gegaan? Zo'n buitenbaarmoederlijke zwangerschap lijkt me erg heftig, omdat het niet alleen het verdriet is dat het mis is, maar ook nog eens op de verkeerde plek.
Nena: zo herkenbaar! Ik merk dat ik nu met 9 weken juist meer onzeker word, want de eerste weken voelde ik me echt beroerd en nu voel ik me elke dag minder misselijk. Dat is op zich fijn, maar maakt ook onzeker.
IkIkslik er trouwens nog wel medicatie voor. Vorige week geprobeerd te stoppen, maar echt niet fijn. Dus misschien moet ik dat weer proberen, als een soort van bevestiging! 5 oktober heb ik termijn echo. Komende week ga ik voor werk paar dagen weg met veel sociale ( lees alcohol en eten) momenten. Ik denk dat ik vertel dat ik zwanger ben. Heb ook goed excuus om vroeg af te haken, want ik heb echt mijn slaap nodig nu!
 
Nou beterschap met je verkoudheid suzy!
Rosa heb ik ook hoor vorige week voelde ik me heel goed vergeleken met daarvoor... deze week al hele week hoofdpijn...dus je krijgt zo weer andere kwaaltjes!
K denk dat onzekerheid altijd blijft... 
 
Rosa we wisten nog niet dat we zwanger waren. Nu ondertussen vier weken geleden een negatieve test. Operatie is goed gegaan alleen herstel gaat langzaam. Het gaat met up en downs gelukkig kunnen we het er goed samen over hebben. Donderdag weer naar het ziekenhuis en krijgen dan meer te horen. 
 
Ik heb verder ook geen kwaaltjes. Wel regelmatig plassen. En zoo vroeg wakker niet normaal. Niet leuk meer☹
Normaal slaap il tot 8 uur half 9 en nu al 7 uur of eerder wakker. Ik kan daarna niet meer in slaap komen. 
Hopelijk veranderd het snel. Heb mijn slaap echt nodig.  En beetje zitten denken hoe we het allemaal moeten doen. Best onwerkelijk nog allemaal. Hoop dat 10 oktober en daarna goed nieuws brengen. 20 oktober heb ik een dance feest. Vond dat best een beetje eng. Maar het is wel leuk.
Liefs 
 
Ik slaap helaas ook nog slecht R1988 in de nacht wakker een uur en dan weer vroeg. Kan nog niet liggen hoe ik normaal slaap. Doe in de middag nog een dutje. Luister goed naar je lichaam dit zei de gynaecoloog tegen mij ook. Het kost bij mij meer tijd dan ik had verwacht. We blijven positief. Vind het herstel nu even het belangrijkst en geef me er aan over 
 
Kwaaltjes ze gaan en komen inderdaad. Geen touw op te knopen. Sommige hebben het gelijk sommige hebben ze nooit. Kan soms eng zijn als je ze niet hebt. Maar ik lees ook vaak van heb je ze niet mag je ook best gelukkig zijn soms kunnen ze ook je hele zwangerschap bepalen in een negative zin. 
Ken iemand die ziek en misselijk bleef en mischien is na week 26. Niet goed kunnen werken bijna niets binnen houden. Dan liever maar een symptoom minder.
 
 
Terug
Bovenaan