Suzy: wat fijn! Ik maakte wel zorgen toen ik je bericht las!
Ke los: volgens mij kan die bruine afscheiding lang duren. Echt weken. Geen idee of dit iets aangeeft over je cyclus. De eerste cyclus en vaak ook 2e is echt gewoon afwachten. Heb je een spontane mk gehad? Is gecheckt dat alles weg is?
Maartje: wat verdrietig! Wist je wel dat je zwanger was? Is de operatie verder wel goed gegaan? Zo'n buitenbaarmoederlijke zwangerschap lijkt me erg heftig, omdat het niet alleen het verdriet is dat het mis is, maar ook nog eens op de verkeerde plek.
Nena: zo herkenbaar! Ik merk dat ik nu met 9 weken juist meer onzeker word, want de eerste weken voelde ik me echt beroerd en nu voel ik me elke dag minder misselijk. Dat is op zich fijn, maar maakt ook onzeker.
IkIkslik er trouwens nog wel medicatie voor. Vorige week geprobeerd te stoppen, maar echt niet fijn. Dus misschien moet ik dat weer proberen, als een soort van bevestiging! 5 oktober heb ik termijn echo. Komende week ga ik voor werk paar dagen weg met veel sociale ( lees alcohol en eten) momenten. Ik denk dat ik vertel dat ik zwanger ben. Heb ook goed excuus om vroeg af te haken, want ik heb echt mijn slaap nodig nu!