Zwanger worden na miskraam

Iris, ik vind dit forum ook echt super omslachtig, 9 van de 10 keer heb ik er wel problemen mee... Mijn man doet ook veel dingen in huis, regelmatig wasje draaien, de vieze luchtjes (kattenbakken, prullenbakken, vaatwasser e.d.) wegwerken etc xD
R1988: Welke serie kijk je? :p Ik vind een ander groepje ook heel leuk! Alleen zo lastig info uitwisselen dat niet op het net terecht komt, volgens mij...
Denise: Fijn dat je wel een beetje 'regelmaat' heb gevonden in je cyclus. Ik hoop dat het niet al te lang meer voor je gaat duren! Wanneer heb jij ook alweer je miskraam gehad?
Melissa: dankjewel! :D Ik voel me de laatste 2 weken echt goed. Minder moe, kan weer een stuk meer en minder misselijk. Nu vaak alleen in de ochtend nog een beetje. Ik ken inderdaad de statistieken wat betreft de betrouwbaarheid van trisomie 13 en 18, dit heb ik opgezocht naar aanleiding van jouw heftige verhaal. Mijn man stond erop om het te onderzoeken en ik wilde zelf natuurlijk ook weten waar we aan toe zouden zijn. Wat fijn dat de echo's allemaal goed waren en dat ze eigenlijk mooi op schema ligt. Hopelijk duren de komende weken niet al te lang en heb je snel een uitslag in handen. Heel veel sterkte de komende tijd!
 
My lijkt het wel.handig en gezellig want dit typt best lastig steeds! Blijf schermpje draaien haha...
Oja the blacklist leuke serie... heb m helaas al af gekeken... ik kyk momenteel weer how to get away with murder :)
Maar gewoon doen dan appen? 
 
Je kunt het met je gynaecoloog bespreken.  Kijken hoe zij erin staat.  Aangezien jij meerdere miskramen hebt gehad is dat misschien een optie en niet schadelijk volgens mij omdat de dosering laag is. Mijn gynaecoloog zegt iig dat het veel miskramen voorkomt vandaar dat ik het je wil meegeven. Het hoeft natuurlijk niet,  iedereen is ook anders. Of het mij geholpen heeft is altijd de ? Maar het schaad niet.  
Emsie de keus is ieder voor zich en waar een ieder zich goed bij voelt. Ik wil alleen meegeven je te verdiepen omdat ik uiteindelijk de test zeer onbetrouwbaar vind als er wat wordt gevonden en zelf heb ondervonden wat het met je doet. Ik denk dat je nooit voorbereid bent op slecht nieuws maar het is meer bedoeld voor een bewustwording ;)
 De blacklist is een mooie serie haha ik heb 'm ook al afgezien! 
 
Ik heb de pech gehad dat er wat gevonden is maar 9 van de 10 krijgt gewoon een goede uitslag...
Je moet gewoon genieten en niet te veel stil staan bij wat er allemaal mis kan gaan. Zou jammer zijn als je je zwangerschap daar teveel mee bezig houd.  Je hebt tot nu toe alleen maar mooie berichten gehad dat zegt ook wat!  
 
Terug
Bovenaan