Zwanger worden na miskraam

Is zeker een mooi beroep. Haha ik weet ook dat ik goed ben. Ik ben iemand die er echt een feestje van maakt ?
Het is zeker heel zwaar geweest de laatste tijd. Ik hoop dat nu alles goed gaat en ik van mijn eigen kraambed kan genieten hihi. 
Gezelligheid vind ik ook belangrijk 
 
Melissa goed weer van je te horen. Krijg kippenvel van je verhaal en hoop zo dat het goed is. Moet echt een hel zijn waar jullie je nu in bevinden. 
Jij schrijft dat je het lastig vindt om te reageren. Ik herken dat wel en ik heb nu gelukkig een gezond mannetje in de box liggen. Maar ik heb zoveel steun aan dit forum gehad dat ik ook graag meeleef met de meiden bij wie het nog niet gelukt is. Ook al is het bij ons allemaal anders verlopen, we weten wel hoe het voelt om een miskraam te krijgen. 
 
Heej Emsie wat leuk en fijn dat je alweer 17 weken zwanger bent.  Voel je je goed? Voel je al leven?  Sommigen voelen dat rond die tijd... ligt natuurlijk aan de ligging ook van je placenta.  Ik kreeg het ergens rond de 20ste week volgens mij.  Leuke tijd en geeft je vooral ook zekerheid dat de kleine het goed doet! Ze hebben inderdaad niks geen uiterlijke kenmerken gevonden die te linken zijn aan trisomie 13. Afgelopen week een groeiecho gehad en de kleine groeide erg goed.heeft een groeispurt gemaakt en nergens vocht of afwijkende dingen. De hartafwijking is en feit natuurlijk maar kan ook los staan van trisomie 13. Niks laat echt zien dat ze het heeft. Ze ziet er ook perfect uit.  Het is daarom ook zo ongeloofwaardig. En 75 % van die uitslag is gewoon niet goed.  3 van de 4 krijgen gewoon een gezond kind. 1 op de 4 heeft wel die chromosoom. Maar normaal breekt het kindje uit zichzelf al de zwangerschap af 80% en er zijn zoveel uiterlijke kenmerken zichtbaar normaal gesproken. Dus we hebben nog wel goede hoop. Het nekt ons inmiddels wel die spanning vooral nu we bijna duidelijkheid hebben. 
R1988 spannend de echo die eraan komt... heb je het al eens over ascal gehad?  Dat is een bloedverdunner door veel miskramen voorkomt. Het is een lage dosering.  Je weet nu dat de kleine op de goeie plek zit dat is heel fijn denk ik om te zien.  Ik ben uit voorzorg aan de ascal gegaan.  Het gaf me een goed gevoel en meer zekerheid.  Mijn gynaecoloog gaf al aan dat ze vind dat dit veel meer gedaan moet worden omdat het veel miskramen voorkomt. 
En de sex is een ding he tijdens de zwangerschap.  Mannen vinden het ook wel spannend.  Bij mij kwam en ging het ook met vlagen.  Ik denk dat het een beetje de hormonen zijn. Soms moeite met de zin maar eenmaal bezig was het altijd wel fijn. Ik denk zolang je blijft genieten komt het goed. En anders is het denk ik tijdelijk. 
Sanne... hoe is het met jou en de kleine man?  Ik heb ook dat ik me nog verbonden voel met deze forum en zo mee leef. En vooral hoop dat we snel de rotperiodes achter ons kunnen laten en een mooi gezinnetje kunnen zijn. Dat is zo fijn.  En we elkaar kunnen steunen.  Heb veel aan de steun gehad. Soms alleen al om ff van je af te praten,  te ventileren.  Begrip denk ik ook van lotgenoten. 
Soms gewoon al genoeg aan ff een peptalk ;)
 
Terug
Bovenaan